Onko kivoja ja hyväntuulisia miehiä olemassa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti yhtä paljon kuin naisellisia naisia. Kaikki naiset tuntuvat olevan maskuliinisia feministejä.
Niin siis holistisia, itsenäisesti toimeen tulevia moderneja naisia. Odotat kuitenkin 50/50 laskunmaksua niin et sinä silloin mitään alistuvaa kotihiirulaista saa, joka vinkuu ja vonkuu spermaa jotta saisi ylennyksen siivoojasta ja kokista äidiksi munasi ansiosta.
Harmi vaan, että se toimeentuleva nainen ei välttämättä sitten enää suostukaan 50/50 diiliin vaan menee 100% itsekseen eteenpäin.
On. Ne on niitä, joita te naiset kutsutte "kavereiksi".
Todistettavasti on. Löytyy multa sekä työkavereista että vapaa-ajan kaveripiiristä. Ymmärrettävästi kyllä valtaosa varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miespuoliset ystävätkään ole mitään ilopillereitä kyllä 🤔
Enempi sellaisia eksistentiaalisen ahdistuneita.
Töissä on hyväntuulisia miehiä, kun niillä on työminä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on kivoin ja fiksuin tyyppi mitä tiedän. Sivistynyt ja keskustelutaitoinen. Kuitenkin on tahtomattaan sinkkuna vuodesta toiseen, vaikka käy aktiivisesti ulkona ja on tindereissä ja muissa. Siitä vain iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on kivoin ja fiksuin tyyppi mitä tiedän. Sivistynyt ja keskustelutaitoinen. Kuitenkin on tahtomattaan sinkkuna vuodesta toiseen, vaikka käy aktiivisesti ulkona ja on tindereissä ja muissa. Siitä vain iskemään.
En haluaisi suhdetta mieheen jolla on tiiviitä emotionaalisia sidoksia naisiin, oli kyseessä sitten "kaveri" tai äiti. Sinä olet nalkinnut tuon miehen orbittiisi nyt ja estät hänen pariutumisensa. Turhaan yrität rekrytä hänelle jotain ulkopuolista käyttöpilsua, anna itse.
Vierailija kirjoitti:
Todistettavasti on. Löytyy multa sekä työkavereista että vapaa-ajan kaveripiiristä. Ymmärrettävästi kyllä valtaosa varattuja.
Tämä. Ovatko ketjun muut naiset jotenkin luonnevikaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miksi hän on tinderissä?
Olen tavannut yhden, joka on 95% ajasta hyvällä tuulella. Hän on homo, joten ei hänestä mieheksi minulle ollut kun itse olen nainen.
Tää oli vissiin sellainen kiva ja hyväntuulinen mies!