Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulle OK jos miehesi kävisi luovuttamassa spermaa?

Vierailija
12.01.2026 |

Olen parisuhteessa oleva mies, ja haluan luovuttaa spermaani. Kumppanin suhtautuminen vain arveluttaa...Pitäisiköhän tuo tehdä salaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Lisääntyvät ihmiset on jotenkin vastenmielisiä.

Vierailija
2/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme pikkukylässä, mikä siivo siitä tulisi jos minä luovuttaisin munasoluja ja mieheni spermaansa 🤪😜😝😛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok. Olisin itse luovuttanut munasoluja, mutta en ehtinyt enää, kun viimeiset mahdolliset vuodet teimme omaa lasta, ja sitten oli imetys ja vauva-arki.

Vierailija
4/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos "luovuttaisi" minulle ainakin kahden lapsen verran, niin sama vaikka sen jälkeen kävisikin, mutta jos ei kanssani halua vauvaa, niin turha mennä luovuttamaankaan. 

Vierailija
5/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme pikkukylässä, mikä siivo siitä tulisi jos minä luovuttaisin munasoluja ja mieheni spermaansa 🤪😜😝😛

Luuletkos että ne menevät vain sen oman pikkukylän lapsettomien käyttöön?

Vierailija
6/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sopii, että luovutat. En nyt jotenkin näe, että miksi ei olisi ok? Jos olet siihen itse valmis, niin sinun asiasihan tuo on ja jos todella sitä haluat, anna mennä. 

Vierailija
7/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma ole asiaa luovuttamaan spermaa kenellekkään. Oisin minä voinut toki auttaa naisia hädässä mutta pidettä tutuissa urissa oma pipetti :/

Vierailija
8/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika törkeää jos pitää vielä pienestä kylästä ravata pitkin maata luovuttamaan. Autoon tulee kilsoja ja bensakulut ihan karmeat. Omalle kylälle vielä ehtisi ja ei maksaisi liikoja.

Vierailija
9/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika törkeää jos pitää vielä pienestä kylästä ravata pitkin maata luovuttamaan. Autoon tulee kilsoja ja bensakulut ihan karmeat. Omalle kylälle vielä ehtisi ja ei maksaisi liikoja.

Pöljä. :D Ei niitä sukusoluja ole pakko käyttää samassa laitoksessa jossa ne luovutetaan.

Vierailija
10/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hoitsu auttaa spermanluovuttamisessa omakätisesti ou jee!

Vierailija
11/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kylääsi liittyy mitenkään? Lapsihan siitä päättää, ottaako yhteyttä 18-vuotiaana luovuttajaan.

Vierailija
12/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä hoitsu auttaa spermanluovuttamisessa omakätisesti ou jee!

Nyt pertsa se muna takaisin kalsareihin ja ulos happihyppelylle.

Vierailija
13/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kylääsi liittyy mitenkään? Lapsihan siitä päättää, ottaako yhteyttä 18-vuotiaana luovuttajaan.

Valitettavasti näin on, yhtäkkiä tuleekin joku nuori aikuinen oven taakse, ei olisi yhtään hauskaa, mutta siksi luovuttajista onkin pulaa kun eivät halua. Muuten hyvä asia pilattu 

Vierailija
14/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näin on, yhtäkkiä tuleekin joku nuori aikuinen oven taakse, ei olisi yhtään hauskaa, mutta siksi luovuttajista onkin pulaa kun eivät halua. Muuten hyvä asia pilattu 

Toisaalta olisi se epäreilua lasta (tai aikuista) kohtaan, jos häneltä evättäisiin koko elämänsä ajaksi mahdollisuus tietää kuka on hänen vanhempansa.

Vierailija
15/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisi, niin sen kun. Itsekin olisin luovuttanut munasoluja, mutta suvun sairaudet estivät. En tiedä mikä spermanluovutuksen ikäraja on, mutta munasoluissa se on 35vuotta eli olísin nyt jo liian vanhakin.

Vierailija
16/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää onko tämä kumppanillesi ok, kysy häneltä älä täältä. Tuo on niin kovin yksilöllistä. Mulle ei todellakaan olisi ok että mies kävisi luovuttamassa spermaansa muille, mutta samalla ei haluaisi lapsia mun kanssa. 

Vierailija
17/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se sperma miehestä otetaan?

Vierailija
18/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikkaan jos menee, se sopii mulle🤪

Vierailija
19/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastapuoli tietää toisesta jotain?

Jos joku pahoittaa mielensä, niin siinähän pahoitat, mutta minua kyllä kiinnostaisi tietää että mitä sieltä saadaan. Onko luovuttaja joku persialainen vai ugandasta.

En pidä yllätyksistä, varsinkaan kun on lapsista kyse.

Vierailija
20/50 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos "luovuttaisi" minulle ainakin kahden lapsen verran, niin sama vaikka sen jälkeen kävisikin, mutta jos ei kanssani halua vauvaa, niin turha mennä luovuttamaankaan. 

Taidat olla aika itsekeskeinen ja omahyväinen ihminen. Sano nyt vielä että.kaikissa muissakin asioissa pitää toimia sinun tahdon mukaan tai et kestä ja jätät miehen jos sinulla edes miestä on mikä vähän epäilyttää kun katsoo tuon sinun asenteen miestä kohtaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän