Mitä tavallisia asioita et ole koskaan omistanut?
Mulla ei ole ollut tablettia (siis sitä laitetta).
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rubikin kuutio
Korvakoruja ja reikiä korvissa ei ole ollut ikinä
N53
Entä rubikin kuutiot korvissa?
Ne voisivat toisaalta olla hienot : D
Esimerkiksi asuntoa, autoa, kesämökkiä, sometiliä, dvd tai blue -toistolaitetta, stereoita.
Sama kuin aloittajalla. Tai oli yhden kerran, mutta myin sen pois.
Toinen on leivänpaahdin. Toisinaan valmistan uunileipiä, mutta muuten pidän pehmeistä leivistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Autoa, ei ole edes ajokorttia. Näin 48-vuotiaana sitä ei varmaan myöskään enää tule hankittua.
Moni on hankkinut ajokortin ja auton vasta kuusikymppisenä tai eläkeiässä. Itse olen 66 ja hankkimatta taitaa molemmat jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rubikin kuutio
Korvakoruja ja reikiä korvissa ei ole ollut ikinä
N53
Entä rubikin kuutiot korvissa?
Ne voisivat toisaalta olla hienot : D
Varsinkin alkuperäisen kokoiset ja painoiset. Korvanlehdet venyisivät polviin, jos kestäisivät painon.
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneen pöytä. Kaukoputki.
En kyllä pidä kaukoputkea millään tavalla ns. tavallisena kodin perusvälineistöön kuuluvana tavarana.
- ohis
Meiltä puuttuu omakotitalo, kesämökki ja auto: asumme kerrostalokaksiossa kaupungin ydinkeskustassa, olemme 69-vuotiaita.
Ruuvimeisseliä. Tai noh, kai nuo puolison työkalut on periaatteessa puoliks mun avioliiton takia..
Mopo, moottoripyörä, moottorikelkka
Puhelinliirtymää.
On käynyt nin että työstä on liittymä, enkä ole ikinä joutunut hankkimaan liittymää tai omaa sim korttia.
Mullakaan ei oo tablettia tai padia. Ei myöskään airfryeriä, luistimia, sisäpelikenkiä, ulko- tai toppahousuja, uimapukua, tauluja seinillä, luotettavaa puolisoa, hyvää toimeentuloa, kreppirautaa, eikä spotifytä.
Vierailija kirjoitti:
WC:n roskakoria
Haiseeko tampaxit keittiössä.
Sydäntä.
T. Nykyinen hallitus