Jätin antamatta lehteen haastattelun
Kommentit (25)
Tänä aamuna kun sä ilmoitit, että sä et aio tänne tänään enää mitään kirjoittaa, niin mä kerroin sulle mun erittäin pahan hajuisista pieruista. Uskon, että sä olet muista välittävänä ihmisenä varmaan ollut musta huolissasi, joten kerron sulle nyt, että piereskely jatkui iltapäivään asti mutta nyt on rauhoittunut selvästi. Pitäisi vielä keittää kahvit ja käydä isolla paskalla, niin eiköhän se siitä.
Katsotaan mitä kaikkea sä et huomenna tänne kirjoita, ja pierettääkö mua vielä 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Toiko mies sentään lonkeroa harmitukseen? Tai muita herkkuja.
Tämä on jo viime vuonna tapahtunut asia eikä mies mulle koskaan mitään herkkuja tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo viime vuonna tapahtunut asia eikä mies mulle koskaan mitään herkkuja tuo.
Hyvä, kun sulla on se ryllykkämaha. Jos mies toisi herkkuja, niin syyttäisit sitä sun mahasta.
Mutta kyllähän sulla aiheita riittää, mistä sua voi haastatella; Kaikki eri vaivat ja sairaudet, mieheen liittyvät jutut, mörskä, Aruba, vuosien mittaiset suuret suunnitelmat (Elämäkerta, Youtube...), herkut, miestä alati vaivaava yskä, taksikyydit, auton korjaamattomuus...Oppimisvaikeudet, palju, sukulaiset, mönkään menneet lehtihaastattelut/ niiden puute...Oisko vielä lisää? Ai niin, hampaattomuuden haittaaminen/ hyväksyminen, absolutismin vaihtelu.