Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästävä nainen on myrkkyä miehille, joten en ole löytänyt puolisoa

Vierailija
10.01.2026 |

Paikallisessa jahtiporukassa on selvä kirjoittamaton sääntö, että omasta kuormasta ei syödä jos liha on ns. napattuna. (=varattuihin ei kosketa).  Olen tällainen erämimmi, mutta haluaisin käpertyä oman kullan kainaloon ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja kotia, mutta minkäs teet kun puolisoa ei löydy. Viimeisistä treffeistäkin on jo viikkoja ja miehelle oli kuten monelle muulle aiemmalle ehdokkaalle iso turn off metsästävä nainen. Viihdyn myös kotona, joten en ole jatkuvasti Norjassa kalareissuilla tai lähiympäristössä metsässä. Maton laittaminen kuokkuun ei ällötä ja osaan perata kalastamani kalat itse. Olen huomannut, että monelle miehelle on iso kolaus miehisyyteen, kun naisena osaan käsitellä asetta paremmin enkä ole yhtäkään miestä vähätellyt, mutta huomaan sen käytöksestä sekä eleistä. Eräskin mies sanoi, että voisit likka vaihtaa aseet kaulimeen ja leipoa piirakoita, niin voitaisiin olla yhdessä, mutta aseet on ehdoton ei. Arvaatte varmaan, että se oli viimeinen piiras, jonka meille leivoin ja päästin miehen kevälaitumille. Tässä alkaa olla kohta lapsentekoikä ohitse, vaikka aktiivisesti olen deittimarkkinoilla mukana. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihminen joka saa tyydytystä t.appaessaan eläimiä, jotka eivät pyydä muuta kuin saada elää rauhassa, ovat mielisairaita" Roger Moore.

Aika harva mies haluaa rakentaa yhteistä elämää mielenvikaisen naisen kanssa. Ainakaan jos tämä ei tunnista että päässä viiraa ja pallokorjaamolle asiaa.

Eli lakkaa piinaamasta itseäsi sillä, että isäsi toivoi sinusta poikaa, jätä ne kusipääkaverisi ja hoida pääsi kuntoon. Kyllä se siitä.

Vierailija
22/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys on mitä parhainta ja luonnonmukaisinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihminen joka saa tyydytystä t.appaessaan eläimiä, jotka eivät pyydä muuta kuin saada elää rauhassa, ovat mielisairaita" Roger Moore.

Aika harva mies haluaa rakentaa yhteistä elämää mielenvikaisen naisen kanssa. Ainakaan jos tämä ei tunnista että päässä viiraa ja pallokorjaamolle asiaa.

Eli lakkaa piinaamasta itseäsi sillä, että isäsi toivoi sinusta poikaa, jätä ne kusipääkaverisi ja hoida pääsi kuntoon. Kyllä se siitä.

:D 

No, mielipiteitä on monia ja se sallittakoon! Kovin sivistynyttä kuvaa et itsestäsi ilmaisullasi anna.

Vierailija
24/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin jos noita metsästysporukoita näkyy, puhkotaan autonrenkaat ja hakataan autot paskaksi kirveellä. Tarpeeks monta kertaa jos ei kerrasta ymmärrä.

Vierailija
25/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy harrastamaan jotain sellaista, jossa tapaan maalaisia ja muuten erilaisia piirejä kuin nykyiset tuttavasi. Oletko jo nettipalstat kokeillut? Metsästäjälehdessä ei mitään seuranhakupalstaa ole, mutta Maaseudun Tulevaisuudessa on.

Vierailija
26/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä periaate sopii ihmiselle, joka ei syö lihaa. Se ei kuitenkaan estänyt tappamasta ihmisiä niin kuin eräs kasvissyöjä muinoin Saksassa.

Minun mielestäni jokaisen pitäisi pystyä itse hankkimaan tarvittaessa se ruoka, jota tarvitsee elääkseen, olipa se voikukanjuuria, perunoita tai naudanlihaa.

Vierailija
27/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uutta mattoa vaan koukkuun, homo

Mattoa koukkuun 😅😂🤣 

Aikainen lintu maton nappaa...

Vierailija
28/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No miksi edes haaveilet miehestä jos sinulla on jo maskuliinisia ja feminiinisiä piirteitä? Mitä mies tarkalleen ottaen voi sinulle tarjota? Sperman saat lääkäriltä.

Vierailija
29/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä periaate sopii ihmiselle, joka ei syö lihaa. Se ei kuitenkaan estänyt tappamasta ihmisiä niin kuin eräs kasvissyöjä muinoin Saksassa.

Minun mielestäni jokaisen pitäisi pystyä itse hankkimaan tarvittaessa se ruoka, jota tarvitsee elääkseen, olipa se voikukanjuuria, perunoita tai naudanlihaa.

On kyllä niin suomalainen ajatus kuin olla ja voi. Suurin osa maailman ihmisistä ei tiedä mitään ruuan alkutuotannosta, ihan niinkuin sinäkään et osaa valmistaa kännykkää mitä näpräät

Vierailija
30/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii metsästävä nainen ja varmaan aika monelle miehelle, vaikkei mies itse metsästäisi. Toisin kuin trollialoitus olettaa.

Vierailija
31/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että koska osaat tehdä perinteisesti miehille kuuluvia asioita, niin haluat yltiömaskuliinisen miehen. Ei tuossa sen kummemmasta ole kyse.

Miehille kuuluvia? Psykoille kuuluvia.

Aseella ampumista voi harrastaa ilman et tappaa.  

Vierailija
32/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin jos noita metsästysporukoita näkyy, puhkotaan autonrenkaat ja hakataan autot paskaksi kirveellä. Tarpeeks monta kertaa jos ei kerrasta ymmärrä.

Naulalauta metsätiellä auttaa aina

Vierailija
33/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku myös aiemmin veikkasi, luulen, että kyse on ulkonäöstä.

Jos on ulkoisesti nätti, on vain puoleensavetävä, jos tekee ns.maskuliinisia juttuja. Silloin siinä tulee sellainen kontrasti, joka kerää huomioita.

Ruma tai tavis taas kiinnostaa, jos on tavoistaan ja käytökseltään muuten feminiininen. Maastopuvussa ja karvalakissa ei vedä puoleensa.

Vierailija
34/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen entisen  ( nyt pyörätuolissa) metsästäjän puoliso, isä myös metsästi.

80-90 luvuilla metsästettiin etupäässä vain jänistä ja ne jänikset syötiin.  Isä kävi suksella jänismetsällä kymmeniä km päivässä. 

Nää nykyiset metsästäjä kokoontuu 20-30 ukon porukoihan. Ajetaan maastureilla, kelkoilla pitkin yksityisiä maita.

Aseen käyttö, tiellä kovat piipussa on kielletty tai asutuksista 150m on näille vitsi.

Mitään ei kunnioiteta eikä metsästystä valvota ( luvat ja kaadot) Näistä saa joka talvi soitella seuranjohtajille miksi 500km päässä asuva on metsällä mailla joilla saa metsästää vain alueella asuva.

Kuvatkaa näitä rekkaita, näillä on varaa varaa maksaa sakkoja, on sen verran kalliita leikkikalujakin. Ei ole kyse syökö joku nauriita vai hirveä et veri valuu suupielistä vaan sitä, että 

enn arvosta enää metsästäjiä eikä arvosta entinen metsästävä puolisokaan.

Vierailija
35/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy harrastamaan jotain sellaista, jossa tapaan maalaisia ja muuten erilaisia piirejä kuin nykyiset tuttavasi. Oletko jo nettipalstat kokeillut? Metsästäjälehdessä ei mitään seuranhakupalstaa ole, mutta Maaseudun Tulevaisuudessa on.

Ei toimi.. Maalla just ollaan suulupuolirooleissa konservatiivisia.

Vierailija
36/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa...

Vierailija
37/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato kärsii koukkuun laittamisesta hirveästi. Mykytietämyksen mukaan mato aistii kipua hyvin. 

Koen, että olet raaka ihminen. 

Metsästäminen on ok, jos saalis ei joudu kitumaan. 

Vierailija
38/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskuliinisen naisen kanssa ei kannata aloittaa parisuhdetta tai perustaq perhettä. Se olisi jatkuvaa taistelua johtamisesta yms. 

Elämä on valintoja. 🤷🏼

Vain jos "johtaminen" tarkoittaa sinulle muiden ylitse kävelyä. Silloin ongelma löytyy sinusta itsestäsi.

Vierailija
39/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä yksi harrastus vaikuta pariutumishsluihin suuntaan eikä toiseen.

Mukavahan se on että ihmisellä on puuhaa mistä pitää.

Eiköhän ne pariutumattomuuden juurisyyt ole ihan muuta kuin metsästys.

Vierailija
40/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus tuskin on ongelma; päinvastoin. Mettällähän käy etupäässä miehiä. Eli naisellinen käytös ja ulkonäkö peliin. Ei kiroilua, pinkkiä kananpe**etukkaa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän