Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästävä nainen on myrkkyä miehille, joten en ole löytänyt puolisoa

Vierailija
10.01.2026 |

Paikallisessa jahtiporukassa on selvä kirjoittamaton sääntö, että omasta kuormasta ei syödä jos liha on ns. napattuna. (=varattuihin ei kosketa).  Olen tällainen erämimmi, mutta haluaisin käpertyä oman kullan kainaloon ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja kotia, mutta minkäs teet kun puolisoa ei löydy. Viimeisistä treffeistäkin on jo viikkoja ja miehelle oli kuten monelle muulle aiemmalle ehdokkaalle iso turn off metsästävä nainen. Viihdyn myös kotona, joten en ole jatkuvasti Norjassa kalareissuilla tai lähiympäristössä metsässä. Maton laittaminen kuokkuun ei ällötä ja osaan perata kalastamani kalat itse. Olen huomannut, että monelle miehelle on iso kolaus miehisyyteen, kun naisena osaan käsitellä asetta paremmin enkä ole yhtäkään miestä vähätellyt, mutta huomaan sen käytöksestä sekä eleistä. Eräskin mies sanoi, että voisit likka vaihtaa aseet kaulimeen ja leipoa piirakoita, niin voitaisiin olla yhdessä, mutta aseet on ehdoton ei. Arvaatte varmaan, että se oli viimeinen piiras, jonka meille leivoin ja päästin miehen kevälaitumille. Tässä alkaa olla kohta lapsentekoikä ohitse, vaikka aktiivisesti olen deittimarkkinoilla mukana. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä sun jahtiporukassa siis pelkkiä varattuja miehiä? Entä kalastuspiirit?

Vierailija
2/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellanen yksisarvinen liikkeellä etten usko ollenkaan. Olis minun unelma löytää metsästävä nainen mutta ei sellaista ole olemassa.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan oikeassa. En ikinä aloittaisi mitään naisen kanssa, joka metsästää.

Vierailija
4/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni lähtisin radalle, ei moni nainen amlu paremmin :)

Ite en kyllä puhko kuin pahveja ja talvisin järven jäätä kairalla.

Vierailija
5/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta mattoa vaan koukkuun, homo

Vierailija
6/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä ihan oikeassa. En ikinä aloittaisi mitään naisen kanssa, joka metsästää.

Mikä ongelma?

Vierailija
7/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ja naisellisuus ovat niitä juttuja mitkä ratkaisee, tai näin olettaisin ainakin. Olen tässä huvikseen seurannut yhden vanhan tutun edesottamuksia deittailusaralla, kun hänelle tuli avioero ja on näkyvästi etsinyt uutta matoa koukkuun n. vuoden päivät. Päivitykset on pelkkää eräjormailua ja wannabe Eränkävijät -juttuja muuttunutta murretta myöten (siellä missä asuu ei puhuta h:n päältä) ja näkyy silti vientiä riittävän. Pieni ja siro, pitkä tukka, kimakka ääni.

Vierailija
8/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama ja naisellisuus ovat niitä juttuja mitkä ratkaisee, tai näin olettaisin ainakin. Olen tässä huvikseen seurannut yhden vanhan tutun edesottamuksia deittailusaralla, kun hänelle tuli avioero ja on näkyvästi etsinyt uutta matoa koukkuun n. vuoden päivät. Päivitykset on pelkkää eräjormailua ja wannabe Eränkävijät -juttuja muuttunutta murretta myöten (siellä missä asuu ei puhuta h:n päältä) ja näkyy silti vientiä riittävän. Pieni ja siro, pitkä tukka, kimakka ääni.

Kuinka niin wannabe?

Vierailija
9/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sellanen yksisarvinen liikkeellä etten usko ollenkaan. Olis minun unelma löytää metsästävä nainen mutta ei sellaista ole olemassa.

M48

Pelaava exäni oli aluksi innoissaan kun löysi naisen jonka kanssa sai pelata. Eipä mennyt kauaa kun alkoi kiukuttelu, miten minun pitäisi keskittyä kotihommiin eikä vain pelata. En kyllä tiedä mitä kotihommia olisi pitänyt tehdä kun tarpeellinen määrä tuli tehtyä, eli oli siistiä, puhtaat vaatteet ja astiat, ruuankin yleensä tein.

Suurin syy tähän kiukutteluun oli kun kehityin nopeasti häntä paremmaksi pelaajaksi ja sekös häntä risoi.

Eli kestääkö unelmasi sen , että nainen olisi sinua parempi, eikä joku jolle voit parempana neuvoa?

Sorry ketjun ap tämä ot.

Vierailija
10/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisen naisen kanssa ei kannata aloittaa parisuhdetta tai perustaq perhettä. Se olisi jatkuvaa taistelua johtamisesta yms. 

Elämä on valintoja. 🤷🏼

Vierailija
11/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma?

Ei vain sovi itselle. En pidä kyllä metsästyksestä muutenkaan. Kalastus vielä menettelisi.

Vierailija
12/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin wannabe?

No ei pahalla häntä kohtaan, mutta kaikesta siitä välittyy kuva että muuntaa itseään jatkuvasti sen mukaan, että minkä uskoo miellyttävän kohteena olevaa miestä. Kyseinen ihminen on tuttu todella pitkän ajan takaa.

Vierailija
13/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että koska osaat tehdä perinteisesti miehille kuuluvia asioita, niin haluat yltiömaskuliinisen miehen. Ei tuossa sen kummemmasta ole kyse.

Vierailija
14/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei puolison metsästäminen haittaa yhtään. Se on hänen juttunsa. En ole änkeämässä mukaan. Mä taas käyn muilla asioilla metsässä, eikä hän änkeä mun mukaan. Yhteiselo on mukavaa kun kummallakin on myös omia juttuja, eikä niin et kuljetaan 24/7 joka paikassa käsikädessä.

Vierailija
15/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että parisuhteissa ei aina sama harrastus ole hyväksi. Nimen omaan tulee "kateellisuus" kun toinen on parempi. Ihan sama kummasta sukupuolesta kyse.

Joskus parempi kun ihan eri harrastukset niin molemmilla on hyvä kun tietää joistain asioista mistä toinen ei tiedä ja voi oppia toisilta. Ei mene ns kilpailuksi.

Vierailija
16/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin kyllä erämajalle ap:ta lämmitämään tai vaikka tornionjoelle telttailwmaan. En tiedä itse aseista muuta kuin mitä armeijassa opetettiin, mutta ei haittaa. T. Mies

Vierailija
17/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se harrastus tarvise molemmilla sama olla,harvoilla onkaan sekään ei ole hyvä jos jompikumpi on vähän niin kun toisen hyväksi vaan mukana harrastamassa.

Tehkää omia asioita mitä miellyttää ei pakko ole mennä muuta tekee.

Kyllä se normielo tulee paljon ennen harrastuksia ja ajan oloon sen kylla sitten tajuaakin että ketään ei pakottaa voi.

Jos taas tahdot että toinen harrastaa samaa niin sitten vaan etsii sellasen joka sitä tekee,ei se sen vaikeampaa ole,ajaahan ne naisetkin rallia ja miehet tanssii balettia enkä näe kummassakaan ongelmaa.

Vierailija
18/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko #2 exit only?

Vierailija
19/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mulle sopiva nainen.

t. Harrikkamies

Vierailija
20/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tiedän yhden parikymppisen pariskunnan, joka metsästää yhdessä ja nainen metsästi jo ennen kuin tapasivat. Eli metsästävä nainen löysi miehen.

Lisäksi tiedän keski-ikäisen pariskunnan, jonka nainen metsästää, mutta mies tietääkseni ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi