Mies, mitä tekisit, jos naispuolinen työkaverisi alkaisi taputtelemaan pyllyäsi?
Se ei koskaan vihjailisi seksistä eikä muutenkaan olisi tyrkkynä, mutta antaisi tuollaista epämääräistä signaalia antamalla kätensä eksyä pyllyllesi.
Antaisitko sen jatkaa käytöstään selittelemättä sitä vai vaatisitko sitä paljastamaan tarkoitusperänsä?
Kommentit (73)
Ilmottaisin esihenkilölleni seksuaalisesta häirinnästä.
Eipä kyllä mua haittaisi ollenkaan.
Ehdottaisin palkankorotusta arvon daamille.
Joskus on ollut niin ikävä naisen kosketusta, että on pitänyt mennä parturiin tai hierojalle.
Vierailija kirjoitti:
No varattuna miehenä en lähtisi viemään mitään pidemmälle, mutta enhän toki haluaisi naiskaveria nolatakaan torjumalla. Antaisin siis taputella ja tyytyä siihen puolin ja toisin, ehkä joskus voisin runkata salaa fantasioiden.
Terveisin kunnallishallinnon alempi virkamies
Olisin iloinen. Siitä tulee hyvä mieli.
Pyytäisin ruoskimaan! Kipu kiihottaa.
Taputtaisin takaisin. Minähän siinä jäisin voitolle.
Varmaan kiittäisin, että minutkin huomataan. Olenhan ollut työpaikassani jo 13 vuotta ilman minkäänlaista aiempaa lähestymistä..
Jähmettyisin järkytyksestä. Ei voi olla totta, esinaiseni tulee noin vain luokseni ja taputtelee pyhintäni. Muistan kuinka olen antanut katseeni vaeltaa hänen suurilla ja kiinteillä rinnoillaan, kun en ole voinut hillitä itseäni.
Onkohan se luullut, että olen yrittänyt iskeä sitä? Tunnen kuinka kokeneet 40v naisen kädet avaavat housuni vetokatjut, huomaa että on ennenkin riisuttu miesten housuja. Yritän sanoa, että minä tartkoittanut tätä, mutta sanani jäävät kurkkuun, kun nainen työntää sormet suuhuni ja kostuttaa ne kunnolla.
- Rentouta perseesi, sinä varmaan arvaat mitä tapahtuu seuraavaksi.
Mitä ihmettä ajattelin, en minä ymmärrä mitä se tarkoittaa, miksi minun pitäisi persettäni rentouttaa.
Ymmärrän sen todella nopeasti, kun ensin yksi sormi työntyy perseeseeni, päästän suustani oudon ynähdyksen ja se jotenkin nolottaa minua. Punastun oikein kunnolla ja tunnen kuinka seuraavaksi kaksi sormea menee sisääni ja päästän vielä oudomman korahduksen jostain todella syvältä, samalla tunnen kuinka penikseni kovettuu täyteen mittaansa.
- Minä tiesin, että tästähän sä tykkäät, esinaiseni sanoo, samalla kun alkaa vapaalla kädellä hyväilemään erektiossa olevaa penistäni.
Samaan aikaan hävetti, nolotti ja kiihotti, en ollut ikinä kokenut mitään vastaavaa, mutta en myöskään koskaan ollut saanut kokeneen alfanaaraan armotonta käsittelyä, jossa vartaloni oli hänelle pelkkä esine, jota hän käytti kuin kitaristi kitaraansa.
Olin ollut niin jännittynyt, että en ollut muistanut edes hengittää ja alkoi pyörryttää, tunsin kuinka penikseni alkoi purkautumaan, polveni notkahtelivat ja romahdin pöydän päälle sätkimään kuin kala kuivalla maalla.
Tunsin kuinka esinaiseni pyyhki spermaiset kätensä paitaani, veti sormensa pois perseestäni ja sanoi, että jos palkankorotus kiinnostaa, niin tulet huomenna töiden jälkeen puheilleni. Odotan että olet yhtä tottelevainen kuin äsken, siitä minä pidän.
Saattaisin vaikka ihastua ja myöhemmin rakastua.
Le Male
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi suurinpiirtein noin. Olin palannut intistä ja ennestään tuntematon uusi työkaveri nätti rouva alkoi kiehnätä välillä ja lähennellä rohkeasti. Aluksi olin hämilläni mutta lopulta pantiin naisten pukuhuoneessa ja tehtiin autolla seikkailuja työpäivien jälkeen. No mikäs minulla. Oma tyttöystävä oli aika pihtari.
Ja sitten heräsit!
Päästäisin kunnon haisevan pierun.
Laittaisin keskisormen sen takapuoleen ja työntelisin edestakaisin hetken. Sitten kävisin pesemässä kädet saippualla vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmottaisin esihenkilölleni seksuaalisesta häirinnästä.
Koska olet mies, sinä saisti potkut.
En usko, että kukaan uskaltaisi tehdä vaikka treenattu tiukka takamus varmasti kiinnostaa. Ja hyvä niin, jokin itsemääräämisoikeus on hyväksi, sukupuolesta riippumatta.
Jos joku näin tekisi, ei se varmastikaan tulisi yllätyksenä. Pidemmän aikaa hän ensin varovasti lähestyisi ja lopulta uskaltaisi kysyä lupaa tavalla tai toisella. Näin edeten luvankin varmasti antaisin. Siitä tulisi varmasti tapa ja nainen todennäköisesti toivoisi hänenkin pyllyä taputeltavan.
Ihan sama halaamisen kanssa. Pitkän yhteistyön jälkeen eräs nainen uskalsi kysyä, kai me voidaan halata. Tuloksena oli kunnon hali, missä koko kropat oli vastakkain.
Työkaverit eivät ole uskaltaneet, mutta anoppi on. Kun menen hänelle kylään ja hän on ilman liivejä, tiedän hänen lähentelevän. Hakeutuu lähelleni, on asennoissa missä kaula-aukosta näkyy napaan saakka. Ja kun kukaan muu ei näe, koskettelee takamusta ja halaa. Halatessa painuu minuun ihan kiinni ja hieroo itseään minua vasten. Joskus minulla alkaa seisomaan ja hän varmasti tuntee sen.
Naispuolisen hierojan toivoisin koskettelevan. Hän nykyään vetää housuni aika alas, alkuvuosina ei. Vetää housuja alas niin, että näkee varmasti hyvin housujen alle, eli ei liuta housuja. Hieroo pakaroiden yläosaa, joskus sormet käyvät kevyesti kosketellen tosi alhaalla. Joskus hieronnassa housut itsestään lähtevät laskeutumaan, sen verran alas ne on alkujaan vedetty. Pakarat paljaana makaan hierontapöydällä, ei hänellä ole kiirettä korjata tilannetta. Siinä toivon jo, että hän koskettelisi kunnolla eikä vain leikkisi. Olisin valmis ihan mihin vain
Heittäyisin lattialle, kiljuisin kuin paloauto: miituu miituu miituu,,,,,, itkun turskahtelun seasta huutaisin; mie romahdin, mie en kestä, pierisin ja oksentelisin.
Kerran on noin käynyt, mutta nainen oli Miesten puolikkaiden Bertan näköinen, paitsi vanhempi, joten ei viisaria juuri väräyttänyt.
Siinä oikein kunnon dinosaurus vääntää tunkkaisia 70-luvun asenteitaan ja dissaa kirjoittajaa. Kehenkään ei kosketta ilman lupaa ja se koskee molempia sukupuolia.
Voit itse mennä kourimaan naisten hanureita työpaikalla niin sinulle selviää mitä tapahtuu.
Ai niin, ethän voi noin tehdä, kun sinulla ei sitä työpaikkaa ole.