Nainen, onko sinulle OK jos miehesi kävisi luovuttamassa spermaa?
Olen parisuhteessa oleva mies, ja haluan luovuttaa spermaani. Kumppanin suhtautuminen vain arveluttaa...Pitäisiköhän tuo tehdä salaa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se puolisolle kuulu, jos mies haluaa luovuttaa spermaa. Jokainen tehköön tahtonsa mukaan.
Jo vain kuuluu. Se, kannattaako puolison mielipidettä kuunnella, riippuu suhteen laadusta.
En todellakaan hyväksyisi. Ajatus jo siitä, että tekisi lapsillemme sisarpuolia jonkun muun kanssa on erittäin vastenmielinen.
Suhtautuisin ehkä eri tavalla, jos ei olisi aikomustakaan yhteisiä lapsia saada.
No jos haluat että puolisosikin alkaa tekemään sinulta asioita salaa kiin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan hyväksyisi. Ajatus jo siitä, että tekisi lapsillemme sisarpuolia jonkun muun kanssa on erittäin vastenmielinen.
Suhtautuisin ehkä eri tavalla, jos ei olisi aikomustakaan yhteisiä lapsia saada.
Enpä tiedä. Olemme miehen kanssa molemmat veloja, enkä sulattaisi sitä että miehelle heräisi joku yhtäkkinen tarve siittää lapsia toisaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä se sperma miehestä otetaan?
Isolla injektioneulalla imetään kivespusseista. Kivuton toimenpide.
Nimenomaan jos on parisuhteessa, niin näin.
Ei. Meillä on 2 lasta ja en halua heille mitään yllätys puolisisaruksia.
Olen jo yli 50 v, olen luovuttanut max määrät munasoluja Suomessa, lisäksi yksityiselle Amerikassa. Tästä on hyvin monta vuotta aikaa, kävin Floridassa luovuttamassa. Siellä oli pulaa vaaleahiuksisista, sinisilmäisistä luovuttajista. Luovutin 4 eri osavaltioon ja käärin siitä hyvät rahat.
Omat lapset oli tehty ja rahalle oli tarvetta. Siitä saatiin shekki ja shekin kävin lunastamassa pankissa, taalapinon kanssa kotiin
Aika moni käy harjoittelemassakin luovuttamista - useitakin kertoja, että varmasti onnistuu. Sitä kutsutaan uskottomuudeksi.
Riippuu varmaan siitä tekeekö mies kotikäyntejä loppuasiakkaan luona.
Eihän se puolisolle kuulu, jos mies haluaa luovuttaa spermaa. Jokainen tehköön tahtonsa mukaan.