Mitä ruokaa syöt tänään?
Pistän kohta Mummon ranskalaiset ja nakkipaloja uuniin.
Kommentit (40)
Eilistä nakkisoppaa ja ruisleipää juustolla.
Jääkaapissa oli kaksi maissintähkää. Paistoin ne voissa ja lisäksi paistoin kolme broilerin rintaa. Niistä söin maissien kanssa yhden. Illalla syön varmasti ne loput kaksi. Pakkasesta otin sulamaan kinkun jämät ja liemen, sekä laitoin herneet likoamaan huomista hernekeittoa varten.
Roskiksesta löytyi porkkanoita, banaaneja, maitopurkki ja viisi lihapullaa . Teen niistä " mössöä ". Riittää aamiaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stifadoa uunittelin viime yönä, joten sitä.
Mistä lihasta laitoit? Ja millä lisukkeella? Mä niin fiilistelen jo tulevaa huhtikuun Kreikan-reissua. Tuskin mä siellä stifadoa syön mutta kotona vois vaikka joku kerta nyt talvella laittaa.
Syö jänis-stifadoa, jos sitä jossain on tarjolla. Ihan sairaan hyvää! T.eri
Juuri syön kreikkalaista jugurttia (2%) mustikoilla ja palan kauraleipää chorizolla ja juustolla, join lasin maitoa. Kohta lähden lentokentälle, syön ehkä loungessa vielä jotain ja juon lasillisen viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stifadoa uunittelin viime yönä, joten sitä.
Mistä lihasta laitoit? Ja millä lisukkeella? Mä niin fiilistelen jo tulevaa huhtikuun Kreikan-reissua. Tuskin mä siellä stifadoa syön mutta kotona vois vaikka joku kerta nyt talvella laittaa.
Syö jänis-stifadoa, jos sitä jossain on tarjolla. Ihan sairaan hyvää! T.eri
Oon maistanut kyllä. Harvemmin syön noilla reissuilla mitään liharuokia kun vegetarjonta on niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer ja maggisbeggiset+ vesi
Ei satisfyeriä kuulu syödä.
Wokkia. Porkkanaa, sipulia, valkosipulia, kaalia, paprikaa, broileria, nuudeleita. Kastike: chow mein. Päälle sweet chili kastiketta. Naanleipää.
Pyttipannua ja jälkkäriksi täytekakkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer ja maggisbeggiset+ vesi
Ei satisfyeriä kuulu syödä.
.....vaan?
Merimiespihvi uunissa, tunnin päästä pitäisi olla valmis.
Itsetehtyä lihaperunasoselaatikkoa. Punajuurikuutioita. Hedelmiä. Mansikkajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Merimiespihvi uunissa, tunnin päästä pitäisi olla valmis.
Mistä tuo pihvi oikein tulee? Eihän tuo ole pihviä nähnytkään.
Anoppi tekee lecsoa koskapa ollaan Budapestissa.
Söin äsken kasviskeittoa. Kotimaisia juureksia (ilmaisia, ruokajakelusta) ja soijarouhetta. Oli uskottava vegeversio jauhelihakeitosta.
jälkkäriksi ruokajakelusta saatua mango-passiohedelmäjuustokakkua ja kahvi.
Taidanpa santsata kakkua.
Illaksi tuoresalaattia (ilmainen, seurakunnan aamupalalta tähteeksi) ja leipää (ilmainen, itse tehty kaurarieska seurakunnan aamupalan tähdepuurosta)
Mulla on aina hyvät ruuat.
Pinaattilättyjä, pakastimesta sulatin puolukoita reilusti ja raejuustoa. Nam 😋