Nukun pitkissä pyjamanhousuissa,topissa ja rintaliiveissä,mun tyttö sanoi aamulla "et viitis tulla tossa asussa keittiöön kun
En haluu et paljastelet Jamille". ( Poikaystävä, nimi muutettu)
En todellakaan ole mikään kuuma puuma,vaan liki 100 kg rillipöllö :D Ja muutenkin tuo on ihan normaali yöasu.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti, tämän on oltava provo. Tuohon ikään mennessä et muka ole ymmärtänyt, että jos talossa on vieraita käymässä heidän edessään ei ole tapana esiintyä alusvaatteilla? Häpeä ei liity tähän, vaan asialliset käytöstavat tai paremminkin niiden puute.
No saako sitä edes kesähelteellä olla kotonaan vaikka topissa ja shorseissa vai onko paljastelua?
Ap sentään oli pitkissä housuissa.
Toppi ei ole alusvaate, eikä oikeastaan pitkät pyjamahousutkaan.
Ap, jättäisit edes ne rintsikat pois. Ne on naisille.
Mitä vttua joku jami teillä edes tekee? Eikö ihmisille suoda kotirauhaa ollenkaan? Jotku teinipellet pilaamassa ilmapiirin heti aamusta. (No, Porvoossa sattuu ja tapahtuu.)
Sanoisin että omassa kodissani (jonka minä maksan ja ruuat ostan sinne) oleilen missä asusteissa ikinä haluan. Jos Jamin pikkusilmät sokenee niin menköön Jami kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jami 😍😍😍🥰🥰🥰
Orly?
Jos poikaystävä-Jami kuolaa 100kg rillipöllöä niin millainen sitten tytär on?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen aikuinen 50+ niin en halua että kukaan tulee keittiöön topissa, jotain siihen päälle. Ällöttävä ajatus että kainalot paljaana hikeä pitkin keittiötä
Kuinka helvetin paljon sä oikein hikoilet? Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen aikuinen 50+ niin en halua että kukaan tulee keittiöön topissa, jotain siihen päälle. Ällöttävä ajatus että kainalot paljaana hikeä pitkin keittiötä
Mene ihmeessä lääkäriin, jos sulla hiet roiskuu pitkin poikin, kun erehdyt laittamaan pelkän topin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan esiintyisi kotonani rintaliiveissä kenenkään vieraan läsnäollessa, en vaikka kaveri olisi tyttö. Jotain tilannetajua pitää olla.
Eikä rintsikat ole mikään yöasu.
Sulla on lukemisen ymmärtämisen ongelmia. Hänellä on rintaliivit ja toppi sekä pyjamanhousut. Etkö ole edes kesällä nähnyt naisia kaupungilla kyseisellä yläosan yhdistelmällä?
Valitettavasti on näkynyt.
Kotona ei ruokapöytään tulla topeissa, bikineissä jne. Vaan jotain päälle, vaikka t-paita.
Rumaa ja epähygienistä.
Toppi on ihan normaali vaate siinä missä vaikka hame tai housut. Mitä ihmettä täällä nyt sekoillaan?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo rumaa tulla ihmisten eteen alusvaatteisillaan. Nolaahan siinä muut.
Itsekään aikuisena tykkää aamupalapöydässä paljasta pintaa, nöpöttäviä nännejä tai puoli heijareita kattella.
Oon silleen ankea. Esin kesälläkin paita tms päälle, kun syödään.
N53
Ei toppi ole alusvaate!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin paljon sä oikein hikoilet? Mene lääkäriin.
Olisko vaihdevuodet? Ei kukaan hikoa niin että sitä roiskuu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jami 😍😍😍🥰🥰🥰
Orly?
😄 No Jami lienee sekaisin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jami 😍😍😍🥰🥰🥰
Orly?
😄 No Jami lienee sekaisin .
Jospa se on oksennusta eikä kuolaa
Vieraiden aikana pidetään vähintään kylpytakki päällä, ellei omista jotain siistiä oloasua, jonka voi nopeasti vetäistä ylle, ellei ehdi laittautua päivävaatteisiinsa.
Myös omia teinejä voisi kunnioittaa pukeutumalla niin, että kehtaa katsoa tai pystyy katsomaan ilman, että alkaa oksettaa.
Ei hitto näitä kommentteja, ihan elämästä vieraantunutta porukkaa. Pyjamahousut ja toppi on ihan vaatteita. Itse toisinaan kotona oon topissa ja leggareissa, kylille ei lähtisi niin, mutta en koe kotona olevani alasti noissa vaatteissa. N. 69v.
Jami selvästikin kiihottuu mehevästä mammasta ja tyttö on mustis.
MIkset laihduta , sitte ois parempi esitellä, vaikka ilman housuja.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan esiintyisi kotonani rintaliiveissä kenenkään vieraan läsnäollessa, en vaikka kaveri olisi tyttö. Jotain tilannetajua pitää olla.
Eikä rintsikat ole mikään yöasu.
se on muitten vieraita, ei se miksikään teatteriks muutu kun vieraita tulee. kyllä ne teinit on nähny miten muut elää ovat käyneet kavereillaan sen verran ettei ihmettele erillaisia ihmisiä. ja nahkaa ne on nähny enenmmän ku isänsä jo 16v mennessä
TApasin muutoin ulkonäöstään tarkan naapurimökin tädin tontillaan, oli kastelemassa kukkia ja vissiin itsekin käynyt aamupissalla. kun oli yöpuku päällä. Tuli siinä sitten juttelemaan, niin saatoin nähdä että ei ollut rintsikoita yöpuvun alla eikä tainnut muuten olla pikkupökiäkään. Ihanan luonnollista ja täysin luvallista omalla mökkitontilla, ja kiva ettei se kainostellut.