Miksei suomessa saa majonesia ranskalaisiin?
Kommentit (32)
Mulla on naamassa sellainen käkätin nimeltä suu. Sieltä kun suollan sanojani, saan aika monenlaisia asioita, myös majoneesia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naamassa sellainen käkätin nimeltä suu. Sieltä kun suollan sanojani, saan aika monenlaisia asioita, myös majoneesia.
Mutta se maksaa monta euroa
Miksei saa? Kyllähän Hellmansin majoneesi kuuluu ranuihin. Kuin myös Felixin sinikorkkinen makeuttamaton ketsuppi.
Tallinnassa ei saa edes ketsuppia ilman erillistä maksua. Ainakaan Mäkissä. Ole tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
Missä ei saa?
suomessa
Vierailija kirjoitti:
Missä ei saa?
Ei saa ilmaiseksi esim Hesburgerissa mutta ketsuppia saa
Ota omat majoneesit mukaan taskussa.
Ketsuppi on bulkkitavaraa ja huomattavasti edullisempaa kuin majoneesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ei saa?
suomessa
Siis missä ravintolassa? Ainakin käymässäni pikaruokaketjuissa Suomessa on tilaukseen saanut majoneesin.
Lihavat suomalaiset eivät tarvitse lihottavien ranskalaisten päälle enää lisää lihottavaa majoneesia. Älä inise.
Britit laittaa mallasetikkaa. Olen kokeillut ja hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi olla ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi olla ilmaista?
Koka ketsuppikin on. Eikä edes kuulu ranskalaisiin. Sama kun laittaisi nakkeja kahviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburger dipit 1,10e
Burger King dipit 0,50 € - 1,00 €
Mäkkäri dipit n. 1 - 2 e
Oisko niissä ostettavissa dipeissä sulle majoneesia?