Mikä ihme tätä maailmaa oikein vaivaa?
Joka puolella soditaan ja kehitellään yhä pahempia tuhoaseita.
Itsestäni en niinkään piittaa mutta miten käy lasteni ja lastenlasteni tulevaisuus? Pelottaa ajatuskin.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Matteus 24 luku.
Siellähän se on kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä ja islam, siinä on vastaus.
Sekä länsimaita tuhoava islamovasemmisto.
EIkö se ole juuri laitaoikea, joka ajaa Venäjän asiaa, meilläkin persut luikkivat heti venäjälle kun maa polttaa jalkojen alla.
Melkeinpä ottaisin meiluummin islamoa, kuin laitaoikeistomagapersupellejä. Hyvin näkee, kun esimerkiksi Trumpin pellelauma päästetään mellastaam niin ammutaan jo kotiäitejä ja omia kansalaisia.
Laitaoikea on maailman sairaus ja syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Itänaapuri tässä vaivaa, sehän tämän aloitti.
Olet selvästi aivopesty idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X ja Threads on vialla. En mä näe tätä vastakkainasettelua ainakaan muualla kuin somessa. Ei esim työelämässä ole merkkejäkään siitä.
VUosi sitten meni X, vuodenvaihteessa meni threads. Laitaoikeiston vinkumista ei jaksa enää, miksi sellaista siis lukisin.
Elämänlaatu on parantunut jo nyt huomattavasti.
Tämä, täälläkin on ääri-, laita- tai mikä tahansa oikeisto vinkumassa milloin mistäkin, levittämässä salaliittoteorioita, vihapuhetta, valheita ja jauhamassa samoja "viheravassari Marin muslimi öyhöhöy" -paskaansa yhä uudestaan.
Sammakonnaama Musk osti Twitterin tehdäkseen siitä na-tsien äänitorven ja kappas, mainostaja meni ja käyttäjät vähenivät. Pella aloitti sitten kiukuttelun kun suuri yleisö ei tukenutkaan hänen paskaansa ehdoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on tulossa takaisin hakemaan omansa pois. Kääntykää Jeesuksen puoleen, lopunajat ovat käsillä.
Olisi tärkeää muistaa, ettei loppua voi etukäteen tietää. Se tapahtuu yllättäen. Voi siis tapahtua lyhyen tai pitkän ajan päästä.
Siksi asialla onkin kiire, ettei ole sitten myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on tulossa takaisin hakemaan omansa pois. Kääntykää Jeesuksen puoleen, lopunajat ovat käsillä.
Jeesus hakee meidät kaikki pois, ei siihen mitään erillistä kääntymystä tms. tarvita, koska mikä pointti hänen ristinkuolemassaan muuten olisi? Eikä armon idea ole ettei sitä voi itse ansaita?
Eri
Kyllä kääntymys tarvitaan. Armoa ei voi ansaita, mutta se ei tarkoita sitä, ettei tarvitse tehdä mitään. Se tarkoittaa, että kaikkensa tekemälläkään armoa ei voi itse ansaita.
Raamatusta:
Hän sanoi: Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itänaapurin kätyri suuttui, hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus hakee meidät kaikki pois, ei siihen mitään erillistä kääntymystä tms. tarvita, koska mikä pointti hänen ristinkuolemassaan muuten olisi? Eikä armon idea ole ettei sitä voi itse ansaita?
Erehdyt. Lue Raamattusi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ajassa olisi huonommin kuin aiemmin?
Ihan kaikki.
Trumputin ja Putleri, nuo oikeistolaisen riisto- ja hyökkäyspolitiikan mannekiinit. Onneksi on Puppet Regime, niin saa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tärkeää muistaa, ettei loppua voi etukäteen tietää. Se tapahtuu yllättäen. Voi siis tapahtua lyhyen tai pitkän ajan päästä.
Siksi juuri viisas valvoo eikä nuku. Herran tulon ennusmerkit ovat nähtävillä aina vain selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi asialla onkin kiire, ettei ole sitten myöhäistä.
Jessellä on omat aikataulunsa. Kuka sanoo, että hän noutaa ketään fyysisesti? Taitaa näyttää enemmänkin siltä että planeetta kuluu loppuun ja sitten löydämmekin itsemme herra isoherran edestä, joka kysyy miten meni noin niin kuin omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kyllä kääntymys tarvitaan. Armoa ei voi ansaita, mutta se ei tarkoita sitä, ettei tarvitse tehdä mitään. Se tarkoittaa, että kaikkensa tekemälläkään armoa ei voi itse ansaita.
Raamatusta:
Eli koko armosta ja siitä, ettei ihminen voi tehdä mitään pelastuksensa eteen, on ollut valetta - koska myös tuo kääntymys olisi jonkin asian tekemistä sen eteen. Jos kristinusko on tuollainen huiijaus, ei jäsenkato ihmetytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Raamatusta:
Ja paskat, Jeesus ei vaadi ihmisiä kääntymään, koska kaikkivaltias heppu kyllä ymmärtää syyt miksei joku käänny. Armossaan hän antaa elämän silti jokaiselle, koska ei ole niin pikkumainen että piittaisi uskotaanko häneen vai ei.
Jätkä antoi tuosta vain anteeksi kiduttajilleen. Sellainen kaveri ei yksinkertaisesti hylkää ketään pelkän uskonnon vuoksi.
Kansainvälinen korporaatiokommunismi. Yhtä maailmanhallitusta ajetaan ja nyt niiden maiden kimppuun käydään armotta ketkä yrittävät säilyttää itsenäisyytensä. Eikä niitä ole montaa.
Nationalismi ja kapitalismi vaivaa. Ihmiset on aivopesty. Eivät näe vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt. Lue Raamattusi.
Itse erehdyt.
Minä en tarvitse Raamattua uskoakseni herra isoherraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tärkeää muistaa, ettei loppua voi etukäteen tietää. Se tapahtuu yllättäen. Voi siis tapahtua lyhyen tai pitkän ajan päästä.Siksi juuri viisas valvoo eikä nuku. Herran tulon ennusmerkit ovat nähtävillä aina vain selvemmin.
Se viisas ei pysty mitenkään valvomaan joka hetki. Jos/kun Jesse tulee, se voi yllättää vaikka kuinka valvoisi. Itsestään muuta luuleva ylentää itsensä juuri sillä tavalla josta Jeesus varoitti.