Tuli myötätunto Saariota kohtaan
Kun pyysi anteeksi.
En tietysti tiedä, oliko se aitoa.
Kommentit (13)
Pyysi anteeksi aiheuttamaansa huolta, ei sitä, että aiheutti muille töitä ja kustannuksia vain, koska lähti tekemään jotain, josta ennalta varoitettiin.
Omahyväinen tyyppi.
Kesko nostaa hintoja veneen takia. Toi saastuttaja työnnettävä takas veteen🤢
Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi sitä jotkut niin inhoaa?
Joo, ei ollut varmaankaan fiksua lähteä tuollaiselle ekstremematkalle, mutta on tässä maailmassa paljon typerämpiäkin asioita mille menee huomiota ja rahaa. Minua käy sääliksi se hänen taustansa, siis lapsuuden oltavat.
Asiallinen teko. Hyvä että henkiriepu säästyi.
Mutta voisi kyllä hankkia paremman harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Niin vai oliko se sponsoreita varten ja draama jatkuu.
Haista moukka paskaa..
Uskaltaako kukaan yrittää yhtään mitään, kun heti haukutaan, jos epäonnistuu? Kaikkien pitää olla samanlaisia luusereita kuin haukkujien.
Kateelliset miehet haukkuu,naiset tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset miehet haukkuu,naiset tuskin.
Haukkuu naisetkin. Just sen tyyppiset, jotka haukkuu aina kaikkia jotka poikkeavat jollain tavalla jostain heille tärkeästä, aika tiukasta normista.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako kukaan yrittää yhtään mitään, kun heti haukutaan, jos epäonnistuu? Kaikkien pitää olla samanlaisia luusereita kuin haukkujien.
Ei tässä epäonnistumisen takia haukuta vaan ihmetellään ihan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi sitä jotkut niin inhoaa?
Joo, ei ollut varmaankaan fiksua lähteä tuollaiselle ekstremematkalle, mutta on tässä maailmassa paljon typerämpiäkin asioita mille menee huomiota ja rahaa. Minua käy sääliksi se hänen taustansa, siis lapsuuden oltavat.
Eli typeryyttä ei saisi inhota, koska olemassa on jotain vielä typerämpää. Erikoinen logiikka.
En tiedä miksi ihmiset jaksavat pelastuksen kustannuksista jauhaa. Kyllä jokaisen pitäisi tajuta että se mistään verovaroista ole pois. Eiköhän tuollaiset asiat ole otettu huomioon kun reissua suunniteltu. Voi olla että he siitä enemmän avautuvat kunhan mediamyllykkä alkaa.
Itse en ymmärrä miksi perheellisen ihmisen pitää altistaa itsensä tieten tahtoen vaaraan mutta ei ole minun asia. He perheenä tekevät päätöksensä.
Mies turvassa ja hyvä niin. Reissu epäonnistui mutta eiköhän Jarilla ollut sekin mahdollisuus tiedossa.
Jumalan tuputtamisen saisi jättää vähemmällä maallisissa kilvoitteluissaan. Taitaa olla helari.
Niin vai oliko se sponsoreita varten ja draama jatkuu.