Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tähän mitä aiot tehdä tänään

Vierailija
10.01.2026 |

Mä heräsin vähän ennen yhdeksää, mies oli laittanut uuniin tulet, join kahvit ja söin pari leipää, joiden päällä oli kananmunia. Sitten lakaisin ja siivosin vähän, tulin lehteä lukemaan ja palstalle kirjoittamaan tätä. 

Päivällä teen kirjallisia töitä ja laitan lounasta, papaijasalaattia alkuruuaksi, japanilaista munakoisoa, tahmariisiä ja tofua. Samaa syömme huomenna myös, koska sitä jää tähteeksi. Jossain vaiheessa teen päivän jumpan, 30-40 min.

Illalla on vuorossa kellarin siivousta, se imuroidaan teollisuusimurilla ja asetellaan viinipullot uudelleen paikoilleen. Viimeiseksi menemme saunaan.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta nukkumaan. Yöksi 11h yövuoroon. 400e netto la-su vuoro, jossa päivystysluontoisesti sohvalla safkaa ja netflixiä.

- soteyökkö

Saat siis noin 37 euroa tunnissa tuosta duunista. Ilmeisesti olet tyytyväinen palkkaan? Ap

Vierailija
42/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi alapeukkua tässäkin aloituksessa, hoh hoijaa :)  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tietysti saunaan, kun on lauantai.

Vierailija
44/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, sitten myöhemmin illalla. Teen tässä kirjallisia hommia ja seuraan sivusilmällä jalkapalloa. Ap

Vierailija
45/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se päivä muilla meni? Minulla oli kiva vapaapäivä.

Vierailija
46/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt tänään mitään. Tilasin pizzaa ja katsoin youtubesta vanhoja Onnenpyörä-jaksoja. 

Illalla lämmitän ehkä saunan. 

Vierailija
47/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt tänään mitään. Tilasin pizzaa ja katsoin youtubesta vanhoja Onnenpyörä-jaksoja. 

Eikö tuo puoli kahdeksan jo ala olla iltaa?

Vierailija
48/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on mennyt kauhuelokuvien parissa. Hankkinut ja katsellut niitä. Kaksi ateriaa oon syönytkin tänään ja toinen niistä oli tavallista pienemmässä hampurilaisketjussa. Ihmeempiä en ole voinut tehdäkään, kun nilkka on kipeentynyt. 

Vierailija
49/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, sitten myöhemmin illalla. Teen tässä kirjallisia hommia ja seuraan sivusilmällä jalkapalloa. Ap

Missä kohti vartaloa sijaitsee sivusilmäsi?

Vierailija
50/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se päivä muilla meni? Minulla oli kiva vapaapäivä.

Ihan mukavasti meni, mutta jumppa jäi tekemättä, kun tuli ylimääräisiä asioita hoidettavaksi. Menen kohta nukkumaan. Ap

Vierailija
51/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pareidolia sijaitsee näkökentän laidalla silmässä. Ap

Vierailija
52/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpyöräjaksoja! Toi oli tän ketjun ässä. En muista sitä koskaan katsoneeni, mutta nimi on tuttu. Ap

Vierailija
53/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä on mennyt kauhuelokuvien parissa. Hankkinut ja katsellut niitä. Kaksi ateriaa oon syönytkin tänään ja toinen niistä oli tavallista pienemmässä hampurilaisketjussa. Ihmeempiä en ole voinut tehdäkään, kun nilkka on kipeentynyt. 

Pikaista paranemista sinulle ja hyvää yötä kaikille. Kiitos osallistumisesta ketjuun. Ap

Vierailija
54/55 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistän sulle, kato. 

Vierailija
55/55 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaista paranemista sinulle ja hyvää yötä kaikille. Kiitos osallistumisesta ketjuun. Ap

Kiitos. Mulla on jatkuvasti jotain vaivoja jaloissani, että tälläinen on normaalia itselleni. Onko tämä tälläinen jatkuva kuulumisketju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan