Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (465)
Krista ihana, ikinuori ja omanlaisensa persoona! Käy moniin sarjoihin ja elokuviin. Hyvä puheääni, kertojakohtauksissa.
Juu tuommonen arkkitehtuuri pitäis laissa kieltää.
Olen kokenut hyvin nuorena vähän samanlaista mieheni tahtoon manipulointia jota en ikävä kyllä silloin ymmärtänyt kun olin niin nuori ja "rakastunut" omaan ihannesuhdekuvaan. Totuus alkoi palailla kun teini-ikäiset lapsemme vihjailivat asioista minulle ja mitä olivat nähneet isänsä tekevän selkäni takana kun en huomaa. Pelottaa nyt mitä nämä tiedostamattomat tapahtumat ovat vaikuttaneet lapsiimme.
En tiedä, jatkanko katsomista ekan jakson jälkeen, pelkään, että miesvihani yltyy. Harmi, kun roolit eivät olleet toisinpäin, koska naisissakin on narsisteja.
Taas jotain salkkaritason näyttelyä tarjolla. Suomessa rima on todella alhaalla kun alalla kukaan ei edes yritä olla vakuuttava, ja katsojat ei tunnu tietävän että enemmänkin voisi vaatia.
Kun joku tuolla aiemmin arveli kristan ikää niin hän 42 toukokuussa 43 .. Eli 83 syntyny.. Sen verran spoilaan että sarjassa Roosa täyttää 36
Oma suhteeni oli tuollainen. Sairaalloista mustasukkaisuutta ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Onneksi nykyään asiat aivan toisin.
Katsoin ekan jakson ja tuntui niin pahalta, että en aio katsoa muita.
Onhan toi sarja patempi kun Nina Honkasen kirja Pohjakosketus, johon tää perustuu. Ja kirka Honkasen elämästä. Hyytävää settiä kyllä. Noh, Hinkasella on miehiä riittänyt- sopi listaan pari narsistiakin ja nykyisin HP Björkman. Oh hoh.
Vierailija kirjoitti:
Oma suhteeni oli tuollainen. Sairaalloista mustasukkaisuutta ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Onneksi nykyään asiat aivan toisin.
Samassa suhteessa edelleen?
Miksi Krista meni heti myymään arvokkaan asuntonsa tuollaisen ukon takia. En käsitä. Eikö hälytyskellot soi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa suhteessa edelleen?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krista meni heti myymään arvokkaan asuntonsa tuollaisen ukon takia. En käsitä. Eikö hälytyskellot soi.
Roosa siinä sarjassa muutti 8 kk suhteen jälkeen pois siitä talosta . Mutta kyllä oli hyvin nopea päätös. Juha oli niin vakuuttava ja mestari manipuloija
Trailerin ja kuvauksen perusteella en aio katsoa. Niin paljon töitä tehnyt saadakseni elämän ja terveyteni kuntoon narsistisen suhteen jäljiltä, että uskon alkavan ahdistaa liikaa. Parasta aikaa kipuilen sen kanssa, kun ex-miehen uusi kumppani hehkuttaa ympäri somea löytäneensä unelmamiehen - tähän mennessä olin ajatellut, että en missään mielessä puutu ollenkaan mihinkään, mitä tekee ja jokainen elää elämäänsä, mutta tässäkin kuviossa mukana lapsia ja eläimiä, ja ahdistaa sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas jotain salkkaritason näyttelyä tarjolla. Suomessa rima on todella alhaalla kun alalla kukaan ei edes yritä olla vakuuttava, ja katsojat ei tunnu tietävän että enemmänkin voisi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Leo Lastumäki oli hyvä. Ja Simo.
Vierailija kirjoitti:
Ai tarkoitatko L / over joka alkoi tänään? Katsoin kaikki 3 ensimmäistä ja en yhtään ihmettele jos joku lähisuhdeväkivaltaa kokeneet ei kykene katsomaan pelottavan hyvä on ollu
mm. perheväkivaltaa kokeneena traileri riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Leo Lastumäki oli hyvä. Ja Simo.
Kannattaisko katsoa ulkomaisia sarjoja niin näkee millä tasolla muualla mennään. Jos suominäyttelijä palkataan ulkomaiseen tuotantoon niin roolina on joku yhden ilmeen jäyhä jököttäjä jolla ei ole skaalaa ollenkaan, kun muuta suomitaidoilla ei tunnu irtoavan. Esim. tää jasperi joka öyhötti rasistina siinä yhdessä leffassa mutta muita puolia tuosta ei löytynytkään, samuli edelman puunaamana cruisen leffassa kun cruiseleffoissa pitää vastanäyttelijäksi valkata mahdollisimman puunaamat että tomppa näyttää noiden rinnalta vivahteikkaalta ja monipuoliselta. Etc.
Katsoin pätkän tuota lover sarjaa (tjsp) ja päällimmäinen tunne oli lähinnä cringe kun rooli vedetään läpi runttaamalla vähän sinnepäin vuorosanat lukemalla. En tiedä onko sarjassa syvällinen sanoma tai jotain mutta se ei ainakaan minun sarjani nyt ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Krista Kosonen on edelleen noin nuoren näköinen? Eikö se ole jo kohta 40? Ja jos ite eläisin Antti Jokisen kanssa, olisin varmaan aivan hermoraunio ja harmaantunut.
Miksi olisit hermona? Krista on vahva ja oman elämänsä hallitseva nainen, ja jokaisella omat vaikeutensa niistä selvitään.
Tietysti omista vaikeuksista aina selviää mutta en kestäisi päivääkään Jokisen sekavaa loppumatonta puheenpulputusta. Krista käyttää varmaan korvatulppia kotona.
Erikoinen miesmaku.
Kyllä just sen verran sopivasti, että pysyn kaukana niistäkin p.skoista. En ottais vaikka annettaisiin! Hyi!