Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on muuten täysi kymppi, mutta...

Vierailija
11.01.2026 |

Luulin siis että olin löytänyt todellisen herrasmiehen. Niin hurmaava treffeillä ja sivistynyt. Tietää taiteesta, jopa teatterista. Vie minua myös taidenäyttelyihin, jossa kommentoi niin asiantuntevasti.

Seksikin on aivan mahtamaa, hän on niin kestävä ja haluaa antaa minulle aina ensin orgasmin ennen kuin laukeaa itse.

Mutta sitten se kertoi, että hänestä kunnollinen nainen ei voi olla niin estoton seksin suhteen kuin minä. Minusta tulisi taas kunnollinen, jos alistuisin siihen, että hän antaa minulle kunnon vanhan ajan selkäsaunan, missä olen housut kintuissa ja peppu pystyssä hänen sylissään ja hän läimii peppuni tulipunaiseksi.

En tiedä olinko jotenkin hölmö, kun suostuin siihen, mutta suostuin kuitenkin. Edelleen hän on minusta niin ihana muuten, mutta kerran viikossa minusta pitää tehdä taas kunnollinen nainen tolla selkäsaunalla.

Nyt kun tuota on jatkunut jo useampi kuukausi, niin kyllähän siihen on tottunut ja olen oppinut käyttämään sitä hyväkseni. Pyydän miehen tekemään kaikenlaisia asioita, kun "peppuni on nyt niin kipeä sinun miehekkäästä käsittelystäsi".  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha fraasi, mutta pakko on sanoa! Muistakaa ne lääkkeet tänäkin vuonna!

Vierailija
2/5 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Undulaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko ap omalle aloituksellesi?

Vierailija
4/5 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulitko ap omalle aloituksellesi?

Minulla ainakin alkoi stondaamaan, kun ajattelin jonkun hyväperäisen naisen sylissäni peppu paljaana ja sitten ensin vähän kourisin sitä pystöä, kunnes alkaisin läimimään sitä sopivasti, että tulisi punaa poskille.

Vierailija
5/5 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se ap menee, sinun kuuluu alistua piiskattavaksi ja olla mieliksi. Minulla on aivan ihana mies, minun tulee olla aina huoliteltu ja käyttäytyä. Piiskaa saan en ihan viikottain mutta vähintään parikertaa kuukaudessa. Olen myös tyytyväinen että, hän pitää minut kurissa ja olen itse alistunut asemaani. Piiskaamisen jälkeen olen aina reipas, hyvä tyttö ja saan palkkioksi seksiä kun olen nöyrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän