AL: Asiakkaat välttelevät yhtä kauppakeskuksen käytävää tästä on kyse: LUSHin liikkeestä tulevat vahvat tuoksut
Tampereen Koskikeskukseen on tullut uusi Lush-ketjun kosmetiikkaliike ja nyt siellä tuoksuu erittäin voimakkaasti, kirjoittaa Aamulehti.
Lehden haastattelema Ismo Rajala kertoo, että voimakkaat tuoksut aiheuttavat hänelle migreeniä ja voimakasta pahoinvointia. Siispä reissu Koskikeskukseen on suunniteltava tarkasti, jotta välttää Lushin nurkan.
Kauppakeskus ryhtyi toimenpiteisiin ongelman takia.
Koskikeskuksen on pitänyt tiivistää Lushin liiketilaa ja tehostaa ilmanvaihtoa hajun takia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tuntuu olevan nykyään ihmisiä jotka ovat herkkiä äänille, hajuille jne. Mistä tämä kertoo?
Kemikaalikuorma on kasvanut nopeasti lyhyessä ajassa, joten siihen herkistytään herkemmin. Nuoret naiset laittaa kymmentä tököttiä naamaansa joka aamu ennen meikkaamista, suihkussa toiset kymmenen ja välissä vielä rasvailuja sun muita. 50-luvun nuoriso olisi ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä tuoksusta!
Tykkäät varmaan lotrata myös turhaakin turhemmilla huuhteluaineilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä tuoksusta!
Keinotekoine esanssihaju! Haisee yhtä järkylle kuin tuoksukynttilät.
Oudosti itse kestän hyvin Lushin tuoksua, toisin kuin Sokoksen tms hajuvesiosastoja. Lushin tuoksu ei ole niin "pölisevä". Aina kun on uusi shampoopala, se tuoksuu kotonakin, mutta sitten haihtuu.
Joskus vaalitettiin myös Body shopista, että ei voi mennä viereisiin liikkeisiin 🙂