Kallein asia mikä kotoasi löytyy?
Ei listata autoja, veneitä, moottoripyöriä tai muita vastaavia. Sellainen asia joka löytyy kodin sisätiloista.
Kommentit (64)
No minun yksiö maksoi 300 000€ joten se.
Ihmiset ei ymmärrä. Se,että joku maksoi joskus tietyn verran ei ole sen nykyinen arvo.
Tai kylässä käyvä aikuinen lapsi..
Mahdoton tehtävä, vanhan tavaran ostohinnalla ei voi enää arvioida.
Artek huonekaluja ja valaisimia noin 12 000€ arvosta.
Teknisestä tilasta löytyy vesi-ilmalämpöpumun sisäpömpeli (kaappi). Ulkopömpelin kanssa yhteishinta n. 13 000.
Rakkaat kissani,yhteistä taivalta 15v. Ja lapsenlapset halivat kun käyvät 2vkon välein.
Asun yksin. Kallein aareni olen minä itse jota hoivaan ja pidn hyvin ,
Korut varmasti arvokkaimpia. Yksi sormus on noin 10 000€, yhteensä korulaatikon sisältö on jossain 40 000€ paikkeilla.
Lisäksi löytyy pari arvokkaampaa taulua, noin 5000€/kpl ja mieheni soitin, 8000€.
Ainiin ja työkone maksoi noin 7000€.
1000 dvd:n kokoelma, päälle 200 vinyylin kokoelma, sarjakuvia.
Noihin verrattuna se aurinkopullo kaapissa on yksi paskan hailee.
Vierailija kirjoitti:
Korut varmasti arvokkaimpia. Yksi sormus on noin 10 000€, yhteensä korulaatikon sisältö on jossain 40 000€ paikkeilla.
Lisäksi löytyy pari arvokkaampaa taulua, noin 5000€/kpl ja mieheni soitin, 8000€.
Ainiin ja työkone maksoi noin 7000€.
Saa olla jo aika messevät kotivakuutukset noille tavaroille.
Seinät ja lattia. En tosin omista niitä.
Vihkisormukseni varmaan, ei meillä taida mitään muuta niin hirveän kallista olla. Sormus on jotain 8000 € luokkaa.
Irtaimistosta kallein hankintahinnaltaan taitaa olla yksi tunnetun nykytaiteilijan öljyvärimaalaus.
Kirjeenvaihto ajalta, jolloin seurustelin tulevan lasteni isän kanssa. Kakkosena tulevat kirjeenvaihto jo edesmenneen isoäitini ja setäni kanssa.
1400€ valaisin ja 1600€ läppäri