Kerro tähän mitä aiot tehdä tänään
Mä heräsin vähän ennen yhdeksää, mies oli laittanut uuniin tulet, join kahvit ja söin pari leipää, joiden päällä oli kananmunia. Sitten lakaisin ja siivosin vähän, tulin lehteä lukemaan ja palstalle kirjoittamaan tätä.
Päivällä teen kirjallisia töitä ja laitan lounasta, papaijasalaattia alkuruuaksi, japanilaista munakoisoa, tahmariisiä ja tofua. Samaa syömme huomenna myös, koska sitä jää tähteeksi. Jossain vaiheessa teen päivän jumpan, 30-40 min.
Illalla on vuorossa kellarin siivousta, se imuroidaan teollisuusimurilla ja asetellaan viinipullot uudelleen paikoilleen. Viimeiseksi menemme saunaan.
Kommentit (55)
Viisi alapeukkua tässäkin aloituksessa, hoh hoijaa :) Ap
Menen tietysti saunaan, kun on lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, sitten myöhemmin illalla. Teen tässä kirjallisia hommia ja seuraan sivusilmällä jalkapalloa. Ap
Miten se päivä muilla meni? Minulla oli kiva vapaapäivä.
En ole tehnyt tänään mitään. Tilasin pizzaa ja katsoin youtubesta vanhoja Onnenpyörä-jaksoja.
Illalla lämmitän ehkä saunan.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt tänään mitään. Tilasin pizzaa ja katsoin youtubesta vanhoja Onnenpyörä-jaksoja.
Eikö tuo puoli kahdeksan jo ala olla iltaa?
Päivä on mennyt kauhuelokuvien parissa. Hankkinut ja katsellut niitä. Kaksi ateriaa oon syönytkin tänään ja toinen niistä oli tavallista pienemmässä hampurilaisketjussa. Ihmeempiä en ole voinut tehdäkään, kun nilkka on kipeentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, sitten myöhemmin illalla. Teen tässä kirjallisia hommia ja seuraan sivusilmällä jalkapalloa. Ap
Missä kohti vartaloa sijaitsee sivusilmäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miten se päivä muilla meni? Minulla oli kiva vapaapäivä.
Ihan mukavasti meni, mutta jumppa jäi tekemättä, kun tuli ylimääräisiä asioita hoidettavaksi. Menen kohta nukkumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pareidolia sijaitsee näkökentän laidalla silmässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnenpyöräjaksoja! Toi oli tän ketjun ässä. En muista sitä koskaan katsoneeni, mutta nimi on tuttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Päivä on mennyt kauhuelokuvien parissa. Hankkinut ja katsellut niitä. Kaksi ateriaa oon syönytkin tänään ja toinen niistä oli tavallista pienemmässä hampurilaisketjussa. Ihmeempiä en ole voinut tehdäkään, kun nilkka on kipeentynyt.
Pikaista paranemista sinulle ja hyvää yötä kaikille. Kiitos osallistumisesta ketjuun. Ap
Pyllistän sulle, kato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikaista paranemista sinulle ja hyvää yötä kaikille. Kiitos osallistumisesta ketjuun. Ap
Kiitos. Mulla on jatkuvasti jotain vaivoja jaloissani, että tälläinen on normaalia itselleni. Onko tämä tälläinen jatkuva kuulumisketju?
Saat siis noin 37 euroa tunnissa tuosta duunista. Ilmeisesti olet tyytyväinen palkkaan? Ap