Monta huulipunaa sinulla on?
Minulla on nyt 8 tai 10 kpl. En osta yhtään uutta. Käytän nämä ensin loppuun.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Montako huulipunaa ? Vai Monta huulipunaa ?
Yx paskan haileeee. 😝
Olen ns. Boss-lady, huulipunia on noin tusina. Käytän joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mitä näillä huulipuna lukemilla teet???? Vastaa.
Anteeksi....olen se tyhmien kyselijä moukka.
Ei ainuttakaan. Elämäntyylini (pyöräily ja kävely ympäri vuoden) ei useinkaan suosi meikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sitä vain sepaluksessa ja peniksessä.
Kerro, miten se sinne joutui, kun kumminkin haluat kerskata.
Vierailija kirjoitti:
Koulu, jossa on meneillään äidinkielen oppitunti? Vai keskustelupalsta, jossa keskustellaan vapaamuotoisesti, jopa virheellisin ja puhekielisin ilmauksin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainuttakaan. Elämäntyylini (pyöräily ja kävely ympäri vuoden) ei useinkaan suosi meikkaamista.
Miten pyöräily ja kävely liittyy meikkaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu, jossa on meneillään äidinkielen oppitunti? Vai keskustelupalsta, jossa keskustellaan vapaamuotoisesti, jopa virheellisin ja puhekielisin ilmauksin?
Tuo vaan paljastaa paljonko koulussa on opittu !
Vierailija kirjoitti:
Käytössä on kaksi, vaikka olenkin maskuliinisesti käyttäytyvä, lyhyttukkainen feministi, joka ei halua miehen johtavan perheessä :D
(nuo jotkut ketjut tuolla räjäyttävät tajuntani, sori siitä että aihe vuotaa tänne)
maskuliinisesti käyttäytyvä, lyhyttukkainen feministi
Feministi on sellainen, joka puolustaa feminiinisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaan paljastaa paljonko koulussa on opittu !
Höpsispöpsis. MInulla on kiitettävä arvosana äidinkielessä koulussa ollut ja kirjoitan harrastuksekseni yleiskieltä käyttäen, mutta en piittaa kettuakaan siitä, miten täällä kirjoitan.
Ehkä 10, en nyt ulkoa muista. Itsekin olen päättänyt, etten yhtään uutta osta ennen kuin nuo kulutan loppuun, mutta siihen menee kyllä niin paljon aikaa, että saattavat ehtiä pilaantua. Yhden pilaantuneen heitin hiljattain roskiin.
Kaksi