Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä tekisit, jos naispuolinen työkaverisi alkaisi taputtelemaan pyllyäsi?

Vierailija
09.01.2026 |

Se ei koskaan vihjailisi seksistä eikä muutenkaan olisi tyrkkynä, mutta antaisi tuollaista epämääräistä signaalia antamalla kätensä eksyä pyllyllesi.

Antaisitko sen jatkaa käytöstään selittelemättä sitä vai vaatisitko sitä paljastamaan tarkoitusperänsä?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esihenkilö, nainen kumartui istuessani työpöydän ääressä takanani niin, että tissit painoivat selkääni. Hän ei ollut kedon kaunein kukka eikä viehättävä ihmisenä.

Hän nousi pois kun liikahdin.

Olin naimisissa ja hän tiesi sen varsin hyvin.

Häkeuduin pois hänen alaisuudestaan pikimmiten muihin hommiin.

Vierailija
62/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä voisi tehdä? Jollei tämä tapahdu tilassa, jossa on kameravalvonta ja todisteet, niin turha on asiasta hälyä nostaa. Siinä jäisi itse vain toiseksi ja saisi perverssin maineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä voisi tehdä? Jollei tämä tapahdu tilassa, jossa on kameravalvonta ja todisteet, niin turha on asiasta hälyä nostaa. Siinä jäisi itse vain toiseksi ja saisi perverssin maineen. 

Miten muuta ei voi tehdä kuin sulkea silmänsä ja yrittää ajatella jotain muuta. Kyllä se kohta ohi on ja voit jatkaa taas töitäsi.

Vierailija
64/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin suuresti. Että vielä on olemassa naisia, jotka sellaista tekee. Edes ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Pääasia olisi, että tekisi niin. 

Vierailija
65/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että seuraavaksi on sitten mun vuoro. Hiplaanko hellästi vai puristanko ronskisti?

Vierailija
66/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta riippuen joko erektoituisin tai vaivaantuisin, ääripäinä siis. Insinöörinaiset eivät aina ole kedon kauneimpia kukkasia.

Vierailija
67/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan yksi vanhempi nainen, tai siis nuori, mutta itse vielä nuorempi, vähän kuin pökkäsi pyllyllään  minua etumukseen, oli ihan perusläppää meillä aina, tuo oli vähän että häh. Minulle. Nyt vuosien päästä "harmittaa",  olisi kai pitäny  joenkain jatkaa tilannetta...

Vierailija
68/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäyisin lattialle, kiljuisin kuin paloauto: miituu miituu miituu,,,,,, itkun turskahtelun seasta huutaisin; mie romahdin, mie en kestä, pierisin ja oksentelisin.

Hienoa! Naiset ansaitsevat tämän

Vierailija
69/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies olisi tilanteesta vain hyvillään. Homoa tilanne saattaisi häiritä. 

Vierailija
70/73 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromies olisi tilanteesta vain hyvillään. Homoa tilanne saattaisi häiritä. 

Itsekö kiihotut jokaisesta naisesta, joka tulee vastaan? Ja ok panna työkaveria parisuhteen ulkopuolella?

Vierailija
71/73 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni olisi pelastettu.

Vierailija
72/73 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäyisin lattialle, kiljuisin kuin paloauto: miituu miituu miituu,,,,,, itkun turskahtelun seasta huutaisin; mie romahdin, mie en kestä, pierisin ja oksentelisin.

Hienoa! Naiset ansaitsevat tämän

Sinä siis ajattelet, että on aivan ok jos miehet lääppivät naisia ja mahdollisesti enemmänkin. ja siihen ei pidä  puuttua.

Vierailija
73/73 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Jos joku nainen haluaa puristella persettäni, niin siitä vaan. Kiva, jos voin olla jollekin hyödyksi siinä asiassa.