Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat parisuhteeseen?

Vierailija
09.01.2026 |

Eivät sitten kuitenkaan osaa elää PARIsuhteessa vaan elävät vain lähinnä itselleen. Naisten elämänlaatua parisuhde huonontaa siinä kun miehen elämänlaatua parantaa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyden takia. Mitkään velvollisuudet ei kuulu parisuhteeseen.

T. Mies

Niin, kuten aloituksessa todetaan naisten elämänlaatua parisuhde huonontaa koska velvollisuudet kaatuvat naisten niskaan kun miesten asenne on tuo etteivät mitkään velvollisuudet kuulu heille.

Vierailija
22/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi velanainen haluaa olla velamiehen kanssa, ja päinvastoin?

Miettikääpä sitä.

Vierailija
24/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni taikasana "rakastan" ja mies 

pääsee elämässään helpommalla. Säännöllistä seksiä. Voi esittää ja kehua että kun "sinä osaat paremmin" esim laittaa ruokaa. Niin saa palvelua. Yhteisessä kodissa nainen pesee pyykit ja siivoaa. Hiukankin luonnevikainen tarvii suojaa ja huomiota.

Suhteessa mies siis pääsee elämässään helpommalla kuin yksin.

Onneksi on hyviäkin miehiä jotka kykenee tasavertaiseen. 

Vierailija
25/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen menee suhteeseen, jopa naimisiin ja vanhemmiksi, mitään miettimättä. Sitä vaan mennään ja tehdään kun näin se kai kuuluu. 

Varmasti ne tarpeet, vietit mitkä sinne ajaa on voimakkaita. Ihminen on sosiaalinen eläin, eikä meillä ole satoihin jos tuhansiin vuosiin ollut luonnollista yhteisöä... Parisuhde täyttää sitten monelle sen läheisyys-yhteys-kiintiön. 

Meillä on miehen kanssa avosuhde joka palvelee molempien tarpeita. Mies on sellainen jota pitäisi osan palstapuheista perusteella suunnilleen hävetä. Minä taas sellainen, että jos mies kuuntelisi jotain muiden äijien epävarmaa vinoilua niin minut pitäisi varmuuden vuoksi heittää mäkeen. Niin ja kaikki on muutenkin normien mukaan väärin tehty kun on erilliset makuuhuoneet, ei mitään toisten esittelyä muille ja kaikesta voidaan molemmin puolin neuvotella ja sopia. Kaikki myös puhuttu läpi, että mitä jos toinen sairastuu ja se muuttaa käytöstä tai ulkonäköä tai molempia, mitä jos sitä ja tätä ja tuota. Missä tilanteissa erottaisiin, missä tilanteissa pitäisi muuttaa (asutaan keskellä korpea ja aika alkeellisissa oloissa). 

On jännä nähdä, että monet tosiaan menee yhteen ja sietää puolin ja toisin ties mitä koska niin kuuluu tehdä. Jos mies haluaa esimerkiksi ennen kaikkea pillua niin siitä kannattaisi varmaan olla rehellinen, koska harva nainen ilahtuu huomatessaan että yritti rakentaa toisen kanssa yhteisen elämän, mutta olikin vain pilluteline josta meni parasta ennen päiväys kun ikää tuli.

Tai jos nainen haluaa vain miehen koska sellainen pitää olla, mutta tyytyy salonkikelpoiseen, jota ei oikeastaan halua tai ymmärrä, mutta jonka kehtaa näyttää muille ja jolla on kunnon työ. Sekin on petollista ja loukkaavaa. 

Jos ihmiset olisivat rehellisempiä etenkin itselleen niin jäisi moni sydänsuru kärsimättä. 

Vierailija
26/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä kaipaan rakkautta vaikka en hyvä mies olekkaan.

Se pitäs löytää sitten semmonen huonompi nainen.

Ei huonollekkaan naiselle huono mies kelpaa. Haluavat pelastavan ritarin valkoisella ratsullaan joka raahaa heidät surustaan ja epätoivostaan uuteen elämään ja onnelliseen loppuun niinkuin disney elokuvassa!

Vierailija
27/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa mutta elävät vain itselleen? Mitä vit...tua taas. Jos on parisuhteessa niin se vasta raskasta on jos siinä yrittää elää itselleen. Voin sanoa kokemuksesta että siinä kohtaa ei muuta mietikkään kuin että pääsisi kumppanista eroon että voisi elää itselleen. 

Sulle ei kannata edes selittää. Jokainen muu kyllä ymmärtää mitä tällä tarkoitetaan. Ja älä nyt jaksa nähdä vaivaa tullaksesi useammalla viestillä väittämään etten määkään tajua. Enkä mäkään tosiaan tajua jne. 

Vierailija
28/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tosiaan ihmettelen. Aloin nuorena parisuhteeseen miehen kanssa kuvitellen että suhde olisi vastavuoroinen. Mutta ei, mies tai sälli 23-v, ei aiempia parisuhteita hänellä, halusi vain halujen tyydyttämiseen kohteen, kuvitteli että hän voi maata selällään kädet pään takana ja minun pitää "näyttää taitoni" jotka kyllä olivatkin hyvät. Kuvitteli että alan huushollaamaan hänelle että hän ehtii harrastaa ja tehdä omia kivoja juttujaan kaikessa rauhassa. Möksähteli ja murjotti kuin mikäkin pentu. Rahakin olisi hänelle kelvannut.

Itsepä miehesi valkkasit. Varmaan olisi ollut parempiakin tarjolla.

Vierailija
29/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisen seksin vuoksi.

Vierailija
30/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kivaa olla naisen kanssa, voi tehdá yhdessá kaikkea mitá mielii. Myős kulut kun puolittaa niin harrastusmahdollisuudet laajenee huomattavasti.

Vierailija
31/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huonollekkaan naiselle huono mies kelpaa. Haluavat pelastavan ritarin valkoisella ratsullaan joka raahaa heidät surustaan ja epätoivostaan uuteen elämään ja onnelliseen loppuun niinkuin disney elokuvassa!

Mä olen "huono nainen" ja mun mies nimenomaan pelasti mut :D 

Siis oikein kirjaimellisesti haki mut pois lähiöstä ja nyt saan elää prinsessana maalla kissojen ja koirien keskellä, syödä herkkuja ja tehdä etätöitä omaan tahtiin. Ihana mies<3

Vierailija
32/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin saavani pimpsoo joka ilta mutta joka ilta onkin päänsärkyä 😟

Mies parisuhteesta

Vierailija
33/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tosiaan ihmettelen. Aloin nuorena parisuhteeseen miehen kanssa kuvitellen että suhde olisi vastavuoroinen. Mutta ei, mies tai sälli 23-v, ei aiempia parisuhteita hänellä, halusi vain halujen tyydyttämiseen kohteen, kuvitteli että hän voi maata selällään kädet pään takana ja minun pitää "näyttää taitoni" jotka kyllä olivatkin hyvät. Kuvitteli että alan huushollaamaan hänelle että hän ehtii harrastaa ja tehdä omia kivoja juttujaan kaikessa rauhassa. Möksähteli ja murjotti kuin mikäkin pentu. Rahakin olisi hänelle kelvannut.

Itsepä miehesi valkkasit. Varmaan olisi ollut parempiakin tarjolla.

Niin valkkasinkin, olin niin nuori etten tajunnut että tuollaisiakin moukkia on olemassa. Aiemmin en ollut törmännyt vastaaviin enkä kyllä sen jälkeenkään. Ei oikeassa olet, parempia tuli tarjolle.

Vierailija
34/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikein kirjaimellisesti haki mut pois lähiöstä ja nyt saan elää prinsessana maalla kissojen ja koirien keskellä, syödä herkkuja ja tehdä etätöitä omaan tahtiin. Ihana mies<3

Tässäpä todiste tähän juurikin. tai ehkä et olekkaan niin huono nainen ehkä? Hmm

Vierailija
35/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllisen seksin vuoksi.

taitaa olla ainut syy

Vierailija
36/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä haluaa parisuhteen, jotta olisi joku joka hoitaa tiskit, pyykit, ruoanlaiton ja antaa persettä. Siinä ei ole kyse rakkaudesta, vaan palvelussuhteesta, joka helpottaa miehen elämää ja poistaa tarpeen ponnistella.

Sitten on se 1%, joka haluaa rakkautta, läheisyyttä, naurua, yhteisiä seikkailuja, muistoja ja yhdenvertaisuutta. Prosenttiluvustakin jo näkee miten harvinaisia tällaiset miehet ovat ja heitä onkin pääasiassa vain alle 30-vuotiaissa.

Parisuhde on naiselle paska diili, lastenhankinta vielä sitäkin huonompi.

Vierailija
37/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten palstalla hienosti jossain todettiin, suhteesta haluaa eroon se jonka tarpeet täyttyi vähemmän. Siksi miehet menee eroissa sekaisin: seksin lisäksi lähti täysihoito ruoanlaittaja siivooja asiainhoitaja huomioitsija ja taannutaan pikkupojaksi kuin äiti olisi jättämässä. 

Ja sitten vainotaan naista hulluuteen asti vaikka voisi keskittyä itsensä vahvistamiseen.

Kiinnittäkää huomiota miten helposti mies ryhtyy loiseksi kaikessa täysin tai osittain. Jos mies hoitaakin käytännön asioita voi vastuuttaa emotionaalisesti eli henkistä väkivaltaa. Säilyttäkää aina oma tahto ja itsekunnioitus.

Vierailija
38/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me halutakaan. Pillua ja kodinhoitoa me halutaan ja toivotaan ettei tyhmä_akka sitä tajua. 

Vierailija
39/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmille naisille muutto lähiöstä maalle olisi painajainen, mutta onnea sinulle :D

Vierailija
40/68 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kivaa olla naisen kanssa, voi tehdá yhdessá kaikkea mitá mielii. Myős kulut kun puolittaa niin harrastusmahdollisuudet laajenee huomattavasti.

"Mitä mielii?" Teet naiselle mitä SINÄ haluat. Ja maksatat menojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi