Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1414)
No onhan tää Ami Aspelund ammattilainen.
Hohhoijjaa. Ihmiset on vissiin lievästi sanottuna vieraantuneet tosielämästä. Maapallo on liikakansoitettu ja luonto itse pyrkii korjaamaan tilanetta, koska tilanne on kestämätön. Me yritämme estää sitä, että luonto ja maapallo pyrkivät parantamaan itse itseään. Sairastutamme sitä vain toimillamme lisää.
Onpa tylsä tämä Armin kappale
Vierailija kirjoitti:
Lähtee ensi jaksossa.
Kuinka pitkä tämä esitys oikein on?!
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa. Ihmiset on vissiin lievästi sanottuna vieraantuneet tosielämästä. Maapallo on liikakansoitettu ja luonto itse pyrkii korjaamaan tilanetta, koska tilanne on kestämätön. Me yritämme estää sitä, että luonto ja maapallo pyrkivät parantamaan itse itseään. Sairastutamme sitä vain toimillamme lisää.
ja ilmastonmuutos on totta. Höpön pöpön. Ilmat ovat aina vaihdelleet joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee ensi jaksossa.
Hyvä tietää 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän paras muttei silti tarvitsi voittaa koska on tavallaan liian ammattilainen muiden rinnalla.
Amin biisi on hyvä. Kukas lauloi alkuperäisen?
Vierailija kirjoitti:
Amin biisi on hyvä. Kukas lauloi alkuperäisen?
Hilima Holokki
En jaksa näitä Halosen luentoja
Taisi olla kuitenkin Joni Mitchell jos en väärin muista
Ami voisi voittaa. Jokainen esitys onnistuu rautaisella ammattitaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Voittaa minkä? Tänään ei putoa kukaan. Ensi jaksossa Aspelund.
pölliikö Louhimon KUUMAA-biisi Coldplayta alkumelodiassaan ?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa näitä Halosen luentoja
Voi sua. Oot pilannut aivosi ja keskittymiskykysi. Jätä se puhelin viikoksi pois, jos tilanne vähän parantuisi. Elämä ei oo pelkkää huvia, pitää osata tunnistaa myös asioita, tehdä jotain hyödyllistä ja huvitella silloin kun aika on. Olla aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi pelkkä laulukilpailu, reippaasti olisi paras.
Mutta kiva on välillä kuunnella ja katsoa tämmöistä vanhanajan esitystä.
Ohjelmissa on tapana kysyä arvovaltaiselta vieraalta itseltään, kuinka häntä puhutellaan.