Haluaisin vuokrata heinäkuussa ison mökin viikoksi
Asumme Pohjois-Savossa ,mökki saisi olla max.2 tunnin päässä, ei pohjoiseen päin. Mukavuudet sisällä, uimaranta lapsille ja miel. kalaisan järven rannalla. Makuupaikkoja n 14 hengelle.
Suosittele, jos tiedät etsityn kohteen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Näe itse etsimisen vaiva.
Mihin on ihmisten auttavaisuus hävinnyt?
Miksi alapeukku? Meinataan jättää tänä vuonna ulkomaan matka väliin ja kokoamme ison porukan mökkeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku? Meinataan jättää tänä vuonna ulkomaan matka väliin ja kokoamme ison porukan mökkeilemään.
No sitten vaan vuokraussivustoita koluamaan vauvapalstalla provoilun sijaan.
Miksi täältä kyselet, netissä ne mökit on. Tosin saattaa olla, että 14 hengen mökit on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Joku saisi kehua omaansa tai kaverin mökkiä :)
Vierailija kirjoitti:
Ootko pahalla tuulella vai mikä mättää?
Mun silmään ainakin pistää, kun sanot olevasi Pohjois-Savosta, ja etsit mökkiä max 2h päästä kalaisan järven rannalta. Missähän niitä järviä on, jos ei siellä suunnalla? Luulisi ihan sieltä Kallavedeltä löytyvän. Jos et oikeasti olekin Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Up
Ap
Miksi tässä on lausuntaohje?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ehdi, siksi ajattelin, että joku avulias aatu jelppaisi asiassa.
Täällä kysellään paljon tyhmempiä asioita ,jos et ole huomannut T. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ehdi, siksi ajattelin, että joku avulias aatu jelppaisi asiassa.
Palstalla kuitenkin on aikaa notkua.
Joo olen kyllä täältä Savosta mutta on tarjolla aika pieniä mökkejä. Järvistä ja kaloista ei ole puutetta : )
Vuokraa vanha kansakoulu tai rajavartiasema. Muuten voi olla hankalaa.
Joo , on sunnuntai-ilta ja huomisesta lähtien ei ole oikein taas aikaa, pitää tehdä töitä ja muuta mukavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa vanha kansakoulu tai rajavartiasema. Muuten voi olla hankalaa.
Se olisi kyllä yksi vaihtoehto, mietittiin jo tytön kanssa sitä. / ap
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään ainakin pistää, kun sanot olevasi Pohjois-Savosta, ja etsit mökkiä max 2h päästä kalaisan järven rannalta. Missähän niitä järviä on, jos ei siellä suunnalla? Luulisi ihan sieltä Kallavedeltä löytyvän. Jos et oikeasti olekin Porvoosta.
Samaan kiinnitin huomiota ja ap. paljasti ihan itse olevansa Porvoosta.
nettimökkiin vaan. Siel on.