Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨*Tammitoivot VKO17 TO-SU*¨*

26.04.2007 |

Koska toi viestipino oli taas jo 5 sivun mittainen (me ollaankin ahkeria kirjoittelijoita, hyvä!) niin ajattelin jotta aloitan loppuviikoksi oman pinon¿

Voi Nojanda, sun negatestausviesti meni todellakin ohi silmien, pahoittelut siitä¿ Mutta jos tätiä ei ole vielä näkynyt, niin toivoa on, pidän peukkuja! Bdbdb

Uusia oli jälleen tullut, tervetuloa kaikille kasvattamaan plussasaldoa tammikuuksi +++++++ =)

P02p06, joskus aiemmin kirjoitit että olit saanut haalean plussan, mutta vuoto oli sitten kuitenkin alkanut, siksi kyselin, josko sulla on ollut noita enemmältikin¿

Pikkupapullakin hienosti onnistunut painonpudotus!

-cecci- JEE, lisää näitä!! Peukkuja pidetään, että viivat ois huomenna jo vahvemmat bdbdbd

Taizka, olitpa kirjoittanut ihanasti että ¿pahoittelut täistä kaikille¿! =) Vitsit, sain ihanat naurut vaikka kyllä ymmärsin että kirotusvihre oli päässyt tapahtumaan ;)

Lissukas, sen verran kerron kokemuksia noista Teroista, että jos aloitat niiden syömisen ennen ovulaatiota niin voipi olla niin, että koko ovulaatio jättää tulematta! Lääkärit kun eivät korjaa aloituspäivää, jos on pitkä kierto vaan mätkäisevät kaikille aloitukseksi sen kp15 :/ Itse kun silloin aikoinaan niitä söin ja kierto oli normaalia 28pv pidempi (32-36) niin aloitin Terojen popsimisen vasta kp19-20. Ehkä tekisin sinuna samat, jos kerran tiedät että ovuloit vasta kp14 jälkeen¿

Hobbie, toivotaan että sun erikoiset menkat ois just sitä, että oma hormoonitoiminta on vihdoin käynnistynyt kunnolla ja sen takia täti piti suursiivouksen!

O.N, mies kotiutuu huomenna ja ajattelin kyllä kammeta isännän vaakamamboon, kunhan noi lapsoset on saatu untenmaille ;) Vuoto on tänään ollut oikeastaan tippa-silloin-toinen-tällöin eli suht nopsaan täti kävi vierailulla¿? Mutta en valita, en, on niitä viikonkin maratoneja ollut ja se ei ole yhtään hauskaa¿ Ovista odottelen tällekin kierrolle n.kp9-12 ja koska toiveissa ois tyttö (molemmilla 3 poikaa!) niin ois hyvä päästä pupuileen oikein urakalla viikonloppuna että saatais simot sinne nurkille väijymään ovista varten valmiiksi! Tietenkin poikavauvakin on enemmän kuin tervetullut, mutta yrittänyttä ei laiteta ;)

-Allu kp4, yk8

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, noita plussa uutisia lisää! Ihanaa!

Ja taasen pahoittelut niille, joille täti saapunut,

nyt paljon ~~~~ +++ ~~~ säteitä!!!!

Uusille, tervetuloa remmiin :) Täällä on ahkeria kirjoittajia, ihana käydä kurkkimassa ja lukemassa kuulumisianne!!!

Täällä varmaankin pupuilut tälle kierrolle " hoidettu" , en tiiä oltiinko tarpeeksi ahkeria, mut eiköhän se täti sit kerro, jos ei oltu. Työn, arjen ja lapsen hoidon jälkeen sitä vaan on välillä illalla ihan rätti väsynyt.

Järkkäsin miehelle yllätyksen (kp 13), laitoin olohuoneeseen joka puolelle kynttilöitä, koristelin kankailla, laitoin romanttista musiikkia ja tein pedin lattialle, iltapalaa unohtamatta. Mies oli potiviisesti yllättynyt ja innoissaan :) Oli kyllä ihana pupuilla, kun oli romanttinen tunnelma ;) Välillä kannattaa panostaa bd ;)

Onhan se pupuilu muutenkin ihanaa, joten pitää sitä miestä kellistellä sänkyyn vielä loppu kierrossakin ;)

kp 16/27-28 yk 1

Vierailija
2/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Eilen illalla Apteekin testiin ilmestyi kaksi vahvaa viivaa :). La siis 2.1.2008. Onnittelut muille plussanneille ja tseppiä niille, joita täti ilkeää kiusia :/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tämän viestin nyt vielä tänne oikeaan pinoon.

Jättionnittelut Amiralle!!!!

Yritämme tulla perässä.

Cecci: Oikein paljon onnea " haamuplussassta" , kyllä minäkin tuon ihan plussaksi lasken jos testi niin näytti, heikko tai vahva niin plussa silti. Ymmärrän kuitenkin kantasi asiaan, itse ottaisin myös pienellä varoituksella sen. Tarraliimaa kuitenkin ja paljon matkaan. Ota meitä paljon mukaasi!

Lissukas ja Taizka: On tää joo ihan hassu juttu. Mulla on myös ollut noita nippailuja paljon alavatsassa. Pientä toivon kipinää olen pitänyt yllä, mutta sitten ajatellut, että jos ne johtuu vain oviksesta... Parin viikon päästä asian pitäisi viimeistään selvitä. Tsemppiä teille kovasti!

Täällä on tosiaan kovasti pieniä kirjailijan alkuja. Ketjut sen kun pitenee ja viesti määrä kasvaa;) Hauskaahan tää on. Aina on jotain uutta luettavaa kun sivun avaa.

ON: Lisää siis.. Allergia aika on kasvamassa taas pahaksi ja kävin hakemassa allergialääkkeitä lääkäriltä. Oli ihan outoa pyytää sellaisia, jotka sopii mahdollisesti raskaanaolevalle. Huomasin nimittäin, et antihistamiinit on kielletty raskaanaolevalta. En halua riskeerata mitään. Sanoin lääkärillekin, et oon ehkä turhan varovainen ja ennakoiva, mut lääkäräi totesi mun olevan ihan järkevä. Jos on pienikin mahdollisuus niin parempi pelata varman päälle.

On tää oviksen jälkeinen aika kyllä yhtä odottamista. Ensi viikko taitaa olla vielä pahempi. Oikeastaan koko aika on yhtä odottamista. Ensin odotellaan tädin pois menoa, sit ovista, sit tädin poisjääntiä ja jos se sit kuitenkin tulee niin taas sitä, että menee pois. Ollaan me naiset kyllä yhdensortin odottajia ;)

Tsemppiä kaikille painonpudottajille, Tosi hienosti on paino pudonnut. olen tässä saanut samalla pientä kimmoketta, mut jostain syystä mun tekee koko ajan mieli suklaata...

Hauskaa päivää kaikille

Huhtityttö kp 20/noin 28

Vierailija
4/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän viestini vielä tähän uuteen pinoon, en aamulla huomannut vaan kirjoitin vanhaan...

Uusi päivä, uudet kujeet:)

Onnea plussanneille raskauksille ja oviksille!

Lissukas, olikahan se nimi noin..no anyway- puheli teroluteista. Täälä kans yks popsija. Sain niitä pitkään kiertoon ja kaksi satsia olen nyt syönyt ja lyhentänyt kiertoa kyllä hyvin. Olen ymmärtänyt, että terolut ei vaikuttaisi ovikseen, ja jos on raskautunut, jäävät menkat normisti pois. Eli mä syön kp 16 lähtien sen 10tbl. Viime menkat olivat omituiset, ajattelin jo että olenko raskaana mutta negaa näytti. Ja tulivat jo kp 27. Nyt tässä kierrossa sitten vikat terolutit kehiin.

Lisään vielä, että täällä on monia eri käsityksiä terolutin aloittamisesta ja vaikutuksesta ovikseen, ois kiva tietää mikä on oikea...Meinaan lääkäritkin taitavat olla kuka mitäkin mieltä..

Aamulla huomasin limoja:) Olikos se niin että niitä tuli juuri ennen ovista..? Nyt kp 12.

Mukavaa päivää kaikille!

Johanniina

Vierailija
5/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin Allu2006, tuota miten sinä teroja söit, että jos tarkoitus on korjata pitkää kiertoa, ni eikös silloin ole liian myöhäistä aloittaa terojen popsiminen kp 20? Korjaantuiko sulla hyvin kierto?

Mulle lekuri sano et kp 16 aloitus ja niin olen popsinut. Tiedä sitten mikä olisi parasta. Kierto on lyhentynyt 47 - 37- 27, vielä yhen 10 tbl satsin napsin, saa nähän miten kierron sitten käy.

Johanniina

Vierailija
6/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMIRALLE valtavasti onnea plussasta! Ja CICCILLE myös! (meniköhän nimi oikein...) Toivottavasti tästä lähti piiiitkä plussajuna liikkeelle!

ALLULLE kiitos uudesta pinosta, on taas selkeämpää tämä touhu :)

Kovin monella taitaa olla nykyään teroja tai muita lääkkeitä auttamassa kiertoja jollain tapaa. No, aika näyttää täytyykö minunkin lääkäriin mennä, vai tärppääkö ilman. VILLIINA se kehoitti olla stressaamatta, kyllä vain yritän, mutta olen semmoinen, joka mietiskelee asioita aivan liikaa! Ja yksi ihana tyttöhän minulla jo on, mutta synnytyksen jälkeen on kierrot hieman lyhentyneet entisestään :( Ennen tyttöä ne oli keskimäärin sitä kp 26-28 mut nyt jopa allekin.

Minulla ei mitään oireita, paitsi eilen olin kuvittelevani jotain ihmeellistä tuntemusta alavatsalla :) Tylsä viikko minulla ja ensi viikolla piinaillaan. Jos ei täti paholainen ole tullut kylään ennen ensi viikon perjantaita, niin silloin pe-aamuna testaan, koska olen lähdössä viikonlopuksi reissuun. Eli noin viikko vielä, ja toivottavasti silloin sitten plussa tulee =)

Mukavaa loppuviikkoa ja plussia kaikille!

Nelliina kp 19/23-27 yk4 (oviksesta se 4 päivää vasta)

Vierailija
7/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi nimittäin niin että yleensä siitepölyallergia ihan kamala huhtikuusta syys-lokakuulle asti, mutta kun odotin kevään kynnyksellä ensimmäistä lastani niin sinä vuonna allergiaoireista ei ollut tietoakaan.Olin kans jo etukäteen ollut kovin huolisssani niiden antihistamiinien syömisestä, mutta eipä sitten jostain kumman syystä sinä vuonna tarvinnutkaan syödä mitään. Seuraavana keväänä sama vanha pärskiminen ja niiskutus kuitenkin tuli takasin.Siskollenikin kävi samoin eli raskausaikana ei allergiaoireita, mutta myöhemmin tulivat ihan normaalisti takaisin.

Vierailija
8/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo joulukuisia lueskelemassa, mutta meillä ei tärpännyt (epäilen ovuloimatonta kiertoa). Toivottu la olisi vasta 31.1., joten jään ainakin tänne viimeiseksi notkumaan :). Nyt on menossa kp 4, joten eipä mitään uutta aurongon alla. Toivottavasti mukava kuumeiluseura saa kuukauden kulumaan nopeammin. Meillä mieskin on innolla mukana kuumeilussa, mutta en jaksaisi hänelle kaikenmaailman lima-asioita kuukaudesta toiseen selvittää :S. Nyt pyörähti käyntiin yk 4, tässä ajassa takana ainakin yksi varhainen km/kemiallinen. Imetys loppui kokonaan pari viikkoa sitten, joten nyt ollaan tosissaan liikkeellä! Neljättä ja viimeistä kuumeillaan, lapset t01, p03, p06. Nyt yritetään ajoittamalla tyttöä, käytössä myös greippi- ja karpalomehu, magnesium ja kalsiumlisä sekä ovistikut.

Padmi

Vierailija
9/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla näitä uutisia!

Mulla taisi sittenkin tulla tästä kierrosta ovuloimaton, vaikka munis olikin kasvanut oikeisiin mittoihin :`( Normeja oviksen jälkeisiä oireita ei nimittäin kuulu eikä näy...hermot todella kireällä, veetuttaa niin vietävästi tämä kropan sekoilu. No, saapahan clomit ja mahdollisen irrotuspiikin jo seuraavaan kiertoon, riippuen toki verikokeiden tuloksista. Sorry tämä oma napainen teksti, ottaa vaan niin päähän :`(

Vierailija
10/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Villiina :( Onpa tympeää, jos sitä ovista ei sitten tapahtunutkaan vaikka munis olikin niin kauniina... Mutta onneksi tosiaan saat jo kaikki vehkeet valmiiksi ens kiertoa ajatellen... Älä kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon!

Amira, ONNEA!!! Ja kovasti liimaa mukaan odotukseen!

Padmi, tervetuloa joukkoon! Meitä on täällä monta, joilla on lapsi syntynyt -06, meillä syntyi elokuussa =) Ja meillä samoin imetystä ollaan jättämässä nyt kokonaan pois, lähinnä poitsu ottaa huikkaa enään kerran yössä/päivässä... Mutta kovasti tsemppiä teillekin! :)

Johanna taisi kysellä Teroista lisää... tuossa vaiheessa mun kierto oli jo saatu lyhenemään n.60päivästä reiluun 30 ja mulle se sopi oikein hyvin: eipähän tarvitse tätiä ihan niin usein morjestaa mutta kroppa toimi kuitenkin oikein eli ovuloi! Tuossa vaiheessa yritettiin saada tiputteluvuoto pois, sitä kun saattoi olla viikonkin ennen varsinaisen kunnon vuodon alkamista... Ja tosiaan, kolme kertaa raskauduin noilla pitkillä kierroilla, yksikään vaan ei kestänyt sen pidempään :´( Ja se on juuri noin eli jos ovulaation on jo tapahtunut, niin Terolut tukee hedelmöittynyttä munasolua kun taas jos ovulaatio tapahtuu vasta Terojen aloittamisen jälkeen, niin voipi olla että itse ovulaatio eli munasolun irtoaminen jää kokonaan tapahtumatta...

Huhtityttö, toivottavasti sun allergia saadaan turvallisilla lääkkeillä kuriin!

O.N. parin tunnin päästä miestä koneelle vastaan, käypi tosin kotona vain suihkussa ja lähtee sitten työmaalle vieraita kestitsemään ja illalla/yöllä sitten kotiutuupi johonkin aikaan... Ei muuta...

-Allu kp5, yk8

Vierailija
11/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin rohkenen ilmoittautua mukaan. Keskeytynyt km huhtikuun alussa rv 6+4. Kävin parin päivän päästä kaavinnasta vatsakipujen takia tarkastuksessa, ja kohtu oli onneksi tyhjä. Lääkäri antoi luvan alkaa yrittämään uutta heti. Ovistestit ja raskaustestit näyttäneet plussaa koko kierron ajan, joten kropan todellisista tapahtumista ei tietoa.

Tietääkö kukaan kauan raskaustesti voi näyttää plussaa km jälkeen?

-vadelman kp 23/28-34 yk 2

Vierailija
12/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta pinosta! Toivottavasti sun miehesi ehtii siihen vaakamamboon=).

Cecci ja Amira: Onnittelut molemmille. Vetäkääpä meidät muutkin mukaanne!

Vadelman: Tervetuloa mukaan! En tarkkaan tiedä kauanko testi voi näyttää plussaa, mutta kun itsellä oli samoilla viikoilla km, niin sairaalan verikokeissa näkyi monta viikkoa raskaushormonia.

ON: Missä perskuleessa mun ovis on?! Ovislimoja ei näy ja tikussa on sitkeästi vaan yksi viiva. Tein epätoivoissani tänään kaksi testiä, viimeisen Mammaksin ja lisäksi Aconin. Sama tulos molemmissa. Viime kierrossa sain kp 12 kaksi viivaa tikkuun. Huomenna taas uudelleen.

AnniHelen@ kp 12

Vierailija
13/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meidän uusperheeseen viidettä kovasti toivotaan, mies yhtä innoissaan kuin minäkin. Alkuviikko on ollut touhua täynnä ja vauvahaaveet on pysynyt aika hyvin loitolla, mutta tänään ne sitten taas iski päähän. Olisi jotenkin niin paljon helpompaa kun ei tarttis miettiä mitään. Tulee turhia toiveita ja pettymyksiä. No, toivottavasti ei tule.

Minun viime kuukautiset oli todella oudot. Alkoivat neljä päivää liian aikaisin, yhdynnän jälkeen todella niukkoina, vaikka söin vielä pillereitä ja pillereiden aikaan menkat on ollut suunnilleen tunnin tarkat. Hymy. Mutta vuotoa jatkuikin sitten viikon enemmän ja vähemmän, sinällään vähemmän, että vain yhden kerran olisi side pitänyt vaihtaa sen takia että oli niin täynnä.

No joo. Mutta että ensi viikolla viimeistään ollaan ihan täpinöissään jännityksestä.

-possumunkki, toivottu laskettuaika 6.1., laskien siitä ensimmäisestä oudosta vuotopäivästä. Hymy.

Vierailija
14/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu: Voi tsiisus! Hitto, kun ne lekurit ei voi kertoa tuollaisestakin vaihtoehdosta, että terojen syöntiä pitää lykätä jos ovis myöhemmin. Saas nähdä kuinka mulla on käynyt, kun siis ovisplussan sain kp16, vaikka terot aloitin päivää aikasemmin. Kaksi viivaahan ei sinänsä takaa ovulaation tapahtumista, vaan sen että LH-hormonia on tarpeeksi, jotta se " voisi" tapahtua. Mietin sitäkin, että jos ovis ensi kierrossakin myöhään, niin pitäisiköhän clomeja ajoittaa kp3-7, 5-9 sijasta, niin kuin jotkut syövät. Se voisi maalaisjärjellä ajateltuna aikaistaa ovulaatiota. Pitää vissiin pirauttaa gynelle...

Amiralle halauksia plussasta!! Me muut otetaan mallia, joohan!!:)

Tervetuloa Vadelman, Padmi ja Possumunkki! Kivaa, kun meitä on täällä niin monta kuumeilemassa.

Padmi ja Allu ainaskin: Mulla tosiaan kanssa poika syntynyt -06, tammikuussa. Täällä meitä mukana tosiaan useampi. Kiva!

Jee! Mun mies tuli reissuhommista kotia ihan yllärinä. Luulin, että tulee vasta huomenissa. Täytyypi mennä.

Hyvää yötä:)

-Lissukas kp19/26

Vierailija
15/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut koitetaan täällä tulla perästä kovasti!

Meilläkin on 2006 syntynyt lapsukainen, tyttö, meitähän on täällä tosiaan monta -06 lapsosen äitiä, kivaa.

Tervetuloa munkin puolesta uusille keskustelijoille, oli ainakin vadelman, possumunkki ja Pad mi. :)

Äh, tilasin halpa-testi.fi:stä ovistestejä yli viikko sitten mutta eipä oo näkynyt vieläkään. Ne lähetetään Ruotsista, mutta luulisi silti että oisivat jo perillä kun sain viestin perjantaina että ne on lähetetty. Lähetin malttamattomana jo kyselyviestin sinne että missä viipyvät. No, sorruin sitten kuitenkin tilaamaan varmuudeksi Mammaksilta tikkuja, eihän ovistestejä voi koskaan olla liikaa. ;)

Niin, ovista saan varmaan vielä odotella ainakin viikon jos se nyt näillä pitkillä kierroilla edes tulee. Varasin gyneajan ensi kuun alkupuolelle ja kyselen vähän että voisiko jotain tehdä näille epäsäännöllisille kierroille.

Juupelis, tällä hetkellä on vähän tällaista oviksen odottelua, eipä paljon muuta kerrottavaa. :)

susumint

kp 13/31-41

Vierailija
16/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvaliimaa rutkasti pikkuisille!

Allu, tosiaan viime kierrossa mulla oli ensin testissä haamuja jotka muuttui vuodoksi, ei muulloin. Oma vikahan se tietty on kun testailee liian ajoissa mut minkäs sitä voi kun on tälläinen hätähousu=)

Hohhoijaa, täällä ovis taitaa tuttuun tapaan tulla yhtä myöhässä kun aiemminkin, tänään haaleampi viiva kuin eilisessä testissä eikä lämmöt ainakaa olleet tänä aamuna nousseet eikä oviskipuja ole ollut. Olihan minulla viime kierrossa kp 12 hieman kontrolliviivaa vahvempi viiva tikussa mut sit kp 20 se todella vahva viiva ja kivut jonka jälkeen lämmöt nousi.

No onneksi tälle päivälle ja huomielle kivasti tekemistä niin aika kuluu nopeesti. Käytiin sirkuksessa ja oli ihan mukavaa vaihtelua arkeen. Kaikki eläinesiintyjät saa aina mun sympatiat puolelleen kun ovat niin aitoja=)

No nyt täytyy mennä unten maille että jaksaa aamulla nousta kuopuksen kanssa, öitä kanssakuumeilijat!

p02p06 kp 15/28-31 yk5

Vierailija
17/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2006 syntynyt vauveli, täyttää kohta vuoden ja hui miten aika on mennyt nopeesti=)

Vierailija
18/55 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea kaikille plussanneille! =D Olipa kiva päivittää listaa! =) Ei muuta kuin tätä lisää ;) !

Ja tervetuloa mukaan kaikki uudet! Meitä onkin melkosen iso poppoo jo kasassa, kiva!

Teroista! Juu, täällä onkin hyödyllinen keskustelu ollu käynnissä. Niitähän tosiaan käytetään myös kiertojen tasaamiseen usein ens alkuun ja silloin saattaa just tuo ovis jäädä väliin kokonaan, jos se on yleensä myöhemmin. Toisaalta sitten usein seuraavassa saattaakin olla jo ihan ajallaan, mutta eipä se silti silloin lohduta.

Eikös itse ehkäisynä käytetä just keltarauhashormonia nimenomaan ennen ovisaikoja.

Ja terojahan määrätään eri syistäkin joten silloinkin voi kiertopäivät vaihdella milloin niitä otetaan. Kannattaa kyllä omaan lääkäriin luottaa ja ainakin varmistaa ensin, että hänellä on kaikki tarvittavat tiedot just kiertojen pituudesta oikein yms ennenkuin itse lähtee niitä säätämään.

Itse söin niitä siksi, että niiden piti kutistaa hormonaalisesti aktiivinen jättikysta joka aiheutti mulle liudan kemiallisia raskauksia tuossa vuosi takaperin. Ja kolmas terokierto sitten auttoikin, raskaus jatkuikin vähän pidemmälle vaikka kesken menikin. Mutta oli myös jättikystakin poissa.

Lissukas. Mä syön clomeja just tuon kp 3-7 eikä kertaakaan tätä kiertoa ennen ole ovis ollu jälkeen kp14. Nyt siis kp 15 ja sitä hiukan ihmettelen. Mutta kyllä ne tosiaan asiaan vaikuttavat, oon nimittäin välillä vähän säätänyt itse.. .

Tuo aikasempi aloitusaika johtuu mun gynen mukaan siitä, että niillä on taipumus ohentaa tuota kohdun limakalvoa ja silloin on ilmeisesti parempi, että ovis tulee aikasemmin. Eli niitä määrätään silloin noihin alkupäiviin, kun pelätään/epäillään niiden vaikuttavan limakalvoon.

vadelman! Mä muistelen, että vielä viikon kaavinnan jälkeen sain plussan testiin. Mutta en kyllä yhtään muista testasinko enää ees sen jälkeen. Se varmaan on kyllä yksilöllistä ja riippuu siitä kuinka paljon hcg:tä on ehtinyt kehittyä.

villiina! No voi kökkö, jos ei oili sit tullukkaan. Mut toivotaan, että se ois kumminkin käväissyt, vaikka huomaamatta.

En tiedä sun tilannetta niin tarkkaan, mutta mä sain syksyllä kerran tuon irrotuspiikin ja mun toiveet oli ihan sikakorkeella sen takia. Silloin tultiin täin myötä alas kyllä todella kovaa ja korkeelta. Tietty senkin takia, että kaavinnasta oli kulunut vain vähän aikaa. mut sitä siis tarkotan, että vaikka se kai usein toimiikin niin älä luota siihen liikaa ette joudu kokemaan samanlaista pettymystä! Vaikka pahaltahan se tädin tulo tuntuu joka tapauksessa.. huoh. :' (

Nyt alkaa kyllä uni painaa niin paljon, että on pakko lopettaa. Toivottavasti mun jutut ei oo ihan puuta heinää, en jaksa oikolukea... Olin tänään huimaustutkimuksessa ja päässä vippaa vieläkin mokoman takia. Mutta sainpa taas hiukan selkoa omista vaivoistani mikä on hyvä.

Aamulämmöt oli ihmeen alhaalla ja jos ei ois ollu liian aikanen ylösnousu niin oisin jo ruvennu kehittelemään haaveita kiinnittymisdipistä vaikka vielä siihen onkin liian aikasta. Mut toisaalta muyn käyrä yritti väkisin tyrkätä mulle ovista päivää aiemmin ennenkuin vähän säätelin sitä, mut oon kyllä ihan varma siitä kipujen perusteella kumminkin. Tajusin kans, että oon unohtanu alottaa luget.. no toivottavasti se ei oo vielä myöhästä.

Mut nyt siis uinumaan!

Hyvää yötä!

piipaa kp19/27(29) dpo4 ja yk 21

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

Vierailija
19/55 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u. Kyllä mä vedän teitä mukanani tuonne odotuspuolelle niin kovaa kuin vain jaksan. Uskomatonta mutta totta, eilen työpäivän jälkeen olin jo ihan puhki. Esikoiselle DVD pyörimään (vastoin normaalikäytäntöä) ja mutsi peiton alle nukkumaan. Ja auts, miten kipeät rinnat onkaan. *Onko pakko käyttää paitoja ja liivejä - onko?!!?* ;DD

Vierailija
20/55 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein aurinkoista(ainakin täällä Seinäjoen kupeessa paistelee ja lämmittää) perjantai aamua kaikille!

Joukkoon oli tullut muutava uusi kuumeilija, tervetuloa kuumeilemaan Tammivauvasta kanssamme!=)

Ja luin, että pari oli plussannutkin, eli Oikein paljon Onnea Cecci ja Amira-78!!!Perästä tullaan, jos hyvin käy!!=)

Pian pitäisi lähteä tytskyjen kanssa kaupunkille ostoksille ja ostamaan esikoiselle perjantai karkkia, joita on hoettu koko aamu..Meillä aina vain perjantaisin syödään karkkia ja tyttö odottaa aina perjantaita kuin kuuta nousevaa...Yleensä jo tuolla alkuviikosta alkaa kyselemään, että " Onko pian jo karkkipäivä?"

Oireita mulla tuntuu olevan vaikka millä mitalla..tai sit mä vaan kuvittelen! Alaselkää vihloo, nenä on tukossa, lämmöt on koholla(36.8-37.1). Normaalisti 36.3-36.5. Alavatsasta vihlaisee kun tekee nopean liikkeen, välillä etoo...Ja väsyttää ihan kamalasti!! Mut saas nähdä onko vain mileikuvituksen tuotetta..

Maanantaina tai tiistaina ajattelin testailla, jos ei tätiä näy. Testi on jo ostettuna ja houkuttelee kyllä välistä tuolla kaapissa kovastikin!!Mut pysyn tiukkana ja testaan vasta ku tätin pitäisi alkaa...

Mut nyt laittamaan pikkutytölle vaippa ja pulloon maitoa, vaattet päälle ja kohti Seinäjokea!!

KaHeLiKa kp 27/28-32 yk 1