Kannattaako hakea kesätöihin paikkaan, jossa olin v. 2024 mutta viime vuonna en päässyt?
Hain sinne viime vuonnakin kesätöihin mutta en päässyt. :/ Tuntuu että itsessä on jotain vikaa vaikka tiedän, että suhteilla pelataan ja sinne päässeet ovat voineet olla jonkun työntekijän lapsia tai sukulaisia.
Kommentit (9)
Mut korvattiin ukrainalaisilla. En hae, enkä käy enää siellä enää edes asiakkaana.
Hae tietenkin jos viihdyit. Tilanteet muuttuu suuntaan ja toiseen. Jos mahdollista niin soittaisin itse kyllä ensin aikaisemmalle esimiehelle. Antaa hyvän kuvan aktiivisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hae tietenkin jos viihdyit. Tilanteet muuttuu suuntaan ja toiseen. Jos mahdollista niin soittaisin itse kyllä ensin aikaisemmalle esimiehelle. Antaa hyvän kuvan aktiivisuudesta.
Seuraavasta kesästä kannattaa rupatella jo siinä kesän aikana ja mahdollisuudesta opintojen ohella tehdä niitä töitä, kun on jo "sisällä" talossa.
Kannattaa hakea useita paikkoja, koska kesätyötä on vaikea saada. Eikä kannata ajatella, että itsessä on jotain vikaa. Siihen, jos lähtee, niin se on loputon suo. Ihan kaikilla on puutteensa.
Vierailija kirjoitti:
Soitinkin viime kesänä sille entiselle esimiehelle. Hän oli siirtynyt toisiin tehtäviin ja kehotti laittamaan s-postia uudelle esimiehelle, joka oli ollut siellä töissä kyllä silloin edellisenä kesänä ja muisti minut. Ei tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavasta kesästä kannattaa rupatella jo siinä kesän aikana ja mahdollisuudesta opintojen ohella tehdä niitä töitä, kun on jo "sisällä" talossa.
Se on sitä suhteiden luomista osoittaa, että on tulevaisuudessakin kiinnostunut tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitinkin viime kesänä sille entiselle esimiehelle. Hän oli siirtynyt toisiin tehtäviin ja kehotti laittamaan s-postia uudelle esimiehelle, joka oli ollut siellä töissä kyllä silloin edellisenä kesänä ja muisti minut. Ei tärpännyt.
Okei, sitten vika on sinussa. Laita eläkepaperit vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, sitten vika on sinussa. Laita eläkepaperit vetämään.
Taikka sitten vika oli nepotismissa. Tämän uuden päällikön lapsi on ollut siellä kesätöissä ja varmasti päässyt uudelleen jos on halunnut.
Ap
Hae ihmeessä. Voi olla että valinnat on tehty jo ennen kuin hait, tai mikä tahansa muu syy, ilman että olisit jotenkin huono.