Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä vähän tykkäyksiä olen nainen

Vierailija
12.01.2026 |

Olen hämmästynyt, kuinka vähän tykkäyksiä saan. Tiedän kyllä, että miehet saa usein vähän.

Mulla on yksi kuva itsestäni (ei lähikuva). Olen normaalipainoinon ylärajoilla. Ja ihan nätti.  Mielestäni tekstikin on ihan hyvä. Olen yli 40 vuotias, ei pieniä lapsia.

Miksi en saa tykkäyksiä kuin välillä muutaman. Mitä voisin tehdä toisin?

Vai tykkääkö miehet sitten enemmän ehkä salinaisista ja jos on vähän paljasta pintaa. En silti aio sellaisia kuvia laittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Miehellä ei ole yhtääön.

Vierailija
2/6 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tinderiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
4/6 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat keharisovelluksessa jotain tykkäyksiä ja hyväksyntää. Onne ja menestystä valitsemallasi polulla.

Vierailija
5/6 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kolme kuvaa: kokovartalokuva ja lähikuva kasvoista. Enintään puolet peiliselfieitä hämärässä eteisessä, loput muiden ottamia miellään luonnonvalossa ulkona tai vähintään kahvilan ikkunapöydässä tai vastaavassa. Kaikissa kuvissa pääosassa sinä, ei siis maisemia/kukkasia/yli kolmen hengen ryhmäkuvia. Muista hymyillä kuvissa. Bioon kirjoitettu jotain järkevää suomeksi, ei mitään rivinpituista emojioksennusta tai kolmen sanan arvausmysteeriä. Kuvat ja teksti mielellään toisiaan vastaaviksi (kerrot olevasi aktiivinen -> laita kuva vaikka kävelyltä järvenrannalta, kerrot nauttivasi kulttuurista -> kuva vaikka museosta). Oikolue tekstit pariin kertaan, korjaa kirjoitusvirheet pois. Kerro itsestäsi myös perusasiat yms. -kohdilla (tupakointi, liikunta, lapset, ruokavalio, alkoholi jne.).

Mukavinta on löytää ihminen, joka on panostanut kuviinsa ja profiiliinsa. Mutta silti menee äkkiä vasemmalle, vaikka olisi maksimimäärä huippulaatuisia kuvia jos profiilissa on vain moi 👋 ja 15 km päässä.

Vierailija
6/6 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon tykkäyksiä siis saat? Jos mies saa päivässä muutamia on se jo tosi paljon.