Kyllästynyt telkkariin
Tuossa se mölyää ja on valaisimena, mutta oikeasti katson vain uutiset ja dokumentit. Joskus jonkun rauhallisen elokuvan.
Lähinnä vain ärsyynnyn kaikesta mitä tuo loota syytää. Ja juu, osaan laittaa sen kiinni, mutta jotenkin vain on tapa, että se tuossa tavallaan pitää seuraa. Sitten kun ärsyynnyn, napsautan kiinni ja hetken päästä se taas meluaa tuossa yksinään.
Olen useamman kerran ollut ilman telkkaria. Jopa vuosia.
Taidan ostaa läppärin ja hukata tuon töllön.
Onko teitä muitakin joilla telkkaria möykkää yksinään? Tiedän, tiedän! Olen vähän pöljä.
Kommentit (33)
En ole katsonut tv-ohjelmia uutisia lukuunottamatta varmaan kohta kymmeneen vuoteen. Yotube Premiumista ja suoratoistopalveluista löytyy koko maailma on demand.
Televisiosta tulee nykyään lähinnä vähempiälyisille suunnattua realitypaskaa, salkkareita, putousta ym. totaalisen aivotonta paskaa höystettynä valtavalla määrällä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa hiihtokisat Kuopiosta ja ampumahiihtoa Oberhofista, yhdistetyn kisat Otepäästä.
Ei kiinnosta. Kaikki käyttävät dopingia ja vsin ovelimnat eivät jää kiinni. Voisin katsoa hiihtoa, jos saisi reilusti käyttää mitä vain aineita. Olisi niinku rehellisempi kisa. Kuka tietää vaikka meidän slummista joku piripäissään voittaisi Olympialaiset 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut tv-ohjelmia uutisia lukuunottamatta varmaan kohta kymmeneen vuoteen. Yotube Premiumista ja suoratoistopalveluista löytyy koko maailma on demand.
Televisiosta tulee nykyään lähinnä vähempiälyisille suunnattua realitypaskaa, salkkareita, putousta ym. totaalisen aivotonta paskaa höystettynä valtavalla määrällä mainoksia.
Mulka on youtube premium. Täytyy vain päivittää telkjari. Tai sitten ryhtyä kokonaan ruuduttomaksi. Ryhtyä vaikka kasvattamaan lampaita.
Ap
Usein menee kiinni tai vähintään äänettömälle. En kestä enää kovia äkkinäisiä ääniä, traumataustaa, kun tuli elämässä liikaa ikäviä tapahtumia lyhyessä ajassa. Ehkä ikäkin vaikuttaa, kaipaan takaisin jotain kasarin kiireettömyyttä ja ennakoitavuutta. Varsinkin Kolmosen uutiset ja tunnarit ihan sietämättömiä ja Alm. Samoin rikokset -ihannointi- ja nopea pinnallinen viihdehuttu jenkkityyliin, ei pysty.
Netissä olen mielummin sieltä löytyy kaikki tarvittava mutta tuossa tuo jököttää hämähäkin seiteissä ja pölyssä.
En ole kahteen viikkoon avannut.. tosin tänään avasin muttei siltä mitään tuu. no jotain pari sarjaa mutta mainokset pilaa... ja samat löytyy yleensä netistä areenasta tai juutuubista. Ajaa saman asian.
Tämä pieni näyttö on ihan alrigth. Vanhemmillani ja tädillä kun siellä olin oli tapana laittaa mölyämään. vanhenpani sitten meni omiin askareisiinsa mutta töllö vaan möllötti avoinna. ???????
YouTubesta itsekin enimmäkseen haen katsottavaa, koska telkusta ei mitään juuri tule. Mutta läppärin kautta katsominen rasittaa välillä enemmän kuin tv:n kautta katsominen, koska kannettavaa täytyy ladata välillä, eikä katseluasentokaan ole yhtä hyvä kuin telkkaria katsoessa. Sen takia on pakko toisinaan sulkea läppäri, vaikka sen kautta näkisi parempia ohjelmia. Tv:n kautta en osaa laittaa nettiä näkyviin.
kaipaan takaisin jotain kasarin kiireettömyyttä ja ennakoitavuutta
Sitä voi edelleenkin elää hyvin pitkälti kuin kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut telkkaria yli 20 vuoteen. Puhelimella jotain katselen.
Ei ole varmaan kauhean kiva katsoa elokuvia 6 tuuman näytöstä.
Kuka mihinkin tottuu. Ei ole väliä.
Aloittaja. Taidat enemmänkin olla kyllästynyt siihen taustamölyyn etkä televisioon itsessään? Laita televisio kiinni, ja katso sieltä ainoastaan ne ohjelmat mitkä kiinnostavat. Muun ajan pidät kiinni sen. Niin itse teen, en koskaan halua pelkkää häiritsevää taustahälyä. Kokeile. Jos kotona on liian hiljaista laita radio soimaan hiljaisella. Netistäkin löydät radiokanavia ympäri maailmaa, aina löytyy joku kiinnostava.
Harvoin telkkarista mitään katosttavaa tulee, mutta sitä voi käyttää netflixin, youtuben yms. katseluun. Kivempi katsella telkkarista kun läppärin pienestä näytöstä
Todella paljon uusintoja. Aina kun avasin telkkarin oli menossa Lomalle lompsis ohjelman sama jakso.
Mitähän näille perinteisille kanaville käy tulevaisuudessa. Mun nuoret eivät koskaan katso televisiosta mitään. Mulla myös vähentynyt. Muutama ohjelma mitä seuraan. Elokuvat olen lähes kaikki nähnyt mitkä tulee ties kuinka monetta kertaa. Netflixiä katon läppärillä.
Tämä!
Ap