Mies, mitä tekisit, jos naispuolinen työkaverisi alkaisi taputtelemaan pyllyäsi?
Se ei koskaan vihjailisi seksistä eikä muutenkaan olisi tyrkkynä, mutta antaisi tuollaista epämääräistä signaalia antamalla kätensä eksyä pyllyllesi.
Antaisitko sen jatkaa käytöstään selittelemättä sitä vai vaatisitko sitä paljastamaan tarkoitusperänsä?
Kommentit (73)
Mitä siinä voisi tehdä? Jollei tämä tapahdu tilassa, jossa on kameravalvonta ja todisteet, niin turha on asiasta hälyä nostaa. Siinä jäisi itse vain toiseksi ja saisi perverssin maineen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä voisi tehdä? Jollei tämä tapahdu tilassa, jossa on kameravalvonta ja todisteet, niin turha on asiasta hälyä nostaa. Siinä jäisi itse vain toiseksi ja saisi perverssin maineen.
Miten muuta ei voi tehdä kuin sulkea silmänsä ja yrittää ajatella jotain muuta. Kyllä se kohta ohi on ja voit jatkaa taas töitäsi.
Ilahtuisin suuresti. Että vielä on olemassa naisia, jotka sellaista tekee. Edes ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Pääasia olisi, että tekisi niin.
Sanoisin, että seuraavaksi on sitten mun vuoro. Hiplaanko hellästi vai puristanko ronskisti?
Naisesta riippuen joko erektoituisin tai vaivaantuisin, ääripäinä siis. Insinöörinaiset eivät aina ole kedon kauneimpia kukkasia.
Aikoinaan yksi vanhempi nainen, tai siis nuori, mutta itse vielä nuorempi, vähän kuin pökkäsi pyllyllään minua etumukseen, oli ihan perusläppää meillä aina, tuo oli vähän että häh. Minulle. Nyt vuosien päästä "harmittaa", olisi kai pitäny joenkain jatkaa tilannetta...
Vierailija kirjoitti:
Heittäyisin lattialle, kiljuisin kuin paloauto: miituu miituu miituu,,,,,, itkun turskahtelun seasta huutaisin; mie romahdin, mie en kestä, pierisin ja oksentelisin.
Hienoa! Naiset ansaitsevat tämän
Heteromies olisi tilanteesta vain hyvillään. Homoa tilanne saattaisi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Heteromies olisi tilanteesta vain hyvillään. Homoa tilanne saattaisi häiritä.
Itsekö kiihotut jokaisesta naisesta, joka tulee vastaan? Ja ok panna työkaveria parisuhteen ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäyisin lattialle, kiljuisin kuin paloauto: miituu miituu miituu,,,,,, itkun turskahtelun seasta huutaisin; mie romahdin, mie en kestä, pierisin ja oksentelisin.
Hienoa! Naiset ansaitsevat tämän
Sinä siis ajattelet, että on aivan ok jos miehet lääppivät naisia ja mahdollisesti enemmänkin. ja siihen ei pidä puuttua.
En tekisi mitään. Jos joku nainen haluaa puristella persettäni, niin siitä vaan. Kiva, jos voin olla jollekin hyödyksi siinä asiassa.
Minulla esihenkilö, nainen kumartui istuessani työpöydän ääressä takanani niin, että tissit painoivat selkääni. Hän ei ollut kedon kaunein kukka eikä viehättävä ihmisenä.
Hän nousi pois kun liikahdin.
Olin naimisissa ja hän tiesi sen varsin hyvin.
Häkeuduin pois hänen alaisuudestaan pikimmiten muihin hommiin.