Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miltä se tuntuisi, jos ystäväpariskunnan nainen haluaisi jutella kanssasi ja kertoisi että...

Vierailija
11.01.2026 |

...hän haluaisi sinut kolmen kimppaan miehensä kanssa ja hän haaveilisi nimenomaan siitä, että sinä olisit se, joka panisi häntä ekan kerran peppuun tuplapenetraatiossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioitko, että joku frendisi mimmi pyytäisi sinua panemaan? Hanki oma nainen.

Vierailija
2/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin innoissani ja heti mukana!

M5x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyväksyä homostelun, jos pääsisin painamaan painamaan tytteliä takaa.

Vierailija
4/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyytäisin riisumaan housut ja pyllistämään, jotta pystyisin tekemään tarkan arvion siitä, että mihin olen ryhtymässä.

Vierailija
5/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ehkä, että meidän pitäis varmaan ensin kahdestaan treenata ennen siirtymistä kolmen kimppaan. Sitten kun olisin nainut kyllikseni peruisin sen kimpan. 
Oikeasti, tosi vaikea sanoa. Riippuu niin paljon henkilöistä ja siitä, millainen kemia heidän kanssaan on. Joidenkin seurassa ei olisi edes luontevaa puhua seksistä, kun taas joidenkin toisten kanssa ilmapiiri voi olla suotuisa ja turvallinen tuollaisille jutuille. Yleisesti ottaen kyllähän tuollaisesta olisi otettu, koska se kertoisi siitä, että on haluttu ja luotettavaksi koettu tyyppi toisten silmissä. 

Vierailija
6/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ällö ajatus olla jonkun toisen miehen kanssa panemassa naista. 

Mutta jos olen ihastunut siihen naiseen, niin kyllähän sitä tekee mitä vaan päästäkseen panemaan ihastustaan. Ehkä sitten jopa kolmen kimppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi