Sain ruokajonosta vain kauraleipää, piimää, nuudelia, banaania, ei mitään nautaa tai lohta edes
Kommentit (80)
Ap nylpyttää poimujensa välissä olevaa mikropenistään näitä aloituksia kirjoittaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuoret käsittävärt että nämä ovat palkalla täällä eli äärioikeistoa.
Nämä? Ketkä nämä? Missä täällä ovat? Äärimitä? Ääri sulla on housuissas.
Minä sain leipäjonosta leivän lisäksi juustoja, shamppanjaa, kaviaaria, karpalohilloa, kanafileetä, tuoremehua öö, vähän jäi harmittamaan, kun ei ollu nautaa kassissa ku tulin kotiin. Kaikkee sitä pitää köyhän kestää, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Perus-Suomessa ei ruokajonoja sitten ole ! Pummit pannaan töihin ansaittemaan leipänsä. SUOMI NOUSUUN, LAISKUUS ALAS !
Vassari-Suomessa taas rikkaita ei ole. Kaikki on otettu valtion haltuun ja rikkailta verotettu viimeinenkin penni. Kohta kaikki ovat yhtä köyhiä ja vain ammattiliittojen herrat tienaavat miljoonia. Sananvapaus on kielletty ja meno on kuin Pohjois-Koreassa.
itse sain eilen lähes 100 e edestä ruokaa, joulun ja uuden vuoden jälkeen on pari viikkoa aina hirveesti ruokoo ja täällä on n 100 hakijaa, ja pian mahdollsiesti vain Suomen passin omaavat saapi ruokoo
tässä eilinen, pakkastya oli 33 celsiusta ja aion tuosta antaa pari kassillista tädilleni ruokoo kun ei mahdu pakkaseen, parvekkeelle toki!
härän murekepihvi
red thai curry
2 x kirjolohikiusaus
tex mex broileripatonki
tom kha kanakeitto 2 x kpl
kanapasta-salaatti
broileripasta
lohipasta 2 x kpl
masaman curry
siipiweikot boneless chicken
2 x 400 g perunasalaatti, noita
olisi saanut ottaa niin paljon kuin halusi
savukirjolohisalaatti
ruisleipää
4 kpl hummusta
mangomanica cikchen wrap
siipiweikot garlic sauce 3 pulloa
kanakebab
vöner
patonki
savipossuleike x 2 kpl
pensasmustikkaa
3 x viiliä ja rahkaa
mysliä
perunapussi
piimä
riisiviinietikkaa 2 poloa
mango chili broileri
jospa noilla taas etiäpäin!
Minä sain ihan hyvän setin. Ei tarvitse tammikuussa kauppaan mennä. Ihan kiva kun ehdin tällä lomaviikolla käymään jakelussa, ensi viikolla työt ei anna myöten. Yksinäinen ihminen ei paljoa tarvitse, mutta onneksi pakkanen ja parveke säilövät sen aikaa että ehtii syömään.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ihan hyvän setin. Ei tarvitse tammikuussa kauppaan mennä. Ihan kiva kun ehdin tällä lomaviikolla käymään jakelussa, ensi viikolla työt ei anna myöten. Yksinäinen ihminen ei paljoa tarvitse, mutta onneksi pakkanen ja parveke säilövät sen aikaa että ehtii syömään.
Ei kukaan ruokakassin antiilla pärjää koko tammikuuta. Kokoomuspelle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuoret käsittävärt että nämä ovat palkalla täällä eli äärioikeistoa.
Käyvät töissä??
Vierailija kirjoitti:
Minä sain leipäjonosta leivän lisäksi juustoja, shamppanjaa, kaviaaria, karpalohilloa, kanafileetä, tuoremehua öö, vähän jäi harmittamaan, kun ei ollu nautaa kassissa ku tulin kotiin. Kaikkee sitä pitää köyhän kestää, ei hyvä.
Ei ollut sisäpaistia?!
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Ongelle meno.
Kannattaisiko nyt huomioida että sitä jaetaan mitä kauppiaat sinne antaa. Suoraan valitus sinne kohteeseen minne se kuuluu
Minäkään en ole koskaan saanut ruokajonosta kobea tai edes mitä tahansa halvempaa wagya. En siis koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihmiset alkaa kantaa vastuun itestään
Harvat sitä uskaltaa nykyään. Suomalaiset ovat aivan liian yliriippuvaisia valtiosta, huomaa julkisen sektorin koosta ja Kela-asiakkaiden määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ruokakassin antiilla pärjää koko tammikuuta. Kokoomuspelle.
No, minä olen sellainen taskuun sopiva pieni naisihminen, syön aika maltillisesti ja joulupyhien jälkeiset ruokakassit ovat olleet runsaat. Kokoomusta en ole ikinä äänestänyt.
Ruokajakelu on lisä apu ruokiin , loput ostat itse.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa onkin 700g naudan sisäpaistia
Nämä ketjut on taas typeriä.
Jos ilmainen ei kelpaa, ole ilman ja kuole nälkään. Minua ei haittaa yhtään vaikka sinulle kävisi niin.
Ei sitä pakko ole hakea. Ja kaupasta saa lihaa. Saat valtiolta kuitenkin lusmuilurahaa, joten käytä sitä lihan ostoon.