Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun pitkissä pyjamanhousuissa,topissa ja rintaliiveissä,mun tyttö sanoi aamulla "et viitis tulla tossa asussa keittiöön kun

Vierailija
10.01.2026 |

En haluu et paljastelet Jamille". ( Poikaystävä, nimi muutettu)

En todellakaan ole mikään kuuma puuma,vaan liki 100 kg rillipöllö :D Ja muutenkin tuo on ihan normaali yöasu. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan esiintyisi kotonani rintaliiveissä kenenkään vieraan läsnäollessa, en vaikka kaveri olisi tyttö.  Jotain tilannetajua pitää olla. 
Eikä rintsikat ole mikään yöasu. 

Sulla on lukemisen ymmärtämisen ongelmia. Hänellä on rintaliivit ja toppi sekä pyjamanhousut. Etkö ole edes kesällä nähnyt naisia kaupungilla kyseisellä yläosan yhdistelmällä?

Mä olen nähnyt pikkunaisia melkein alasti kovilla pakkasillakin, kun on menneet yöelämään. Jos vyötäröä koristaa se 100 kilon ylipainon merkit, saattaisin suositella itsekin kotona, että laita mieluummin säkki kuin toppi. Ei se tytär poikaystävälle halua näyttää minkälaiset vatsamakkarat on saamassa parinkymmenen vuoden jälkeen elämäntapa perintönä.

Vierailija
22/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha läski yrittää iskeä tyttären poikkista. 🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä hävettää sun kilot, ei vaatetus. Onko tyttö itse lihava, todennäköisesti ei jos on poikaystäväkin? Seuraavan kerran kun Jami on kylässä, varaa haremihousut ja löysä tunika. Ne nesteenturvottamat nilkat voi peittää vaikka villasukilla.

Vierailija
24/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti, tämän on oltava provo. Tuohon ikään mennessä et muka ole ymmärtänyt, että jos talossa on vieraita käymässä heidän edessään ei ole tapana esiintyä alusvaatteilla? Häpeä ei liity tähän, vaan asialliset käytöstavat tai paremminkin niiden puute. 

Kenen koti, sen säännöt.

kun yh on kyseessä, niin kodin omistaa vuokranantaja ja vuokran maksaa kela

Vierailija
25/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit täysin väärin. Et viitsis tulla käymään tuossa asussa tarkoittaa, että tulepa käymään keittiössä tuossa asussa. 

Et viitsis tuoda kaupasta jäätelöä = tuopa kaupasta jäätelöä,

Vierailija
26/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina alasti ja hiippailenkin siellä ja täällä. Jos joku näkee, ei haittaa, ei mua kiinnosta. Oon 178/65 yh,  kuppikoko 75H. Ja en ole kiinnostunut miehistä.

Vierailija
27/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla muodoiltasi aika runsas. Laita ihan paita päälle kun vieraita talossa

Vierailija
28/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jami on selvästi sanonut jtkn, eli haluaa rakastella kanssasi. Livahda veskiin perässä ja laske pojan pöksyt, povistu ja anna kostea lutkutus teinikullille, ota lastit suukkiisi ja valuta tisuillesi :)

Vierailija
29/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti, tämän on oltava provo. Tuohon ikään mennessä et muka ole ymmärtänyt, että jos talossa on vieraita käymässä heidän edessään ei ole tapana esiintyä alusvaatteilla? Häpeä ei liity tähän, vaan asialliset käytöstavat tai paremminkin niiden puute. 

Kenen koti, sen säännöt.

Voi voi, ikävä tuottaa incelpersulille pettymys, mutta yh:kin voi olla rikkaampi ja varakkaampi kuin joku perheellinen. 

Vierailija
30/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jättäisi rintaliivejä yöksi kiristämään.

Vierailija
31/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit täysin väärin. Et viitsis tulla käymään tuossa asussa tarkoittaa, että tulepa käymään keittiössä tuossa asussa. 

Ja koska jos äiti ei jälkimmäisessä tapauksessa viitsi tuoda kaupasta jäätelöä ja siinä tapauksessa on ok että joku muu sanoo että mä voin tuoda, niin on myöskin ok että joku muu tulee tuollaisessa asussa keittiöön 

Vierailija
32/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pukenut topin viime aikoina tavallisesta poiketen. Jatkosta en vielä tiedä, mukavuudenhalu saattaa voittaa. Kuinka kauan muuten aiotte jatkaa tätä? 

Vierailija
33/71 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska jos äiti ei jälkimmäisessä tapauksessa viitsi tuoda kaupasta jäätelöä ja siinä tapauksessa on ok että joku muu sanoo että mä voin tuoda, niin on myöskin ok että joku muu tulee tuollaisessa asussa keittiöön 

Jos äiti ei näissä pakkasissa viitsi tuossa asussa hakea jäätelöä kaupasta, laittaa toppatakin topin päälle ja töppöstä toisen eteen, niin jäätelöä tulee kaupasta. Saattaa muodostua vähän ruskeaa rasvaakin, kun kylmässä ulkoilee joka syö sitä väärää rasvaa.

Vierailija
34/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista puppista 👴🏻🥩👍

Vierailija
35/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lasten edessä paneminen on kriminalisoitu ja yhtä lailla pitäisi kriminalisoida kaikki paljastelu ja muut aaiattomuudet myös. Tuollainen traumatisoi ja aiheuttaa kipua ja häpeää ihan syystä. Pitkähihaisia yöpaitoja on saatavilla ihan kaikissa marketeissa.

Vierailija
36/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuka nukkuu rintsikat oäällä!? Ahdistaa pelkkä ajatuskin ja joutuisi pesemään niitä joka päivä!?

Vierailija
37/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen koti, sen säännöt.

Koti se on vuokrakotikin.

Vierailija
38/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen aikuinen 50+ niin en halua että kukaan tulee keittiöön topissa, jotain siihen päälle. Ällöttävä ajatus että kainalot paljaana hikeä pitkin keittiötä 

Vierailija
39/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä hävettää sun kilot, ei vaatetus. Onko tyttö itse lihava, todennäköisesti ei jos on poikaystäväkin? Seuraavan kerran kun Jami on kylässä, varaa haremihousut ja löysä tunika. Ne nesteenturvottamat nilkat voi peittää vaikka villasukilla.

Ap:tä varmasti kiinnostaakin ihan sikana, mitä joku jami ajattelee hänen vartalostaan :D

Vierailija
40/71 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä varmasti kiinnostaakin ihan sikana, mitä joku jami ajattelee hänen vartalostaan :D

Toki kiinnostaa, kun nuori kulli mielessä. Sen vuoksi vähän herutteleekin.. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän