Salilla oli eilen käveleviä takapuolia
Siis ihan koko ihminen valtava kävelevä takapuoli. Miksi ihmeessä kukaan haluaa tälläiseen "kuntoon"?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää.
Mitä sulle moukka kuuluu kenenkään ruuminrakenteet ?? Olet mt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseet taitavat olla vielä in täällä Suomessa. Muualla ollaan menossa alkuysärin tissitön ja lattaperse -muotia kohti.
Ysärin muoti oli kylläkin isot tissit ja lattaperse.
Sekä isot että pienet rinnat saa push-upeilla ja litistävällä urheilutopilla. Isosta pepusta ei valitettavasti saa levispeppua millään.
Täällä ihmiset jotka ei tiedä treenaamisesta..
Esim itsellä sirot olkapäät, naisilla usein tulee massaa alakroppaan, on terveellistä. Ei oo väärin treenattu xD naisen ei kuulu näyttää mieheltä. Joillain on vahva alakroppa. Ite mieluummin otan sen kun isot hartiat
Nuo akat kun painaa legginseissään, ni tulee mieleen että varmaan kaksi kertaa päivässä pestä rantu peräpäästä.
Onhan niitä ihmisiä, jotka oikein korostavat sitä millainen perse ja millaiset tissit niillä on. Jotkut toiset sitten vielä ihailee näitä. Kaikki nämä jotenkin ylikorostavat sitä, että onpa "upea perse ja/ tai upeat tissit". Tiivistävät sekä oman, että muidenkin ihmisarvon näihin vaikka ihan kaikilla on perse ja kaikilla naisilla tissit. Kertoo kaiken tällaisten "älykkyydestä" ja arvomaailmasta eli sen puutteesta. Ja heidän arvostelijansa ovat heidän mukaansa vain "kateellisia", kaikilta löytyvistä ruumiinosista🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kuntoon ei välttämättä haluta, siihen voi joutua syystä tai toisesta.
Otetaanpa esimerkiksi vaikka naapurin mies, oli ennen hyvin liikunnallinen ja menevä. Sitten vaimo menehtyi syöpään, mies masentui, menetti työpaikkansa. Alkoi tilaamaan ruokaa kotiin, verhot kiinni 24/7. Viimeksi kun näin oli ylipainoa kertynyt tosi hurjasti.
Minusta on tosi typerää arvostella ihmisiä noin, ainakin tuo ap'n "kävelevä takapuoli" on mennyt nyt salille tehdäkseen asialle jotakin ja päästäkseen kuntoon.
Kyllähän tämä nyt viittaa näihin nuoriin naisiin, jotka on saaneet ihanteet somesta. Yläkropan treeni on minimaalista ja takapuolta treenataan monta kertaa viikossa, reisilihakset voi olla aivan tikut.
Moukka sulle vaan ei kuulu kenenkään vartaloiden arvostelu . VAIN SIVISTYMÄTGÖMÄT AVOSTELLEE TOISTEN ULKOMUOTOA . YMMÄRRÄTKÖ ?????👹👹👹👹👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Nuo akat kun painaa legginseissään, ni tulee mieleen että varmaan kaksi kertaa päivässä pestä rantu peräpäästä.
Suosittelemme alapesua vähintään kaksi kertaa päivässä miehillekin. T. Naiset
Näin kerran naisen, jolla oli sekä luonnottoman kiinteä, että luonnottoman pyöreä ja oudon ylhäällä oleva pinkeä peppu. Sitten kun näin kasvot, en enää ihmetellyt...Oli siis sellainen, että oli taatusti lykätty jotain täyteaineita pepun lisäksi siihen naamaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kateellista porukkaa täällä. Antakaa hyväkroppaisten naisten olla rauhassa. Ärsyttää kun miehet ahdistelee, mutta myös rumat naiset ahdistelee.
Nolo.
Ja sieltä tulikin se kateuskommentti...Kukaan fiksumpi ei kadehdi luonnottomia muovinukkeja! Jos nyt omaa luonnostaan kivan kropan, mikäs siinä. Mutta jos tahallasi lykkäät muovia kehoosi/ treenaat sen äärimmilleen, olet typerys. Kehodysforia vaivaa.
Nykypäivän ihanne on ihan sairas, hyvä vaan että sitä kritisoidaan.
Ysärin teininä olen itse aina kummastellut tätä Kardashian-vaippaperzetrendiä, näyttää nämä naiset ihan joltain paviaaneilta omaan silmään. Juurikin se söpö pikkuinen farkkupeppu on paras, omaan vartaloon sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseet taitavat olla vielä in täällä Suomessa. Muualla ollaan menossa alkuysärin tissitön ja lattaperse -muotia kohti.
Iso peppu ei ole ollut muodissa kuin vasta viimeiset 10 vuotta.
Timmi ja muodokas peppu on paras. Iso on enempi tuon savanniporukan mieleen ja läskit akat luulivat että se tarkoittaa että läskit perseet on jees. Oikeasti isollahan tarkoitetaan vaan muhkeaa ja muodokasta, treenattua pepaa, ei sitä velttoa läskityynyä.
Henkilö todennäköisesti kärsii lipedeemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso peppu ei ole ollut muodissa kuin vasta viimeiset 10 vuotta.
Ei se muuta sitä tosiasiaa, että se ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vartalon malli on tämä ihan luonnostaan. Iso persus ja pieni ylävartalo. Kiusattiin jo 80-luvulla ala-asteella tynnyriperseeksi, vaikka olin vasta 9-10v. Ei kaikki ruumiinrakenteelleen mitään voi. Salilla treenaan ylävartaloa isommaksi.
Älä kuitenkaan turhaan! Päärynävartalo on kaunis, jos lantiota on. Iso pyöreä pylly, paksut treenatut reidet, keskikokoiset tai pienet rinnat.
Onneksi sinä olet itse "täydellisyys"
Mun vartalon malli on tämä ihan luonnostaan. Iso persus ja pieni ylävartalo. Kiusattiin jo 80-luvulla ala-asteella tynnyriperseeksi, vaikka olin vasta 9-10v. Ei kaikki ruumiinrakenteelleen mitään voi. Salilla treenaan ylävartaloa isommaksi.