Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miiehet, mikä siinä äijäporukassa mökkeilyssä oikein viehättää?

Vierailija
09.01.2026 |

Miksi käyttää useita kertoja vuodessa vkl mökillä, jolla ei ole mukavuuksia  äijäkaverin/-kavereiden kanssa oman perheen sijasta?

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävien kanssa ajan viettäminen yhdessä ja ystävyyssuhteiden vaaliminen. Kyllä ne ystövyyssuhteetkin väljenee jos niihin ei yhtään panosta.

Ymmärrän sen, mutta onko siihen pakko käyttää koko vkl? En itse ainakaan helposti lähtisi viikonlopuksi edes parhaan ystäväni kanssa nyhjöttämään jonnekin mökille.

Et siis pidä mökkeilystä. Katsos kun toiset saattavat pitää, onko juolahtanut mieleen. Se ei ole heille vain joku mökki. 

Vierailija
22/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ns. miesten hetki jossa saa puhua ilman nais-suodatusta asioista niiden oikeilla nimillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsääkö maidot mökillä 🥵

Vierailija
25/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan tuleeko yksikään aivoilla varustettu mies tänne avautumaan niistä todellisista syistä. Miksi naisporukat tekee ruskaretkiä Lappiin?

Vierailija
26/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat keskenään harrastaa poikaseksiä mökillä, sitten taas pillu maistuu kotona kun on viikonlopun saanut patukkaa peppuun.

Vierailija
27/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään mökkellä kavereiden kanssa välillä erosta vaimosta. Ja kyllä Ap, olen onnellinen vaimoni kanssa ja rakastamme toisiamme. Yritämme saada lapsen.

Vain yhden kerran vuosia sitten hyvää hyvyyttäni runkkasin kaverini munaa, kunnes hän laukesi kädelleni. En muista mitä tein spermalle.

Siitä on kuitenkin aikaa ja... No muutaman kerran on ollut sellaisia unia, että mies painaa minua munalla pyllyyn ja laukeaa sisääni. Kuitenkin ole täysin hetero. Vaikka kaverini homoja ovatkin.

Vierailija
28/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt on niin kovin ihmeellistä? Joskus on mukavaa viettää aikaa kavereiden kesken ja ehkä vähän ottaa kaljaa ja parannella maailmaa. Tuollaisia homostelutarinoita keksivät vain mielisairaat palstafeministit.

Vierailija
29/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilu ja rinkirunkkaus

Entäs kun äijä on umpihetero ja saa usein laatup...ua kotona?

Ootko varma? Kummastakaan?

Vierailija
30/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että homokaasua on testattu Euroopassa?

Homokaasu

The US military investigated building a "gay bomb", which would make enemy soldiers "sexually irresistible" to each other, government papers say.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4174519.stm

Homopommi

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Homopommi

Vierailija
31/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilu ja rinkirunkkaus

Entäs kun äijä on umpihetero ja saa usein laatup...ua kotona?

"Onlyfansin lisäksi Laakso myös myy seksiä. Podcastin juontaja Nico Lingman kysyy jaksossa Laaksolta, kuinka moni seksiä ostavista asiakkaista sitten on heteromiehiä.

95 prosenttia ihan rehellisesti sanottuna. He ovat bisnesmiehiä, jotka ovat työmatkalla hotellissa. Olen viettänyt todella hienoja öitä hotellissa korkeasti koulutettujen ja hyvin tienaavien miesten kanssa."

Vierailija
32/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan mökillä:

Vierailija
33/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miksi joillekin on niin vaikea paikka, jos puoliso lähtee viikonlopuksi jonnekin kavereiden kanssa. Itse tykkään kun saan joskus vaihteeksi olla ihan yksin kotona. 

Vierailija
34/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ns. miesten hetki jossa saa puhua ilman nais-suodatusta asioista niiden oikeilla nimillä.

= Homoilla ja rinkirunkata.

Vierailija
35/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään mökkellä kavereiden kanssa välillä erosta vaimosta. Ja kyllä Ap, olen onnellinen vaimoni kanssa ja rakastamme toisiamme. Yritämme saada lapsen.

Vain yhden kerran vuosia sitten hyvää hyvyyttäni runkkasin kaverini munaa, kunnes hän laukesi kädelleni. En muista mitä tein spermalle.

Siitä on kuitenkin aikaa ja... No muutaman kerran on ollut sellaisia unia, että mies painaa minua munalla pyllyyn ja laukeaa sisääni. Kuitenkin ole täysin hetero. Vaikka kaverini homoja ovatkin.

🤣

Vierailija
36/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei valita tai ole vaatimassa jotain. Lomaa ja mielenrauhaa kotiarjesta.

Vierailija
37/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= Homoilla ja rinkirunkata.

Aurorasta kajahtaa!

Vierailija
38/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä saa ryypätä rauhassa! Moni ukkomies ei saa kotona nauttia alkoholia kun akka naputtaa. Pitää ajaa 300km päähän ryyppäämään! 

No jos siitäkään ei urputeta?

Ehkä ei halua perheen kanssa ryypätä, vaikkei urputettaisikaan. 

Vierailija
39/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan mökillä:

https://m.youtube.com/watch

Ylittää penojen ja kalevien budjetin.

Vierailija
40/165 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset