Mitä tavallisia asioita et ole koskaan omistanut?
Mulla ei ole ollut tablettia (siis sitä laitetta).
Kommentit (71)
Minulla ei ole koskaan ollut ensimmäistäkään muumiastiaa tai mitään muitakaan muumituotteita tai muumiprinttejä vaatteissa. Lapsella on yksi lautanen minkä on saanut pienenä lahjaksi, vuosilautanen mutta se on hänen, joten en katso sitä omistaneeni.
Tämä on varmaan aika tavallinen naisilla: Minulla ei ole korviksia, ei ole koskaan ollut minkäänlaisia enkä ole koskaan ottanut korviini reikiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yheistö kotia mieheni kanssa.
T. 23 vuotta yhdessä
Veikkaan, että oikein kukaan muukaan ei ole omistanut yhteistä kotia miehesi kanssa :D
totta🙈 En ymmärtänyt teroittaa, ertä olen yksinäinen nainen🙊
Autoa, ei ole edes ajokorttia. Näin 48-vuotiaana sitä ei varmaan myöskään enää tule hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Rubikin kuutio
Korvakoruja ja reikiä korvissa ei ole ollut ikinä
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rubikin kuutio
N53
Entä rubikin kuutiot korvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rubikin kuutio
N53
Mulla on 5 korvakorua.
t. pitkätukkamies
Kaupasta ostettu sohva. Pari saatua on ollut.
Minulla ei ole koskaan ollut koiraa.
Eikä mitään Marimekkoa. Ei kippoa, ei laukkua, ei vaatetta.
Auto, ajokortti, tiskikone, älypuhelin, ilmalämpöpumppu, lemmikkieläin, tyttöystävä, vaimo, grilli, vene, kesämökki.
Vierailija kirjoitti:
Auto, mikro, moottorikelkka, potkukelkka, pyörä aikuisena, sukset, koira, ok-talo, mökki, vene, koppikulkuneuvo, DVD-soitin, MP3, taulu-tv, autotalli, lisärakennukset, kokkivälineet ja hieno keittiö, supersänky mukavuuksineen, kunnon olohuone ja sohva.
Hyvä tavaton. Minulla oli sentään pyörä lyhyen aikaa ja nyt on DVD-soitin, taulu-tv ja olohuone, joka on samalla makuuhuone ja ruokailuhuone. Sohvakin on, sellainen halpa levitettävä puusohva. Palelen nyt kotona niin kovasti, että puen todella paljon päälle joka ilta ja aamu. En pysty keskittymään mihinkään. Menen illalla aikaisin nukkumaan ja luen sängyssä kunhan ensin lämpenen vähäsen.
Mikro, auto, tiskikone, tabletti (onko se edes kovin tavallinen, ei kellään ikäiselläni ole sellaista? Vanhemmillani ja isovanhemmillani kyllä on..)
Viikate