Clas Ohlsonissa osataan asiakaspalvelu
Pelkkä ajatus laitteen kiikuttamisesta takaisin liikkeeseen ja takuuasioista vääntämisestä synnytti taistele tai pakene -reaktion.
Joulun välipäivät toivat tilaisuuden ohjata energiaa kuluttajansuojalain kertaamiseen. Pian olin valmis ampumaan alas kaikki vastaväitteet, joilla minua yritettäisiin höynäyttää. Kauppakeskuksen parkkihallissa ennen autosta nousua pänttäsin vielä puhelimeeni tallennettujen kuvakaappauksien punaisella alleviivattuja kohtia kuluttajansuojalaista.
Sitten olin valmis.
Clas Ohlsonin asiakaspalvelutiskillä kerroin asiani, tilausnumeroni ja jäin odottamaan vastausta. Muutaman sekunnin konetta naputeltuaan mies kysyi, kuinka haluaisin palautuksen rahana vai korvaavana tuotteena?
Olin ällikällä lyöty. Tilanne ei mennyt lainkaan niin kuin mielikuvituksessani. Kaikki peilin edessä harjoittelemani vuorosanat olivat turhia.
https://tekniikanmaailma.fi/sain-clas-ohlsonin-palautustiskilla-parempa…
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Meikä mandoliini lopetti kokonaan tuolla käymisen kun kieltäytyivät käteisen vastaanottamisesta
Missäs nykyään rahaa peset?
Meikä mandoliini lopetti kokonaan tuolla käymisen kun kieltäytyivät käteisen vastaanottamisesta