AL: Asiakkaat välttelevät yhtä kauppakeskuksen käytävää tästä on kyse: LUSHin liikkeestä tulevat vahvat tuoksut
Tampereen Koskikeskukseen on tullut uusi Lush-ketjun kosmetiikkaliike ja nyt siellä tuoksuu erittäin voimakkaasti, kirjoittaa Aamulehti.
Lehden haastattelema Ismo Rajala kertoo, että voimakkaat tuoksut aiheuttavat hänelle migreeniä ja voimakasta pahoinvointia. Siispä reissu Koskikeskukseen on suunniteltava tarkasti, jotta välttää Lushin nurkan.
Kauppakeskus ryhtyi toimenpiteisiin ongelman takia.
Koskikeskuksen on pitänyt tiivistää Lushin liiketilaa ja tehostaa ilmanvaihtoa hajun takia.
Kommentit (45)
Tampereen Stockalla on hajuvesiosasto heti pääoven tuntumassa. Siellä on varmaan vaporisaattoreita levittämässä niitä tuoksuja ihan vartavasten, ei kai ne pullot sentään vuoda.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kiertänyt Lushin kaukaa. Mulle tulee hirveän huono olo siitä hajusta.
Sama. Aikanaan Hesan asematunnelissa oli se liike ja koko asematunneli haisi. En tajua, miten kukaan pystyy olemaan siellä töissä.
🇺🇦🇮🇱
Ei kai se liike ole enää siinä asematunnelissa?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Muutaman sekunnin menee ohittaa joku liike ja ihmiset tukehtuu ? Ei hitto mitä neitejä
Onko sinulla kokemus tuosta paikasta, vai pelkkää öyhötystä miehisestä kaiken kestävyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaiset on vähän herkkänahkaisempaa väkeä sitten?
Helsingin asematunnelissahan on ollut jo vuosikaudet Lush, eikä nurinaa ole kuulunut. Hyviähän ne tuoksut ovat, tosin ei ole ulos asti edes tuoksunut.
Putiikin haistaa kyllä suunnilleen siihen Kompassitorille asti vaikka olisi flunssassa.
Kaffebulla kirjoitti:
Liike on edelleen asematunnelissa, mutta vähän sivummalla kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman sekunnin menee ohittaa joku liike ja ihmiset tukehtuu ? Ei hitto mitä neitejä
Lush haisee niin kauas, että hajusta ei pääse eroon muutamassa sekunnista. Liike haisee häiritsevästi monen kymmenen metrin päähän. Helsingin rautatieasemalla tuo ennen haisi metrolaiturille asti, kun liike oli keskellä asematunnelia. Nyt liike on onneksi siirtynyt vähän sivummalle.
Kyllä se Lushin imelä hattarakakkapieru haisee edelleen. Hajustelöyhkä iskee nenään samantien kun nousee portaita ylös Kompassitorilta ja kävelee pari metriä eteenpäin. Itse ostan Lushilta lähinnä muovipulloihin pakattuja suihkugeelejä. Intergalactic ja Dirty Springwash ovat kivan raikkaita suihkusaippuoita.
Moni vähättelee tuoksuherkkyyttä, kunnes sairastuu siihen itse. Näin kävi mullekin, eräänä päivänä aloin vaan saamaan päänsärkyä mm. tuoksuvista kukista. Sitten tosiaan noi saippuat ja hajuvedet. Lopulta mausteet. Leivottiin lasten kanssa pipareita, ja paistetut piparit sai aikaan yskänärsytystä loppuillan ajan.
Tää on ihan perseestä!
Kaffebulla kirjoitti:
Kyllä valitettavasti on, mutta se ei onneksi ole enää yhtä keskellä.
Minä välttelen kokonaisia kauppakeskuksia johtuen monista seikoista, jotka varmaan arvaannetkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä välttelen kokonaisia kauppakeskuksia johtuen monista seikoista, jotka varmaan arvaannetkin.
Minä joudun välttelemään lähes joka kauppakeskusta eläinpölyn takia. Huomaan aika nopeasti sisätiloissa, onko siellä ollut paljon koiria vai ei. Keuhkoputkea alkaa polttaa. Sellaisissa tiloissa, joihin eläimiä ei ole viety, en saa mitään oireita vaan pysyn ihan terveenä.
Pahalta asematunnelissa haisee joka tapauksessa, eihän siellä edes liiku kuin laitapuolenkulkijat.
Minulla ei ole mitään yliherkkyyksiä ja käytän hajuvettäkin päivittäin, mutta Asematunnelin Lush saa minulle astman kaltaisia hengitysoireita aikaiseksi. Jokin siinä keinotekoisessa ja kemiallisessa löyhkässä vaikuttaa hengityselimiini.
Terveisin setä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen miesten mies tuo Ismo! Kypärä sisällä kauppakeskuksessa kruunaa komeuden.
😅 kaikenlaista ihme porukkaa täälläkin asuu. Pitää käydä lähipäivinä Koskikeskuksessa poikkeamassa ja tulla takas ketjuun. Naaraat taas valehtelee/liioittelee aivan varmasti.
Postissa olen joutunut noiden paketteja käsittelemään. Paketit haistaa ennen kuin ne edes näkee ja haju jää vaikka paketti olisi laitettu eteenpäin. En ymmärrä miten jotkut voi tuollaisia haju-kemikaalipommeja käyttää, saatikka että olisivat sellaisen lemussa koko päivän. Sääli työntekijöitä, mutta kun työmarkkinat on mitä on niin ei sieltä niin vaan lähdetäkkään.
Tulis edes sota, asettuis nämä ongelmat edes johonkin mittasuhteisiin.
Kummallista, että Tokiossa,Milanossa ja nyt Bostonissa asuessani hajusteet eivät ole ongelma josta itkeä tihrustettais niinkuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen miesten mies tuo Ismo! Kypärä sisällä kauppakeskuksessa kruunaa komeuden.
Jos siirrät katseesi vähän alaspäin niin takissa lukee Wolt, eli pyörälähetti siellä hakemassa sinunkin pöperöitäsi, kun et jaksa kotoasi lähteä minnekkään
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Stockalla on hajuvesiosasto heti pääoven tuntumassa. Siellä on varmaan vaporisaattoreita levittämässä niitä tuoksuja ihan vartavasten, ei kai ne pullot sentään vuoda.
Aivan persiistä! Seuraavaks ne tuo kaiketi vielä koirat sinne haisemaan?
Kovasti tuntuu olevan nykyään ihmisiä jotka ovat herkkiä äänille, hajuille jne. Mistä tämä kertoo?
Noi Lushit haisee paljon voimakkaammalta.