Mies, mitä tekisit, jos naispuolinen työkaverisi alkaisi taputtelemaan pyllyäsi?
Se ei koskaan vihjailisi seksistä eikä muutenkaan olisi tyrkkynä, mutta antaisi tuollaista epämääräistä signaalia antamalla kätensä eksyä pyllyllesi.
Antaisitko sen jatkaa käytöstään selittelemättä sitä vai vaatisitko sitä paljastamaan tarkoitusperänsä?
Kommentit (18)
No varattuna miehenä en lähtisi viemään mitään pidemmälle, mutta enhän toki haluaisi naiskaveria nolatakaan torjumalla. Antaisin siis taputella ja tyytyä siihen puolin ja toisin, ehkä joskus voisin runkata salaa fantasioiden.
En tekisi mitään kuten en tehnyt nuorena miehenä silloinkaan kun eräs vanhempi naistyöntekijä saattoi puristaa tai läpsäyttää perseelle.
Sellainen saisi minulle hyvän mielen 😊
M52, naimisissa
Tivasisin turpaan välittömästi. Minulla on voimaa.
Kysyisin, että onko mulla hyvä perse?
Pääsääntöisesti kun nainen läpsii tai hyväilee pyllyä, niin se tuntuu hyvältä. Jos olisin sinkku ja läpsijä olisi ok, niin antaisin ymmärtää, että enlaittaisi pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, että onko mulla hyvä perse?
sama täällä ja olen joskus kysynytkin että miltä tuntuu
Taluttaisin välittömästi vapaaseen neukkariin ja panisin takaapäin kuin kani. Sen jälkeen tekisin naisesta ilmoituksen esihenkilölle ja henkilöstöosastolle seksuaalisesta häirinnästä.
Tekisin työnantajalle valituksen seksuaalisesta häirinnästä. Naisilla ei ole erioikeuksia tässä asiassa.
Ihan ok jos taputtelee pyllylle. En ainakaan alkaisi mitään mies metoota vouhkaamaan. Neiti miehet voi sitten nostaa metelin esimiehelle ja vaikka mihin instanssiin. Tosi mies ei tuosta loukkaannu mitenkään.
Jos olisin sinkku ja taputtelija olisi mieleinen, niin nappaisin lähemmäs ja puristaisin pyllystä takaisin, aika tiukasti. Samalla kääntäen katseen vapaiden neukkarien listalle. sitten toteava kysymys perään, että klo 14 neukkari x, onko selvä!? Jatko riippuen vastauksesta.
Ehdottaisin tunnustuspalkintoa vuoden tasa-arvoteosta ja tarjoutuisin nuolemaan orgasmin ilman taka-ajatuksia.
Alkaisin tarjoamaan sille pyllykkääni ja vahingossa aina eksyisin sen lähettyville. Vihjailisin että ei haittaisi jos käsi eksyisi housujen sisällekin.
jaa-a. ei osaa sanoa, kun yksikään nainen ei ole ikinä edes tullut lähelleni
kyssyisin et onks, naaras strapon naisia!
Antaisin taputella ja jos se jatkuisi useamman kerran niin jossain hyvässä tilanteessa tunkisin oman käteni hänen housujensa sisään ja hiplaisin paljasta persereikää voimakkaasti sormella. Sitten nuuhkisin sormeni
Riippuu viehättyisinkö kyseisestä naisesta seksuaalisesti. Viehättävä nainen saisi taputella ja yrittäisin viedä juttua eteenpäin. Rumaa naista estäisin taputtelemasta.