Miksi ICE porukat käyttävät maskia?
Hehän toimivat presidentin suojeluksessa - mitä väliä? Jos joku uhkaa heitä, voivat ampua ilman seuraamuksia.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan: Miksi Suomen äärivasemmisto öyhää suomalaisella palstalla USA:n asioista? Mitä Suomen äärivasemmisto kuvittelee saavuttavansa tälläkään öyhäyksellä?
Voi lapshyvä. Kyllähän ihmisiä kiinnostaa Ison Oranssin ja Magattiliikkeen hölmöilyt koska ne vaikuttavat jopa meidänkin arkipäivään.
Ehkä joskus 15 vuotta sitten asia ollut näin. Kyllä siellä on jo hyvin suuri osa tälläsiä SDP hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ettei woke vassari tunnista.
Siksi, etteivät vaimo, tytär, äiti, siskot ja isoäiti tunnista.
Kai he nyt oman perheenjäsenensä tuntevat? Oletko noin sekaisin?
🤣🤭🤣 😷😷😷🤣 ollaan isoja poikia piilosilla. Rauhoitu, ei sinua äitisikään tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vain viranomaisilla on oikeus olla huolissaan itsensä ja perheensä turvallisuudesta? Rivikansalaisten tappaminen on mielestäni ihan ok?
Eli sinä olet vain agitaattoripelle joka ei ole keskustelemassa täällä tosissaan ja aikuisten tavoin.
Minä olen agitaattoripelle? Vain koska tiedostan että sekä ICE agentit että mielenosoittajat tuntevat toisinaan tarvetta käyttää maskeja maalituksen ja väkivallan pelossa? Ja koska ymmärrän molempien kohdalla sen päätöksen koska en ole tekopyhä ja selkärangaton?
Sinä olet agitaattoripelle jonka agitointi ei vaikuta asiaan mitään suomalaisella keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ettei woke vassari tunnista.
Siksi, etteivät vaimo, tytär, äiti, siskot ja isoäiti tunnista.
Kai he nyt oman perheenjäsenensä tuntevat? Oletko noin sekaisin?
Ai naamari päässä!
Miksi sinä tumputat äitisi kellarissa naamari päässä ja kuvittelet olevasi kommunistinen vallankumouksellinen?
Ketkä ne esiintyjätkään naamareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan: Miksi Suomen äärivasemmisto öyhää suomalaisella palstalla USA:n asioista? Mitä Suomen äärivasemmisto kuvittelee saavuttavansa tälläkään öyhäyksellä?
Voi lapshyvä. Kyllähän ihmisiä kiinnostaa Ison Oranssin ja Magattiliikkeen hölmöilyt koska ne vaikuttavat jopa meidänkin arkipäivään.
Aha, Magattihullun arkipäivään siis vaikuttaa se, että USA:ssa viranomaiset tekevät työtään laillisuuden ylläpitämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon ICE teroiluun bubjetoitu 75 miljardia taalaa.....jos karkoitettavia vaikka miljoona niin sehän tekee perlärvi....aikapaljon. Ja kuolleet päälle.
Siis Antifalla on 75 miljardin dollarin rahoitus?
Hetkinen, onko ICE ja antifa siis sama järjestö? Minulta mennyt tämä fakta täysin ohi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vain viranomaisilla on oikeus olla huolissaan itsensä ja perheensä turvallisuudesta? Rivikansalaisten tappaminen on mielestäni ihan ok?
Eli sinä olet vain agitaattoripelle joka ei ole keskustelemassa täällä tosissaan ja aikuisten tavoin.
Minä olen agitaattoripelle? Vain koska tiedostan että sekä ICE agentit että mielenosoittajat tuntevat toisinaan tarvetta käyttää maskeja maalituksen ja väkivallan pelossa? Ja koska ymmärrän molempien kohdalla sen päätöksen koska en ole tekopyhä ja selkärangaton?
Sinä olet agitaattoripelle jonka agitointi ei vaikuta asiaan mitään suomalaisella keskustelupalstalla.
Toisin kuin sinä? Sinun agitointipelleilysi mammapalstalla muuttaa maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon ICE teroiluun bubjetoitu 75 miljardia taalaa.....jos karkoitettavia vaikka miljoona niin sehän tekee perlärvi....aikapaljon. Ja kuolleet päälle.
Siis Antifalla on 75 miljardin dollarin rahoitus?
Hetkinen, onko ICE ja antifa siis sama järjestö? Minulta mennyt tämä fakta täysin ohi.
-eri
Ei tietenkään, tuo pelle kirjoitti että teroiluun on budjetoitu 75 miljardia. Kun Antifa on määritelty terojärjestöksi niin siihen kai hän viittaa varsinkin kun Antifa on ICE:n kimpussa.
En minä agitoi, sinä teet niin ja kuvittelet muuttavasi maailmaa. Minä en ole noin sekaisin että moisia kuvittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tulla vastausta mutta öyhäys jatkuu :D
Vierailija kirjoitti:
En minä agitoi, sinä teet niin ja kuvittelet muuttavasi maailmaa. Minä en ole noin sekaisin että moisia kuvittelisin.
Eli kun sinä kirjoitat mielipiteitäsi keskustelupalstalle se on ihan ok ja normaalia. Mutta jos joku muu tekee samaa hän on agitaattoripelle. Yhä edelleen minusta tuntuu että meidän eromme on siinä että minä en ole tekopyhä ja selkärangaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun sinä kirjoitat mielipiteitäsi keskustelupalstalle se on ihan ok ja normaalia. Mutta jos joku muu tekee samaa hän on agitaattoripelle. Yhä edelleen minusta tuntuu että meidän eromme on siinä että minä en ole tekopyhä ja selkärangaton.
Yhäkään et ymmärrä että minä en tee tällaisia aloituksia ja öyhää täällä kuvitellen muuttavani maailmaa vaan se olet sinä. Siinä se meidän eromme on.
Myös äärivasemman aktivistit käyttävät maskeja ja huiveja että voivat peittää identiteettinsä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt millaista saastaa ottavat kiinni? Itse käyttäisin kokohaalaria. Ja muutenkin kannattaa naamioitua koska vassarit ovat hulluja.
Ravintoloiden tiskaajia? Puutarhureita? Siivoojia?
Niin, kerrohan sinä vasemmiston edustajana miksi käytätte maskeja, Suomessa se on vielä kielletty.
Avaatkos vähän itse asiaa, äläkä kysele muilta.
Vierailija kirjoitti:
Viranomaistoiminnassa on jotain salattavaa tai muuten pielessä, jos pitää käyttää maskia.
Kyllä minäkin käyttäisin maskia, jos olisin tekemisissä mm. kartelli-rikollisten kanssa. Ikävämpi yllätys kun tulen kotiin ja koko perheeni on mur hattu, koska joku selvitti henkilöllisyyteni ja päätti kostaa kuriirinsa pidätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Myös äärivasemman aktivistit käyttävät maskeja ja huiveja että voivat peittää identiteettinsä.
Ja sitten kun verrataan näitä ryhmiä niin toinen on demokraattisesti säädettyjen lakien valvontaan perustettu viranomainen ja toinen vallankumouksellinen terroristiryhmä.
Kommunisti toki on sitä mieltä että terrorismi ylittää demokraattisen lainsäädännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhäkään et ymmärrä että minä en tee tällaisia aloituksia ja öyhää täällä kuvitellen muuttavani maailmaa vaan se olet sinä. Siinä se meidän eromme on.
Sinä kirjoitat keskustelupalstalle. Minä kirjoitan keskustelupalstalle. Me teemme täsmälleen samaa asiaa. En ymmärrä mikä asettaa sinut mielestäsi kaikkien muiden täällä ajankulukseen juttelevien yläpuolelle.