Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää pakottaa

Vierailija
10.01.2026 |

Apua mies yrittää pakottaa ottamaan isoa pikavippiä?

Itse hän ei saa kun velkaa on ennestään.

Nyt kun en suostu ottamaan, murjottaa ja saa mut tuntemaan ettei mitään toivoa ole enää meidän suunnitelmille, häntä ei kiinnosta enää mikään.

Kun mun rahat loppui ja velkaa en suostu ottamaan niin kaikki suunnitelmat on pilalla.

Kaikki oli vaan rahojen varassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ukko sulla siinä.

Vierailija
2/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mies on velkaa ottanut ? Teidän yhteisiin suunnitelmiin ? Vai sinun suunnitelmiin ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno ukko sulla siinä.

Joo tosi helmi. Nyt äkkiä vääntämään parit mukelot ja luottotiedot paskaks sultakin.

Vierailija
4/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno ukko sulla siinä.

Joo tosi helmi. Nyt äkkiä vääntämään parit mukelot ja luottotiedot paskaks sultakin.

Hyvä Ap. Lähde pois. Pian.

Vierailija
5/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli trolli, mutta eroa miehestä. Oman talouden sotkeminen ei oo kaiken arvoista.

Vierailija
6/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suostunut kertomaan mihin velat on otettu.

Aikaa ennen mua. Nyt on sitten eletty mun rahoilla mutta nyt on rahat loppu ja velkaa en ota. Lapset on jo tehty, niitä en tee enää.

Terv. Ap

Vierailija
7/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki sä kiljuen tuhero märkänä otat, kun tuommoinen kultakimpale on JUST SUN tielles osunu, tekaiset vielä pari kakaraa sen kanssa jne. 

Vierailija
8/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni tuosta miehestä! Tuollaisia timantteja harva nainen löytää, saati saa pitää!

Vierailija
9/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin saatanan pummit!

Vierailija
10/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa ennen mua. Nyt on sitten eletty mun rahoilla mutta nyt on rahat loppu ja velkaa en ota. Lapset on jo tehty, niitä en tee enää.

Terv. Ap

Nyt sitten mies poistoon. Sanon tämän omasta kokemuksesta ja ap:n parasta ajatellen.

Mies on loinen jos sinun rahoilla elää. Mihin tarvitset tuollaista?! Kun erosin omasta moisesta moisesta niin johan alkoi rahani riittää ja elintasoni nousi. Mies voi ottaa lapset luokseen joka toinen viikko.

Vierailija
11/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tässä on että molemmat ollaan töissä mutta pienipalkkaisia .

Mutta mikään ei riitä elämiseen ja suunnitelmiin.

Minä en ole montaakaan vuotta elämästäni ollut työttömänä.

Miehellä on lapsia edellistä liitoista mutta valittaa kun kaikki rahat menee niihin. 
Terv. Ap

Vierailija
12/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on oikeasti tuo niin tuommosessahan on jo kyseessä kiristys ja henkinen väkivalta.

Vierailija
13/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuntuu kyllä tosi pahalta tuo miehen käytös.

Ennen niin hyväntuulisesta miehestä on tullut murjottava hapannaama, ei se riitaa haasta mutta jurottaa vaan omissa oloissaan.

Mitään keskustelua ei aloita omasta aloitteestaan, istuu vaan kännykkä kädessä jossei tee omia hommiaan.

Töissä käy mutta ikinä ei ole rahaa.

Alkoholia ei onneksi juo.

Ap

Vierailija
14/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua tässä on että molemmat ollaan töissä mutta pienipalkkaisia .

Mutta mikään ei riitä elämiseen ja suunnitelmiin.

Minä en ole montaakaan vuotta elämästäni ollut työttömänä.

Miehellä on lapsia edellistä liitoista mutta valittaa kun kaikki rahat menee niihin. 
Terv. Ap

Eli miehellä ei ole ymmärrystä miten raha-asiat hoidetaan, miten budjetoidaan ja miten säästetään. Oikeasti, sä et ap tarvitse tuollaista miestä, kunnollisiakin on olemassa.

Mun neuvo näin keski-ikäisenä kolme lasta aikuiseksi kasvattaneena ja tuhlaajamiehestä eronneena. Eroa. Lapset viikko-viikko (ei kummallekaan elareita) tai lapset joka toinen viikonloppu miehelle (mieheltä elarit).

Otat oman taloutesi haltuun. Listaat joka kuukausi tulot ja menot. Opettelet käyttämään rahaa tarpeelliseen ja tuhlaaminen pois. Kukaan ei tarvitse suoratoistoja ja mäkkärin mättöä. En väitä että ap tuhlaa, mutta tämä oli kärjistetty esimerkki.

Opettelet budjetoimaan ja hankit lisätuloja.

Me naiset pärjätään paremmin ilman miehiä. Voit ap ottaa rakastajan jonka kanssa et muuta yhteen. Näin minäkin tein ja nyt talouteni kukoistaa ja rahaa jää säästöön joka kuukausi.

Vierailija
15/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille myös peppua. Tee mies onnelliseksi.

Vierailija
16/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Ap

Nyt sitten mies poistoon. Sanon tämän omasta kokemuksesta ja ap:n parasta ajatellen.

Mies on loinen jos sinun rahoilla elää. Mihin tarvitset tuollaista?! Kun erosin omasta moisesta moisesta niin johan alkoi rahani riittää ja elintasoni nousi. Mies voi ottaa lapset luokseen joka toinen viikko.

Mitkä lapset?

Vierailija
17/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan.

Vierailija
18/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mitään vippiä. Yhden nais kaverin mies pakotti sen naisen ottamaan eikä maksanut koskaan takas joten nais kaveri joutui ulosottoon.

Vierailija
19/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota pikavippejä mistään syystä. Niiden ehdot ovat kohtuuttomat,

Vierailija
20/23 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän oli trolli, mutta eroa miehestä. Oman talouden sotkeminen ei oo kaiken arvoista.

Talouden lisäksi menee psyyke, ehkä henki, kun ap yrittää eroon tämäntyyppinen mies tekee varmasti kaikkensa murtaakseen apn tahdon, ehkä hengen. Ap, sulla on oma tahto! Älä uhraa ainutta elämääsi noin huonon takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi