Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö näistä uusista sivuista?

Vierailija
18.05.2008 |

En ole käynyt täällä pitkään aikaan ja varmaan unohdan koko sivuston, kun mua ärsyttää tää uusiutuminen, kun ei ole edes parempi kuin aiempi. Ennen näki, mitkä viestit oli jo avannut ja pystyi etsimään monia juttuja ihan silmäilemällä, kun avatut viestiketjut oli eri värisiä. Nyt kaikki on saman värisiä, joten pitää oikeesti lukemalla etsiä tiettyjä viestejä. Tajuutteko, mitä ajan takaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on koneen asetuksista kiinni. Juuri tällä koneella en näe, millä nyt olen, mutta omalla koneella näen, ellei systeemi ole juuri tänään muuttunut. Muutenkin olen vähitellen näihin uusiin sivuihin tottunut, kun vaan toimisivat paremmin. Tänään on ollut raivostuttavan paljon häiriöitä.

Vierailija
2/19 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi ainoa löytämäni parannus on, että rullahiiren rulla toimii. Rassaa nämä jo itsestäänselvyydet, viestit katoavat, sivun alaosasta ei pääse takaisin otsikkosivulle yms yms yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä asetuksia sitten pitäisi muuttaa?

Vierailija
4/19 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on Macci ja selaimena Firefox. Jos sulla on samat, niin voin kertoa, muuten en osaa auttaa. Avatut viestit näkyy violetteina.

Vierailija
5/19 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty enää laittamaan viestiketjuja Suosikkeihin, kuten olen monta vuotta ruukannut tehdä :(( Kun klikkaan Suosikeista sitten sitä otsikkoa, tulee vaan joku virhesivu..

Vierailija
6/19 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi värit ärsyttävät. Ja kaikki ylimääräiset härpäkkeet ja "koristeet". Mun mielestä tekstin ja keskustelun pitäisi olla pääasia, kaikki muu on turhaa painolastia.

Vierailija
7/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nautin tosi paljon siitä että osa provoilijoista on jäänyt matkan varrelle muutoksen jälkeen. Ei ole yhtään ikävä!

Vierailija
8/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nää on tosi sekavat .

Vierailija
9/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin löytänyt itselleni uuden vakkaripalstan, täällä käyn satunnaisesti nykyään.

Vierailija
10/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty enää laittamaan viestiketjuja Suosikkeihin, kuten olen monta vuotta ruukannut tehdä :(( Kun klikkaan Suosikeista sitten sitä otsikkoa, tulee vaan joku virhesivu..

- jos sivussa lukee viesti tallennut, sillon pukkaa errorin

- lukemattomat ovat muuten vireät ja luetut sinivioletteja

Vierailija
11/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai makuasioitahan nämä, mutta mulle nyt ei suurta tuskaan tuottanut tämä vaihdos. En oikein ymmärrä miksi siitä niin meuhkataan, mulle ihan hyvät nämäkin sivut. Tosin toimia voisivat ilman ongelmia, mutta toivotaan että saavat asiat pian jo kuntoon!

Eikös se nyt ole ihan normaalia että muutoksia aina välillä tehdään...

Vierailija
12/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on tuo, etteivät nämä toimi kunnola. Esim. nyt en pääse lainkaan vauvan sivuille ja tulin sitten meidän perhe -sivujen kautta. Viestejä ei pysty laittamaan näkyviin 100 - ilmoittaa yleensä, ettei ole viestejä :(

Alalaidasta pitäisi päästä klikkaamaan takaisin keskusteluihin, mutta eipä paä¨se mihinkään. Pitää mennä takaisin ylös tai napauttaa takaisin-nappulaa :(

Aika vaikea on läytää positiivista sanottavaa sivuista, jotka eivät toimi ja joissa on aika alkeellisia suunnitteluvirheitä :(

Plääh.

Vierailija
13/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välillä näy 100 viestiä kerralla!

en tykkää! ahistaa!

Vierailija
14/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi tekniset ongelmat tympii.

Mutta eniten ehkä harmittaa, että se entinen av-henki ei ole täällä. Jotenkin musta tää tuntuu ihan eri touhulta. Typeräähän se on, kun ajattelee, että kuitenkin on kyse lähinnä uudesta visuaalisesta näkymästä. Mutta silti. Av-hörhöily tuntuu ihan eriltä nyt.

Vierailija
15/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu koko palsta hiljentyneen.

Vierailija
16/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes toimisivat, voisin hyväksyä tämän askeleen taaksepäin, mutta kun päivittäin viestit katoavat juuri postattuun ketjuun vain ilmestyäkseen myöhemmin takaisin, alkaa ärsyttää. Aina viestit eivät tule takaisin ollenkaan.

Vierailija
17/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät toimi kunnolla. Just kun on kirjottanu pitkän stoorin niin hups, se katoaa taivaan tuuliin... ÄRSYÄ! Teknisiä ongelmia koko ajan !!! Toivotaan et nää ois vaan alkuhankaluuksia!!!

Vierailija
18/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tekniset ongelmat korjaantunevat aikanaan.

Vierailija
19/19 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minua ärsyttää nuo palstan ilkeilijät.

Palstailen myös Kaksplussalla ja osa ilkeilijöistä on siirtyneet sinne. Nyt siis saan kummaltakin palstalta p*skaa niskaani. :(

Onneksi on elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan