Onko kelläään induktiotasoa, jossa liesituuletin on itse liedessä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tiskikonekin samassa.
Lykkää pesuvedet hormiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva johonkin kerrostaloyksiöön johon ei saa kanavaimuria. Tuohan vaan kierrättää sen rasvailman ympäri taloa.
Hormiton liesituuletin on kuitenkin parempi kuin ei liesituuletinta ollenkaan.Onhan se. Luulisi kuitenkin että rasvakäryn imeminen yläpuolelta olisi huomattavasti tehokkaampaa ja käytännöllisempää kuin alapuolelta.
Niin minäkin ajattelen, ja siksi kyselen, onko näin. Olen tekemässä keittiöremontin, mutta haluaisin saarekkeeseen sellaisen. Mietin, kannattaako.
Ajattelisin ennemminkin niin että jos kohtuullisella vaivalla ja kustannuksilla saa saarekkeeseen oikean liesituulettimen, niin ehdottomasti se, jos taas edelliset ehdot ei täyty, niin sitten tuollainen liesi. Itsekin keittiöremontti harkinnassa ja näillä kriteereillä. Olen asunut asunnossa jossa tuollainen "kierrättävä" tuuletin, ja kyllä siitä vaan enemmän rasvaa kalusteisiin kertyy kuin kanavaimurista.
Ei toimi, kivan näköinen mutta käytäntö huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva johonkin kerrostaloyksiöön johon ei saa kanavaimuria. Tuohan vaan kierrättää sen rasvailman ympäri taloa.
Hormiton liesituuletin on kuitenkin parempi kuin ei liesituuletinta ollenkaan.Onhan se. Luulisi kuitenkin että rasvakäryn imeminen yläpuolelta olisi huomattavasti tehokkaampaa ja käytännöllisempää kuin alapuolelta.
Niin minäkin ajattelen, ja siksi kyselen, onko näin. Olen tekemässä keittiöremontin, mutta haluaisin saarekkeeseen sellaisen. Mietin, kannattaako.
Ajattelisin ennemminkin niin että jos kohtuullisella vaivalla ja kustannuksilla saa saarekkeeseen oikean liesituulettimen, niin ehdottomasti se, jos t
Kyse on kerrostalosta eli pakko ostaa liesituuleton, joka ei ole liitetty ilmanvaihtokanavaan.
Tuo liesi on aika hintava, eli sen olisi paras olla hyvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän hesarissa oli juttu, että yläkaapit ovat rasvaiset.
Miten on?
Mikään imuri ei vie rasvaroiskeita. Kyllä se kärryt vetää pois, mutta meillä raotettava ikkunaa että kunnolla vetää. Liian tiivis talo kun vaihdettiin ikkunat.
Jos miettii, että kuuma höyry, jossa on mukana myös rasvaa ja hajua kohoaa automaattiset ylöspäin, niin varsinaisen perinteisen liesituulettimen ei tarvitse paljon imeä lasi vielä ohjaa höyryä. Tuollainen lieteen integroidun laitteen täytyy imeä todella kovaa, että se saa luontaisesti ylösnousevan höyryn vedettyä alaspäin ja sivuun vielä itse pannusta ja kattilasta, jotta se toimisi hyvin. Ja sitten päälle tietty, että kaikkihan otetaan suodattimiin metalliristikkoon rasva ja hajut aktiviihiilisuodattimeen. Liesituuletin vaatii vain sen rasvasuodattimen.
Ja poistua asunnosta pikimmiten.