Miksi ICE porukat käyttävät maskia?
Hehän toimivat presidentin suojeluksessa - mitä väliä? Jos joku uhkaa heitä, voivat ampua ilman seuraamuksia.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös äärivasemman aktivistit käyttävät maskeja ja huiveja että voivat peittää identiteettinsä.
Ja sitten kun verrataan näitä ryhmiä niin toinen on demokraattisesti säädettyjen lakien valvontaan perustettu viranomainen ja toinen vallankumouksellinen terroristiryhmä.
Kommunisti toki on sitä mieltä että terrorismi ylittää demokraattisen lainsäädännön.
Eli kansalaiset jota eivät tarpeeksi nöyrästi palvo vallankäyttäjiä ovat automaattisesti terroristeja?
Sinä kirjoitat keskustelupalstalle. Minä kirjoitan keskustelupalstalle. Me teemme täsmälleen samaa asiaa. En ymmärrä mikä asettaa sinut mielestäsi kaikkien muiden täällä ajankulukseen juttelevien yläpuolelle.
Ei. Minä en tee aloituksia suomalaiselle keskustelupalstalle kuvitellen muuttavani USA:n asioita vaikka tiedän ettei kukaan amerikkalainen koskaan edes tule lukemaan aloitustani. Sinä kuvittelet muuttavasi maailmaa, minä en. TAJUATKO????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös äärivasemman aktivistit käyttävät maskeja ja huiveja että voivat peittää identiteettinsä.
Ja sitten kun verrataan näitä ryhmiä niin toinen on demokraattisesti säädettyjen lakien valvontaan perustettu viranomainen ja toinen vallankumouksellinen terroristiryhmä.
Kommunisti toki on sitä mieltä että terrorismi ylittää demokraattisen lainsäädännön.
Eli kansalaiset jota eivät tarpeeksi nöyrästi palvo vallankäyttäjiä ovat automaattisesti terroristeja?
Eli ei mene perille että Antifa on julistettu terrorijärjestöksi virallisesti ja siihen on perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kirjoitat keskustelupalstalle. Minä kirjoitan keskustelupalstalle. Me teemme täsmälleen samaa asiaa. En ymmärrä mikä asettaa sinut mielestäsi kaikkien muiden täällä ajankulukseen juttelevien yläpuolelle.
Ei. Minä en tee aloituksia suomalaiselle keskustelupalstalle kuvitellen muuttavani USA:n asioita vaikka tiedän ettei kukaan amerikkalainen koskaan edes tule lukemaan aloitustani. Sinä kuvittelet muuttavasi maailmaa, minä en. TAJUATKO????
Minä en ole tehnyt ainuttakaan aloitusta tälle palstalle. Ainostaan vastannut valmiiksi olemassa oleviin ketjuihin. Enkä kuvittele muuttavani mitään. Kerron vain mielipiteeni keskustelun aiheena olevista asioista ja yleisesti ottaen juttelen ihmisille. Eikös se ole keskustelupalstan idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tehnyt ainuttakaan aloitusta tälle palstalle. Ainostaan vastannut valmiiksi olemassa oleviin ketjuihin. Enkä kuvittele muuttavani mitään. Kerron vain mielipiteeni keskustelun aiheena olevista asioista ja yleisesti ottaen juttelen ihmisille. Eikös se ole keskustelupalstan idea?
Älä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella.
Onko sinulla kaikki kunnossa?
Vihervasemmistolle raju palaute Iranista Hiljaisuus on korvia huumaavaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/838fbe8f-9b88-4a6e-8beb-286b3cacf…
Esim. siksi, että siinä ei enää taistele ihmiset vaan ideologiat. Iceä vastustetaan ideologisilla perusteilla, ja Trump haluaa nopeasti lisää ICEä vaikka sillä uhalla että agentteja ei edes kouluteta kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska demokraatit maksavat ammattirikollisille suuria summia että menevät uhkailemaan näiden henkeä paikanpäälle.
Miksi Antifa käyttää maskeja ?
Koska republikaanit tekevät samaa heille?
Antifa on terroristijärjestö ja toimii nassesaksan SA:n tavoin kadulla riehuen.
Kirjoitit vahingossa Antifa vaikka tarkoitit varmaan ICE.
Capitolin valtauksessa jo oli monilla maskit päässä ja naamalla. Proud boys ja muut fasistiset ryhmittymät on työllistyneet Trumpin hallintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mene perille että Antifa on julistettu terrorijärjestöksi virallisesti ja siihen on perusteet.
Antifa terrorisoi fasisteja.
Ovat pelkureita, näkihän sen jo viimeisimmästä ampumistapauksesta, typerysluuleejäävänsä auton alle kun seisoo itse sen vieressä ja auto liikkuu nopeudella 3km/h, eli 500kg ylipainoinen jenkkikin ehtisi lyllertää sivuun vaikka auto tulisi kohti.
Vierailija kirjoitti:
Esim. siksi, että siinä ei enää taistele ihmiset vaan ideologiat. Iceä vastustetaan ideologisilla perusteilla, ja Trump haluaa nopeasti lisää ICEä vaikka sillä uhalla että agentteja ei edes kouluteta kunnolla.
Eihän tuossaidioottimaassa kouluteta edes poliiseja kunnolla, siksi meno onkin kun villissä lännessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossaidioottimaassa kouluteta edes poliiseja kunnolla, siksi meno onkin kun villissä lännessä.
Ainakin National Homeland Security mainostaa Mar-a-lagon alueella kuin olisi villissä lännessä cowboy-hatun lierit liehuen.
käytäntö on peräisin keskiajan mestaajilta