Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkukaapin puhdistus

Vierailija
11.01.2026 |

Miten ihmeessä suihkukaapin saa siivottua kunnolla? Suihkukaapin alareunan ja lasiseinien välit ovat varsinkin hankalia, kun niiden väliin jää likaa mihin ei millään pääse käsiksi. Pulloharjan harjat mahtuvat hiukan väliin, mutta vaikka harjat ovat tarpeeksi pitkät niin likaa ei saa kokonaan pois, ja nurkkiin ei pääse kunnolla ollenkaan. Suihkukaapissa on muutenkin hirveästi eri hankalia kohtia joita on raivostuttavaa puhdistaa. Mikä avuksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samaa ongelmaa. Olen miettinyt, voisiko höyrypuhdistusta käyttää.

Meidän suihkukaappi tuli pahvilaatikoissa osiin pakattuna. En nähnyt kokoamisvaihetta, mutta olen ajatellut että kaitpa sen voi joskus suursiivousta varten purkaa. Hirveä hommahan siinä varmasti olisi. 

Vierailija
2/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kokeilla höyrypuhdistusta, jos se jotenkin helpottaisi, muuten tosiaan koko suihkukaapin purkaminen on varmaankin ainoa vaihtoehto. Mutta onhan se ihan hullua jos siihen täytyy turvautua. Pitäisikö suihkukaappien suunnittelijat pakottaa puhdistamaan niitä niin saataisiin parempia ratkaisuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin suihkuseinä on pleksiä. Muovia.

Vierailija
4/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä koko suihkukaapin tarkoitusta ja tarpeellisuutta. Minulla on kylppärissä suihku ja suihkuverho eikä vesi roisku verhon toiselle puolelle ja lattia sekä seinälaatat on helppo pitää kuivina ja puhtaina myös kalkkisaostunista jos viitsii kuivata ne suihkun jälkeen. 

Vierailija
5/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikalla, sienellä(vähän karhea) ja hammasharja. Muistakaa huuhdella hyvin. 

Vierailija
6/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä asioita, joita pitäisi miettiä jo tuotetta suunnitellessa ja sitä hankkiessa. Miten helppoa on puhtaanapito ja siivous?

Yksi nykyajan vitsaus ovat kanssa tämä kaadottomat pesualtaat, joihin jää kaikki töhnä pohjalle ja parissa päivässä se näyttää siltä, ettet olisi siivonnut koskaan. 

Vierailija
7/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä koko suihkukaapin tarkoitusta ja tarpeellisuutta. Minulla on kylppärissä suihku ja suihkuverho eikä vesi roisku verhon toiselle puolelle ja lattia sekä seinälaatat on helppo pitää kuivina ja puhtaina myös kalkkisaostunista jos viitsii kuivata ne suihkun jälkeen. 

No jossain vanhoissa taloissa ei välttämättä ole kokonaan kaakeloitu kylppäri. Tai voi olla jotain puupaneelia, tai tapettia kylppärin seinässä esim. 

Vierailija
8/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitsematon veden juoksutus talon sisällä on aina riski.