Oleko koskaan ihastunut täysin saavuttamattomaan täyden kympin mieheen, vaikka olet itse ruma luuseri?
Mies on filmitähtimäisen komea, koulutettu,naimisissa, rikas jne jne. Itse olen ruma kouluttamaton luuseri. Mies ei vilkaisikaan minuun päin, mutta tietenkin onnistuin ihastumaan häneen. Miten päästä eroon tästä tunteesta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ihastuessaan useat ihmiset kokevat itsensä riittämättömiksi rumiksi luusereiksi. Silloin kun ei ole ihastunut, omaa itseään ei mieti niin paljon, vaan elää arkea päivästä toiseen. Onneksi ihastumiset loppuvat, kun hormonitoiminta heikkenee ja kukaan mies ei enää aiheuta mitään tuntemuksia.
Ai jaa.
T. Toivottomasti ihastunut 59 v.
Aina. Kohde on vain vaihtunut vuosien varrella.
Saahan sitä haaveilla, ei se ole keneltäkään pois.
En ole koskaan tavannut miestä joka olisi ulkonäön puolesta minun tasoani. Miehet nyt eivät vaan ole kovin silmää viehättäviä, naisia on paljon mukavampi katsoa vaikka hetero olenkin.
Hormonit, lisääntymisvietti. Tuollaiset ihastumiset vievät todella paljon aikaa ja energiaa muilta asioilta. Turha siitä on siis itseään syyttää.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut miestä joka olisi ulkonäön puolesta minun tasoani. Miehet nyt eivät vaan ole kovin silmää viehättäviä, naisia on paljon mukavampi katsoa vaikka hetero olenkin.
Tämä. Se rumakin nainen on kivempi katsella kuin mies, vaikka olisi kuinka komea, kunhan on huoliteltu ja puhdas.
Olen sellaiseenkin, olen myös ihastunut rumiin ja/tai luusereihin. Ei ihastus muuten lähde kuin ajan kanssa, sen parempaa neuvoa ei ole antaa. Tai vielä se, että säilytä aina todellisuudentaju eli jos mies (olipa minkälainen tahansa) on varattu tai ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa sinua kohtaan tai on peräti kieltäytynyt treffikutsusta, niin älä kehittele mitään salaliittoteorioita siitä, miten hän saattaisi ehkä kuitenkin olla kiinnostunut, tai siis pidä mielessä, että ne ovat fantasioita eivätkä todellisuutta.
Arvostakaa itseänne ja ellette pysty hankkikaa apua.
Kympin miehiä ei ole olemassakaan, eikä naisiakaan. Mitä komeampi mies tai kauniimpi nainen, sitä nopeammin hän rumenee kun suunsa avaa tai ajatuksensa paljastaa.
Elämä on lyhyt, joten se kannattaa elää, yksin tai yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole tavannut sitä miestä, johon olen ihastunut:DD Komea mies on, joku voisi sanoa myös kauniiksi. Hänen vaimonsa on myös aivan upea ilmestys, hyvin kaunis pariskunta. Ja ei, en ole edes kateellinen hänen vaimolleen, niin kauniille ja menestyneelle naiselle on mahdoton olla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Se rumakin nainen on kivempi katsella kuin mies, vaikka olisi kuinka komea, kunhan on huoliteltu ja puhdas.
Mutta silti! Puheet hypergamiasta ovat inceleiden horinaa.
Olen ihastunut moneenkin mieheen, jota en ole saanut, mutta kukaan ei ole ollut ap:n kuvaileman kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Arvostakaa itseänne ja ellette pysty hankkikaa apua.
Kympin miehiä ei ole olemassakaan, eikä naisiakaan. Mitä komeampi mies tai kauniimpi nainen, sitä nopeammin hän rumenee kun suunsa avaa tai ajatuksensa paljastaa.
Elämä on lyhyt, joten se kannattaa elää, yksin tai yhdessä.
Hyvännäköisillä ihmisillä on kylläkin yleensä myös paremmat luonteet kuin rumemmilla.
En, mutta ihastuin mukavaan ja ihanaan mieheen, joka täytti muuten kaikki toiveeni ja haaveeni, mutta hän tupakoi.
En vain kykene sietämään tupakoivaa miestä ja siksi homma ei edennyt. Kiinnostusta oli myös vastapuolella, mutta en halunnut jatkaa, koska jos suhde alkaa ehdolla tupakoinnin lopettamisesta en usko sillä olevan jatkoa ja tupakoivan ihmisen kanssa en nyt vain kykene suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole tavannut sitä miestä, johon olen ihastunut:DD Komea mies on, joku voisi sanoa myös kauniiksi. Hänen vaimonsa on myös aivan upea ilmestys, hyvin kaunis pariskunta. Ja ei, en ole edes kateellinen hänen vaimolleen, niin kauniille ja menestyneelle naiselle on mahdoton olla. Ap
Aivan sama kuinka komea mies on. Naiset ovat silti hellempiä silmälle. Miesvartalot ja kasvonpiirteet ovat kolhoja. Nainen on aina kauniimpi.
Hommaat oman tasoisen ja lopetat hössöttelyn
Ihastuminen on tavallaan mielenterveyshäiriö, hormonien aiheuttama. Kuitenkin pidetään normaalina lisääntymisikäisillä. Myöhemmin se voi olla merkki vakavasta aivojen toimintaan vaikuttavasta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sen Laasasen teorian mukaanhan nainen on sen tasoinen kuin se mies, jonka hän saa parisuhteeseen ja mies taas sen tasoinen kuin se nainen, jolta mies saa seksiä. Tasoja ei siis aseteta itse.
Varmaankin naisen kannattaa pariutua mahdollisimman hyvän miehen kanssa, jotta lapset saavat hyvän isän itselleen. Ihan biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Laasasen teorian mukaanhan nainen on sen tasoinen kuin se mies, jonka hän saa parisuhteeseen ja mies taas sen tasoinen kuin se nainen, jolta mies saa seksiä. Tasoja ei siis aseteta itse.
Varmaankin naisen kannattaa pariutua mahdollisimman hyvän miehen kanssa, jotta lapset saavat hyvän isän itselleen. Ihan biologiaa.
Okhay. Makes sense
Varattuihin en, yök. Muuten kyllä. Turvallinen ihastuminen, kun tietää jo valmiiksi, ettei siitä mitään tule. Enää näin vähän vanhempana ei kyllä jaksa ihastua enää keneenkään.
Olen itse kympin nainen.