Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei kumppania löydä niin silloin on itsessä vikaa eikä muissa.

Vierailija
11.01.2026 |

Muut ei ole vaativia vaan olet itse liian vaativa ja on liikaa vaatimuksia. Eli rimaa alas vaan niin löytää helpommin kumppanin.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, ei ole ollut rimaa, ei kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. Ei millään muotoa.

Yksin olen hamaan loppuun asti.

Vierailija
2/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Tottakai, jos ihan kuka tahansa kelpaa eikä vieläkään saa kumppania, niin sitten on vika itsessä.

Mutta kyllä niitä vaatimuksia ja kriteereitä pitää olla kumppanille, jos tahtoo ONNELLISEN suhteen. Jos menet itseäsi vastakohdan kanssa parisuhteeseen niin ihan varmasti siitä tulee onneton suhde, jossa kummatkin yrittää muuttaa toista omanlaisekseen.

Itselläni kesti melkein 20v löytää oikeanlainen mies. Persoonani ei esimerkiksi sovi lainkaan junttien kanssa yhteen. Siksi piti etsiä kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kerropa nyt vaikka (huvin vuoksi) se oma rimasi? :)

Vierailija
4/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaisiahan suhteita moni onkin, että kuka tahansa kelpaa. Mutta näytä niistä suhteista yksikin "onnellinen" suhde...

Vierailija
5/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ap kelpaakaan kenelle vaan? Itseäsi sä tässä yrität nostaa ja kelpuuttaa, laittamalla sen muiden viaksi.

Vierailija
6/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Väärin. Tottakai, jos ihan kuka tahansa kelpaa eikä vieläkään saa kumppania, niin sitten on vika itsessä. Mutta kyllä niitä vaatimuksia ja kriteereitä pitää olla kumppanille, jos tahtoo ONNELLISEN suhteen. Jos menet itseäsi vastakohdan kanssa parisuhteeseen niin ihan varmasti siitä tulee onneton suhde, jossa kummatkin yrittää muuttaa toista omanlaisekseen. Itselläni kesti melkein 20v löytää oikeanlainen mies. Persoonani ei esimerkiksi sovi lainkaan junttien kanssa yhteen. Siksi piti etsiä kauemmin.

Siis, aikoinaan kun tanssiravintoloissa köytiin, EI KUKAAN tullut edes hakemaan! EI kukaan!

EN kai mä väkisten voi kenenkään seuraan tuppaantua, hei täs mä oon.

Räkälöihin en halunnut.

Ois kai pitänyt!

Kavereitten poikaystävien kaveritkaan ei pyytäneet leffaan tms, ei mitään!

Vierailija
7/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin, kuin yhdenkään 💩tyypin kanssa. Ne on nähty, valitettavasti.

Vierailija
8/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa vaikka ei ole mitään rimaa. Mutta olenkin ruma nainen, eikä rumakaan mies halua rumaa naista. 

Vierailija
9/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan teidän surkeaa elämää kun ette ketään löydä niin rimaa vaan alas. T; ap.

Vierailija
10/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Sairastut niin ihan rauhassa saat olla loppuelämäsi.

Vierailija
11/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut rimaa. Kelpasin vain juopoille, hyväksikäyttäjille, saamattomille lusmuille, mt-ongelmaisille(jotka eivät hoida itseään). Olen mieluummin yksin. 

Vierailija
12/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vaan teidän surkeaa elämää kun ette ketään löydä niin rimaa vaan alas. T; ap.

No ei mun elämäni surkeata ole, vaikken ole ketään saanutkaaan "kiinni".

Parempi joo yksin kuin huonossa seurassa, riman kanssa tai ilman!

Vierailija
13/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on nirsoja.

Vierailija
14/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta  se on

Vierailija
15/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syy on se että ei ole tavannut sitä oikeaa.

Vierailija
16/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riman saa asettaa niin ylös kuin haluaa, jos ei ketään sopivaa löydy niin voi aina olla yksin. Mikä pakko se on parisuhteessa olla. En minä ainakaan haluaisi olla jonkun kakkosvaihtoehto, joku kehen tyydytään kun ei parempaakaan löytynyt.

Vierailija
17/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuollaisiahan suhteita moni onkin, että kuka tahansa kelpaa. Mutta näytä niistä suhteista yksikin "onnellinen" suhde...

Jos olet Seurannut Unelmahäät, Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi -sarjoja, niin niissä on kaiken maailman pariskuntia. Mutta ilmeisesti he ovat ihan tyytyväinen puolisoonsa 

Vierailija
18/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on nirsoja.

Suurin osa ihmisistä (jotka haluaa parisuhteen) haluaa parisuhteen jossa voi aidosti rakastaa toista ja luottaa toiseen ja että se toinen aidosti rakastaa sinua ja luottaa sinuun. Ei sen kummempaa.

Vierailija
19/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riman saa asettaa niin ylös kuin haluaa, jos ei ketään sopivaa löydy niin voi aina olla yksin. Mikä pakko se on parisuhteessa olla. En minä ainakaan haluaisi olla jonkun kakkosvaihtoehto, joku kehen tyydytään kun ei parempaakaan löytynyt.

💯

Vierailija
20/60 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan rakastuvat toisiinsa jos sattuvat kohtaamaan. Rakkaus on rakkautta ja hyvä niin.  ne joissa vaaditaan hirveesti kun etsitään jotain vaikkapa tinderissä niin mitä siitä tulee? Pinnalllinen parisuhde. Rahan vuoksi ollaan yhdessä tai että saisi lapsia. miehestä viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi