Onko kivoja ja hyväntuulisia miehiä olemassa?
Kommentit (31)
Ovat yleensä kodittomia tai muuten täysin epäluotettavia tuuliviirejä. Vastuu ja velvollisuus painavat aina jonkin verran. Oleellista olisi ottaa niitä sopivasti, eikä niin että ne musertavat itsen.
akkojan nalkutus on vienyt miehiltä hyvän tuulen. ei ole enää hyvää tuulta jäljellä
Onko sinulla aivovamma?
Eli toisin sanoen oletko ap kehityvammainen?
Idioottii ihminen? Vähäjärkinen?
En ole sellaista vielä puoleenvuosisataan mennessä tavannut. Kai se iloisuuden esittäminenkin kuuluu naisille.
On niitä, mutta ei ainakaan mua lohduta yhtään koska ne on kaikki aina varattuja. Näin siis on ollut jo pari vuosikymmentä, että aina kun tapaa arjessa (töissä, harrastuksissa, naapurustossa) mukavan miehen jonka kanssa juttu luistaa ja on ns samalla aaltopituudella niin kappas vaan, miehellä on jo puoliso (ja perhe).
Eikä siinä siis mitään, kivahan se on jutella niitä näitä ihmisten kanssa, mutta kun itse olisin halunnut myös löytää puolison ja saada perheen.
Missä nämä vapaat, mukavat, huumorintajuiset ja hyväntuuliset miehet oikein on?
Vierailija kirjoitti:
En ole sellaista vielä puoleenvuosisataan mennessä tavannut. Kai se iloisuuden esittäminenkin kuuluu naisille.
Mä olen myös huomannut tämän.
Ei ole. Hyväntuulisetkin on pahalla päällä jos eivät saa mitä haluavat. Minäminäminä, semmoisia ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
On niitä, mutta ei ainakaan mua lohduta yhtään koska ne on kaikki aina varattuja. Näin siis on ollut jo pari vuosikymmentä, että aina kun tapaa arjessa (töissä, harrastuksissa, naapurustossa) mukavan miehen jonka kanssa juttu luistaa ja on ns samalla aaltopituudella niin kappas vaan, miehellä on jo puoliso (ja perhe).
Eikä siinä siis mitään, kivahan se on jutella niitä näitä ihmisten kanssa, mutta kun itse olisin halunnut myös löytää puolison ja saada perheen.
Luuletko että ne olisivat puolisoina yhtä kivoja, no eivät olisi.
Tapaan niitä paljon työssäni kun myyn seksiä.
Varmasti yhtä paljon kuin naisellisia naisia. Kaikki naiset tuntuvat olevan maskuliinisia feministejä.
Eikö uusi bachelori on sellainen? Ei muuta kuin hakemusta vetämään. Haku alkoi juuri.
Olen "vapaa", mutta en etsi kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ne olisivat puolisoina yhtä kivoja, no eivät olisi.
No olisi ainakin kivempia kuin nämä mykkinä jurottavat herkkänahat joiden kanssa ei joko saa vaihdetuksi sanaakaan tai sitten saa taiteilla kuin munankuorilla kävelisi, koska ikinä et voi tietää mikä sana on nyt tällä kertaa sellainen josta pitää loukkaantua sydänjuuriaan myöten.
Näitä naama nutturalla olevia miehiä on aivan hirveästi joissa ei ole minkäänlaista huumorintajua eikä rentoutta vaan koko olemus on kuin jengalla oleva viulunkieli. Silti näidenkin kanssa pitää yrittää jotenkin tulla toimeen arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Tapaan niitä paljon työssäni kun myyn seksiä.
Tuota ei lasketa. Olen minäkin hyvällä päällä kun olen saanut pesää mutta en pysty panemaan jatkuvasti.
On niitä. Ehkä löydät jos katsot tarpeeksi tarkasti.