Miiehet, mikä siinä äijäporukassa mökkeilyssä oikein viehättää?
Miksi käyttää useita kertoja vuodessa vkl mökillä, jolla ei ole mukavuuksia äijäkaverin/-kavereiden kanssa oman perheen sijasta?
Kommentit (165)
Se ns. miesten hetki jossa saa puhua ilman nais-suodatusta asioista niiden oikeilla nimillä.
Arvaa vaan tuleeko yksikään aivoilla varustettu mies tänne avautumaan niistä todellisista syistä. Miksi naisporukat tekee ruskaretkiä Lappiin?
Saavat keskenään harrastaa poikaseksiä mökillä, sitten taas pillu maistuu kotona kun on viikonlopun saanut patukkaa peppuun.
Itse tykkään mökkellä kavereiden kanssa välillä erosta vaimosta. Ja kyllä Ap, olen onnellinen vaimoni kanssa ja rakastamme toisiamme. Yritämme saada lapsen.
Vain yhden kerran vuosia sitten hyvää hyvyyttäni runkkasin kaverini munaa, kunnes hän laukesi kädelleni. En muista mitä tein spermalle.
Siitä on kuitenkin aikaa ja... No muutaman kerran on ollut sellaisia unia, että mies painaa minua munalla pyllyyn ja laukeaa sisääni. Kuitenkin ole täysin hetero. Vaikka kaverini homoja ovatkin.
Mikä tuossa nyt on niin kovin ihmeellistä? Joskus on mukavaa viettää aikaa kavereiden kesken ja ehkä vähän ottaa kaljaa ja parannella maailmaa. Tuollaisia homostelutarinoita keksivät vain mielisairaat palstafeministit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilu ja rinkirunkkaus
Entäs kun äijä on umpihetero ja saa usein laatup...ua kotona?
Ootko varma? Kummastakaan?
Luuletteko, että homokaasua on testattu Euroopassa?
Homokaasu
The US military investigated building a "gay bomb", which would make enemy soldiers "sexually irresistible" to each other, government papers say.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4174519.stm
Homopommi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilu ja rinkirunkkaus
Entäs kun äijä on umpihetero ja saa usein laatup...ua kotona?
"Onlyfansin lisäksi Laakso myös myy seksiä. Podcastin juontaja Nico Lingman kysyy jaksossa Laaksolta, kuinka moni seksiä ostavista asiakkaista sitten on heteromiehiä.
95 prosenttia ihan rehellisesti sanottuna. He ovat bisnesmiehiä, jotka ovat työmatkalla hotellissa. Olen viettänyt todella hienoja öitä hotellissa korkeasti koulutettujen ja hyvin tienaavien miesten kanssa."
Minä taas en ymmärrä miksi joillekin on niin vaikea paikka, jos puoliso lähtee viikonlopuksi jonnekin kavereiden kanssa. Itse tykkään kun saan joskus vaihteeksi olla ihan yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Se ns. miesten hetki jossa saa puhua ilman nais-suodatusta asioista niiden oikeilla nimillä.
= Homoilla ja rinkirunkata.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään mökkellä kavereiden kanssa välillä erosta vaimosta. Ja kyllä Ap, olen onnellinen vaimoni kanssa ja rakastamme toisiamme. Yritämme saada lapsen.
Vain yhden kerran vuosia sitten hyvää hyvyyttäni runkkasin kaverini munaa, kunnes hän laukesi kädelleni. En muista mitä tein spermalle.
Siitä on kuitenkin aikaa ja... No muutaman kerran on ollut sellaisia unia, että mies painaa minua munalla pyllyyn ja laukeaa sisääni. Kuitenkin ole täysin hetero. Vaikka kaverini homoja ovatkin.
🤣
Kukaan ei valita tai ole vaatimassa jotain. Lomaa ja mielenrauhaa kotiarjesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= Homoilla ja rinkirunkata.
Aurorasta kajahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä saa ryypätä rauhassa! Moni ukkomies ei saa kotona nauttia alkoholia kun akka naputtaa. Pitää ajaa 300km päähän ryyppäämään!
No jos siitäkään ei urputeta?
Ehkä ei halua perheen kanssa ryypätä, vaikkei urputettaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan mökillä:
Ylittää penojen ja kalevien budjetin.
Se että siellä ei ole (omia) naisia.
Et siis pidä mökkeilystä. Katsos kun toiset saattavat pitää, onko juolahtanut mieleen. Se ei ole heille vain joku mökki.