Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille jotka haluaisivat naiset töistä pois lasten kanssa kotiin

Vierailija
11.01.2026 |

Onko teillä niin iso palkka että pystyisitte ilman naista elättämään koko porukan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Vierailija
2/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies olisi valmis pesemään vanhusten kakkapeppuja? Jos minä lähden töistä niin kuka mies tulee tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämäkään asia ei ole riippuvainen siitä, mitä miehet haluavat.

Vierailija
4/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies olisi valmis pesemään vanhusten kakkapeppuja? Jos minä lähden töistä niin kuka mies tulee tilalle?

Tulee paljon ahkerampi Filippiiniläinen tilalle. 

Vierailija
5/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä kysymys, että kustannatko eläkkeeni, omistanko puolet ja saanko päättää perheen raha-asioista enemmän kun sinä, sillä sinä et saa tuhlata, jotta minulle ja lapsille jää tarpeeksi myös muuttuvien elämäntilanteiden varalle? Haluan pitää taloudellisen päätäntävallan itsestäni itselläni. Minulla on hyvä koulutus jo siltä varalta, että et huolehtisi minusta ja lapsista aina, mutta palkkatyöstä poissaolo on aina henkilökohtainen riski.

Vierailija
6/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain työttömiä, rahattomia ja naisettonia inceleitä nämä huutelijat on, ei kykene edes itseään elättämään.

Vierailija
7/7 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minua on huvittanu, kun naiset usein valittaa että lapsen kanssa on rankkaa kotona, että kyllä nyt töissä on helpompaa. Olin kolme viikkoa lapsen kanssa kotona ja eihän siinä ole mitään rankkaa. Täytyyhän siinä olla läsnä ja vahtia, mutta ei siinä kyllä ollut mitään stressaavaa verrattuna töissä olemiseen. Se työelämän tuottama henkinen väsymys on paljon rankempaa.