Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (80)
Nyt otat sen pienen munasi esiin sitten ja imet loppukuun sitä. Proteiinipitoista. Olet oma lehmäsi.
Tasan ei käy onnenlahjat. Mulla on koko loppukuun yli 30 egeä per päivä käytettävissä tilillä.
Johtuupi ap siitä, että mä en ole juoppo kuten sä ja mä osaan laskea.
Se on semmoista teillä alkoholisteilla. Aikuisen pitäisi tajuta paremmin mutta minkäs sä sille voit että sun vanhemmatkaan ei näköjään olleet älykkäitä.
Ja sullakin on äänioikeus. Persut ei olis olemassa ilman kaltaisiasi.
Mä teen parin tunnin päästä makkaraperunat. Voin laittaa niin reilusti että riittää sullekin.
Katso netistä onko alueellasi ruokajakelua tai ruokailua. Meillä on kirkon ruokailu huomenna ja koulun hävikki ruokajakelu torstaina. Leipäjakelu on kauempana joten ostan kaupasta, tulee halvemmaksi kun bussilippu.
Lainaa naapurilta vehnäjauhoja. Tee lettutaikina veteen ja paista voissa. Kyllä siitä nälkä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä Pohjois-Korealainen tekisi samassa tilanteessa ?
olisi tyytyväinen ja tokaisisi vaan "Huh huh kun tuli viimeviikolla syötyä"
Vierailija kirjoitti:
Lätyt on halpoja. Osta jauhoja. Et tarvi munia etkä maitoa.
Siis vedestä ja jauhoistako pitäisi tehdä "lättyjä"?
Heti huomenna lähimpään ruokajakeluun. Sitten kun olet syönyt,yhteys kunnan sosiaalipalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*ska ja kusi on ilmaisia.
Kuka niillä elää? Sinäkö?!
Jotkuthan ostaa jopa pieruja pullossa (hyh).
Entä jos menee ravintolaan syömään ja katoaa sillä välin kun tarjoilijalla kestää ikuisuus tuoda lasku? Joskus kun on puoli tuntia odotellut niin tällainen käy mielessä.
ruoka-apu.fi
Syötä sinne paikkakuntasi/ lähin isompi paikkakunta, ja näet ruokajaot
Itse käyn roskiksilla ja varkaissa. Kiinnijääminen ei huoleta. Ehdonalaiseni loppuisi ja pääsen takaisin lämpöiseen sekä ruokapatojen ääreen. Ei tää seurakunnassa päivystäminekään hääviä ole. Ajavat yöksi pois.
No jos ei ole mitään eikä ole rahaakaan niin sit ei syödä mitään.