Mies, mitä tekisit, jos naispuolinen työkaverisi alkaisi taputtelemaan pyllyäsi?
Se ei koskaan vihjailisi seksistä eikä muutenkaan olisi tyrkkynä, mutta antaisi tuollaista epämääräistä signaalia antamalla kätensä eksyä pyllyllesi.
Antaisitko sen jatkaa käytöstään selittelemättä sitä vai vaatisitko sitä paljastamaan tarkoitusperänsä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta.
Eikä riipu. Kaikki käy
Vierailija kirjoitti:
Kolkyt vuotta sitten olin ravintolassa kokkina ja siellä muutamat naiset päivittäin läpsi, tai puristi hanurista. Tauoilla istuivat syliin ja sain pusun poskelle silloin tällöin. Töissä oli kivaa ja aina oli mukava fiilis näiden kanssa. Hiljainen sääntö oli, että jos toisinpäin teit, niin olet pervo.
No miten pervoksi päädyit?
Olen ollut joka kerta otettu, kun naiset on taputelleet pepulle tai kourineet etumusta. Siitä tulee vain hyvä mieli.
Katsoisin silmiin ja huutaisin kovaan ääneen, että miksi läpsit? Puhuttelu HR kanssa ja tarvittaessa poliisin kanssa, jos ei ei-toivotut lähentelyt lopu.
Varmaan nauraisin ja kysyisin, että haluatko kosketella muualtakin?
Miesten tehtäviin kuuluu naisten pepun taputteleminen. Naiset taputtavat tavallisesti miestä olkapäälle tai ylös rintakehälle, ja molempien istuessa joskus harvoin reidelle.
Olen tulkinnut niin, että nainen joka ryhtyy seksuaalisesti fyysiseksi, myös kaipaa fyysistä kontaktia mieheltä jota hän käyttää seksuaalisesti hyväkseen. Suosittelen että kaappaat naisen syleilyyn tai ropeloit tisuleita taikka sisäreittä.
Minulle kävi suurinpiirtein noin. Olin palannut intistä ja ennestään tuntematon uusi työkaveri nätti rouva alkoi kiehnätä välillä ja lähennellä rohkeasti. Aluksi olin hämilläni mutta lopulta pantiin naisten pukuhuoneessa ja tehtiin autolla seikkailuja työpäivien jälkeen. No mikäs minulla. Oma tyttöystävä oli aika pihtari.
On tapahtunut, työpaikan eräs ronskimpi emäntä puristelin pari kertaa takapuolesta ja virnotti päälle. Hänelle huumoria kait. Olin hämmentynyt enkä saanut sanaa suusta. Muuten tultiin työkaverina ihan hyvin juttuun. Kenellekään en ole kertonut , mitä minä voisin tilanteesta sanoa. Olin nolostunut emännän puolesta. Mikähän kohu siitä olisi noussut, jos minä olisin naispuolisia työkavereita takapuolesta puristellut. Ei kuulu kyllä minun tyyliin vaikka joskus tuttujen naispuolisten työkavereiden kanssa heitetään molemminpuolista vähän härskimpää läppää.
Olisin iloinen, että minut huomataan sillä tavoin. Jokainen naisen kosketus on vain plussaa.
Miksi tämä aihe on muuten seksi osion puolella?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin tunnustuspalkintoa vuoden tasa-arvoteosta ja tarjoutuisin nuolemaan orgasmin ilman taka-ajatuksia.
Hmmm. Taidanpa mennä vähän taputtelemaan jotain miestä jos se vaikka olis kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, että minut huomataan sillä tavoin. Jokainen naisen kosketus on vain plussaa.
Miksi tämä aihe on muuten seksi osion puolella?
Jollei homma mene panemiseksi, kun taputellaan pyllyä, niin väärin taputeltu.
Ilmoittaisin kylmän viileästi, että tästä tulee metoo raportti, ellei naispuolinen työkaveri ota jatkossa suihin kerran kuukaudessa.
Veikkaisin että nainen tahtoo seksiä, mutta odottaa minun aloitetta.
Olisin niiiin onnellinen jos tuo vielä edes kerran tapahtuisi. Nuorena niin joskus tapahtui, mutta vanhenevalle miehelle enää unelmaa.
Nappaan tisseistä kiinni ja puristelen vastauksena. Sitten katsotaan eteneekö juttu vai loppuuko siihen.
Jos alkaisi vielä nuolla pyllyä,niin mikä ettei.
Kysyisin että kuka luulet oikein olevasi? Kerran vielä niin teen kantelun seksuaalisesta häirinnästä.
Tasa-arvoisessa suomessa myös miehillä on oikeus koskemattomuuteen. Joojoo olen nynnymies teidän mielestä mutta oikeudet pitää olla samat kaikille ja käytös sivistynyttä työpaikalla
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin että kuka luulet oikein olevasi? Kerran vielä niin teen kantelun seksuaalisesta häirinnästä.
Tasa-arvoisessa suomessa myös miehillä on oikeus koskemattomuuteen. Joojoo olen nynnymies teidän mielestä mutta oikeudet pitää olla samat kaikille ja käytös sivistynyttä työpaikalla
Hoh hoijaa, on jo paljon kun tiedostat itsekkin olevasi nynny. Tähän tämä nykyään on mennyt, mielensä pahoittajia suurin osa. Eipä tuosta perse kulu ja ihan hyvä fiiliskin tulisi kun "Nainen" taputtajana. Loppu peleissä sinuna kuitenkin yrittäisin hommata itselleni jonkunlaisen elämisenarvoisen elämän.
Riippuu naisesta.