Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun pitkissä pyjamanhousuissa,topissa ja rintaliiveissä,mun tyttö sanoi aamulla "et viitis tulla tossa asussa keittiöön kun

Vierailija
10.01.2026 |

En haluu et paljastelet Jamille". ( Poikaystävä, nimi muutettu)

En todellakaan ole mikään kuuma puuma,vaan liki 100 kg rillipöllö :D Ja muutenkin tuo on ihan normaali yöasu. 

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nuku rintaliiveissä! Ei ole terveellistä. 

Miksi ei olisi? Olen nukkunut koko aikuisikäni rintaliivit päällä, lukuunottamatta niitä vuosia, kun olen ollut parisuhteessa. Olen ihan terve eikä tissit ole valahtaneet. 

N40

Jopa toppiliiviä naiset pitävät vaan epämukavana ja halua riisua ne äkkiä kun tulevat kotiin, mikä vapauttava tunne. Ja Gynet neuvoo nukkumaan ilman housuja, seksuaaliterveyden vuoksi, alapää tarvitsee ilmakylpyjä. Ja ei mitään hautovia pikkuhousunsuojaa kuin ääritilanne.

Rinnatkin lepää

Puhu vain omasta puolestasi. Mä käytän rintsikoita päivin ja öin. Ne on pehmeät ja mukavat.

Vierailija
142/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että monilla on luetun ymmärtäminen hakusessa :D Ap, jolla on ilmeisesti isot ja epämukavat rinnat nukkuu rintaliiveissä JA topissa eli samanlainen asu,mitä näkee kesällä kadulla.

Ahdistaakohan tytärtä jos äitinsä vaikka siivoaa verkkarit ja toppi päällä vai koskeeko vain aamuja?

Jos ne rinnat on isot ja päällä vaan toppi, voi olla että se poikaystävä on tuijottanut rintoja, ja siksi tytärtä ärsyttää.

Oli aplla rintsikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että monilla on luetun ymmärtäminen hakusessa :D Ap, jolla on ilmeisesti isot ja epämukavat rinnat nukkuu rintaliiveissä JA topissa eli samanlainen asu,mitä näkee kesällä kadulla.

Ahdistaakohan tytärtä jos äitinsä vaikka siivoaa verkkarit ja toppi päällä vai koskeeko vain aamuja?

Jos ne rinnat on isot ja päällä vaan toppi, voi olla että se poikaystävä on tuijottanut rintoja, ja siksi tytärtä ärsyttää.

Oli aplla rintsikat.

Mitä sitten? On ne rinnat isot rintsikoissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän