Lue keskustelun säännöt.
Kerro tähän mitä aiot tehdä tänään
10.01.2026 |
Mä heräsin vähän ennen yhdeksää, mies oli laittanut uuniin tulet, join kahvit ja söin pari leipää, joiden päällä oli kananmunia. Sitten lakaisin ja siivosin vähän, tulin lehteä lukemaan ja palstalle kirjoittamaan tätä.
Päivällä teen kirjallisia töitä ja laitan lounasta, papaijasalaattia alkuruuaksi, japanilaista munakoisoa, tahmariisiä ja tofua. Samaa syömme huomenna myös, koska sitä jää tähteeksi. Jossain vaiheessa teen päivän jumpan, 30-40 min.
Illalla on vuorossa kellarin siivousta, se imuroidaan teollisuusimurilla ja asetellaan viinipullot uudelleen paikoilleen. Viimeiseksi menemme saunaan.
Kommentit (62)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Töitä tehty, ruokakaupassa käyty ja Subwayssa syöty, vaikka mulla on tämä nilkka kipua myöten turvoksissa. Kotia päästyäni oon katsellut kauhuleffoja. Ensiksi katsoin leffan Sound of Violence ja nyt alkaa Don't hang up (2025). On niin levoton olo, että tekisi mieli liikkua, mutta en viitsi tämän jalan takia. Viime yönä ei tullut hyvin nukuttua, kun jalassa oli puristava tunne. Sentään tänä iltana on tuntunut hiukan paremmalta jalassa. Keskittyminen on ollut niin jalassa, että en ole kerennyt tänään murehtia muita murheitani, että jotain positiivistakin päivässä.